MuscleMeat

Bezoekers in dit topic

Check-in 28-01-2023

Was een lekkere week. Kracht gewoon weer omhoog, wel wat minder dan vorige week. Merk weer wat lichtelijk gyno aan linkertepel. Ik voel duidelijk een mini balletje wat ik bij rechtertepel gewoon niet voel. Gewicht is nu 69,6KG (+0,7kg).
Mooie progressie maat👍🏼💪🏼
 
Check-in 28-01-2023

Was een lekkere week. Kracht gewoon weer omhoog, wel wat minder dan vorige week. Merk weer wat lichtelijk gyno aan linkertepel. Ik voel duidelijk een mini balletje wat ik bij rechtertepel gewoon niet voel. Gewicht is nu 69,6KG (+0,7kg).
Gaat heel lekker man je progressie👌
 
Vind tot nu toe eigenlijk vooral je armen wel echt hard gaan vooral tov de rest
 
Goed bezig. Wel gelijk weer die tamoxifen erin
 
Goed bezig. Wel gelijk weer die tamoxifen erin
Ja ga ik doen, heb alleen het gevoel dat een een eindeloze cycles gaat worden van nolva gebruiken tot stopt. Gaat terug komen en dan weer nolva. Kan ik dan gwn niet hele cycle nolva meedraaien op lage dosis of primo verhogen?
 
Ja ga ik doen, heb alleen het gevoel dat een een eindeloze cycles gaat worden van nolva gebruiken tot stopt. Gaat terug komen en dan weer nolva. Kan ik dan gwn niet hele cycle nolva meedraaien op lage dosis of primo verhogen?
Gewoon AI of primo verhogen
Zou alleen nolva mee laten lopen als je anadrol gaat runnen
 
Gewoon AI of primo verhogen
Zou alleen nolva mee laten lopen als je anadrol gaat runnen
Is ai niet fking toxic voor lever in tegenstelling tot nolva? Wat is het nadeel van nolva mee laten draaien
 
Is ai niet fking toxic voor lever in tegenstelling tot nolva? Wat is het nadeel van nolva mee laten draaien
Nolva (SERM) gebruik je niet ter preventie maar juist om je gyno terug te draaien

Primo (AI werking) of Aromasin (AI) gebruik je om ervoor te zorgen dat je niet zo doende aromatiseert dat je überhaupt gyno krijgt
 
En mbt levertoxicity is primo denk ik wel je best bet voor zo min mogelijk schade daar
Echter kan primo wel weer effect hebben op je RBC
Je wilt sowieso niet onnodig shit nemen maar als je nu al op deze dose gyno vorming hebt kan je er wel bij neerleggen dat je altijd AI zal moeten nemen tijdens een blast

Maar primo is gewoon nice vanwege de look, synergie en dat het dus als een AI werkt

Je zult die look van zelf wel merken, heb nu meerdere kuren gedaan maar die primo look was echt wel het beste
 
Primo helpt dus niks, halve tab ari op injectdag. Eerst weer nolva tot over is, en zo verder klooien heb je niks aan
 
Waarom niet? Het bezet de receptoren dus oestrogeen kan er niet aan binden (en de klier dus niet groeien).

Of het een slimme zet is om maanden lang nolvadex te nemen is een tweede maar dat kan ook gezegd worden van andere AI’s, terwijl die slechter werken tegen gyno.
 
Als ik toch op 250 test en 200 primo nog steeds gyno zou krijgen zou ik een bloedtest doen en eerst eens kijken waar 't aan ligt ipv lukraak shit te gaan doen.

Of ik zou stoppen met kuren als ik zo gevoelig zou zijn voor gyno.
 
Als ik toch op 250 test en 200 primo nog steeds gyno zou krijgen zou ik een bloedtest doen en eerst eens kijken waar 't aan ligt ipv lukraak shit te gaan doen.

Of ik zou stoppen met kuren als ik zo gevoelig zou zijn voor gyno.
E2 was al aan de hoge kant, dus was dit te verwachten.
 
Tijdens je eerste kuur ben je altijd gevoeliger voor gyno. Dunno waar het precies aan ligt, waarschijnlijk is je lichaam gewoon nog niet gewend aan hogere E2.

Geloof het of niet, maar mijn eerste kuur was 400mg test C waarbij ik al na 3-4 weken een dikke knobbel onder me linkertepel kreeg. Ik dacht dat ik fucked was en heel me leven tamoxifen moest nemen tijdens het kuren en nooit hoog kon gaan in doseringen zonder gyno te krijgen blabla.

3 jaar later kon ik gewoon 750 test / 400 deca / 400 primo runnen zonder SERM of AI of wat dan ook. Of 500 test / 400 bold. Ook allemaal zonder ancillaries.

Je lichaam adapteert denk ik gewoon.
 
Back
Naar boven