XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Hahahaha kenteken is nu geregistreerd dus ze zullen vaker controleren. Vader heeft het wel vaker meegemaakt en heeft (vgm) hierdoor ook vastgezeten
Dat je een gratis vakantie krijgt is niet het ergste, maar mocht er wat gebeuren dan ben je niet meer verzekerd. Ze pakken alles van je af en heb je nu niks dan maakt het niks uit, dan komen ze over 5/10/20 jaar wel terug.

Dont do it, ook niet “ff snel” wat doen.
 
Dat je een gratis vakantie krijgt is niet het ergste, maar mocht er wat gebeuren dan ben je niet meer verzekerd. Ze pakken alles van je af en heb je nu niks dan maakt het niks uit, dan komen ze over 5/10/20 jaar wel terug.

Dont do it, ook niet “ff snel” wat doen.
Nee sws niet. Lesje iig wel geleerd nu
 
  • Heart
Waarderingen: ak
Tja zonde man, ik rij ook standaard te hard, maar ik heb dan het geluk dat mijn auto geen 50km boven de maximaal aangegeven snelheid kan rijden :')
 
Hierbij nog wat foto’s van check-in van gisteren. Aangezien gisteren rijbewijs is ingevorderd wordt nu wel kut om naar de gym te gaan. Mijn sportschool is voor mij op een rijafstand en met OV ook rot te benaderen. Moet even kijken of ik ondertussen naar een andere sportschool kan gaan.

Gaat verder prima, momenteel gewoon 10mg nolva meedraaien. Huidige gewicht is 70,2kg. +0,6kg tov vorige week. Voeding blijft dus gewoon zelfde, dat is geen drama voor mij. Huidige schema loopt prima, alhoewel ik meer kcal en minder groente zeker wel zou willen. Ik zie wel voor me als ik richting 3500kcal ga dat ik wel wat meer kcal dense food zal moeten eten om dat aan te tikken. Vanaf 4k zal het waarschijnlijk ook kcal drinken worden. Dat is wat ik nu inschat obv huidige verzadiging met huidige schema.

Ik ga zo ook even kijken naar oudere foto's waar ik ook 70kg was (jaartje geleden). Zal deze dan ook hier plaatsen. Die foto's zijn niet nuchter met lege maag zoals nu maar zijn ook niet foto's met pomp zoals nu. Ben nieuwsgierig naar de verschillen
Mooi verschil zieke tuinslangen in het lichaam. Ben ik jaloers op👍🏼. Je gaat me straks voorbij in gewicht👀😝
 
Mijn vader is ooit slaags geraakt met een politieagent in Duitsland en heeft toen een rij ontzegging gekregen van 10 jaar + 5000 euro boete, lol.

Hij heeft 7 of 8 jaar lang honderdduizenden kilometers door heel Europa afgelegd zonder probleem. Alleen in Polen weleens aangehouden tijdens routinecontroles maar met 50 euro per politieagent kon hij gewoon weer doorrijden. Hij heeft in die jaren ook flink bespaard op verkeersboetes want hij hield zich overal aan de verkeersregels.

Pas geleden heeft hij op een niet nader te noemen Zuid-Europees eiland een nieuw rijbewijs “gehaald”. Terwijl hij in Duitsland nog 2 jaar rij ontzegging heeft.

Lang leve de EU.
 
Dat je een gratis vakantie krijgt is niet het ergste, maar mocht er wat gebeuren dan ben je niet meer verzekerd. Ze pakken alles van je af en heb je nu niks dan maakt het niks uit, dan komen ze over 5/10/20 jaar wel terug.

Dont do it, ook niet “ff snel” wat doen.

Je kan altijd nog onderduiken op een kamp waar de pliessie niet durft te komen.
 
Mijn vader is ooit slaags geraakt met een politieagent in Duitsland en heeft toen een rij ontzegging gekregen van 10 jaar + 5000 euro boete, lol.

Hij heeft 7 of 8 jaar lang honderdduizenden kilometers door heel Europa afgelegd zonder probleem. Alleen in Polen weleens aangehouden tijdens routinecontroles maar met 50 euro per politieagent kon hij gewoon weer doorrijden. Hij heeft in die jaren ook flink bespaard op verkeersboetes want hij hield zich overal aan de verkeersregels.

Pas geleden heeft hij op een niet nader te noemen Zuid-Europees eiland een nieuw rijbewijs “gehaald”. Terwijl hij in Duitsland nog 2 jaar rij ontzegging heeft.

Lang leve de EU.

Cyprus? Daar kopen de meeste Russen toch vaak hun EU Paspoort.
 
Nog niet bekent. Ik ga sws in bezwaar:

Die man reed echt in mijn kont toen ik 140-150 aan het rijden was. Dus ik ging extra gassen omdat ik geen stopteken kreeg en die man gwn dichtbij reed. Uiteindelijk versloomd naar 100 op 100 weg, zat ie 30min achter mij aan te rijden (je zou verwachten dat ie hier stopteken zou geven. Er was ook een tankstation kilometer verderop). Had al door dat ie aan het achtervolgen was. Ze geven stop teken na 30min terwijl ik volgens hun zo gevaarlijk aan het rijden was dat ik andere bestuurders in gevaar zette. Dus als dat zo is zouden zij mij stopteken gegeven moeten hebben op dat moment maar dat is niet gedaan. Vandaar geloofde ik dat het geen politie was en dus mij bedreigd voelde
Al gebeld met OM ?
Je kunt voor de rechter duidelijk maken dat je je opgejaagd en bedreigd voelde. Ze hadden je gelijk kunnen laten volgen natuurlijk. Zou sowieso bezwaar maken en dit duidelijk uitleggen.\

Je opjagen door vlak achter je te gaan rijden zodat jij harder gaat rijden, is werkelijk uitlokking.

edit toelichting:

Criteria uitlokking Wetboek van Strafrecht (Sr.) geregeld in artikel 47


  1. Opzet van de uitlokker
  2. Aanzetten van een ander (uitlokker de ander op het idee brengt (doet besluiten) het delict te begaan. Dit sluit niet uit dat andere omstandigheden dan (het gebruik van) een uitlokkingsmiddel meewerken tot dat besluit, mits het uitlokkingsmiddel de doorslag geeft).
  3. Gebruik van één of meer uitlokkingsmiddelen (giften, beloften)
  4. Uitgelokte delict moet zijn gevolgd.
  5. Uitgelokte moet deswege strafbaar zijn.
 
Laatst bewerkt:
Al gebeld met OM ?
Je kunt voor de rechter duidelijk maken dat je je opgejaagd en bedreigd voelde. Ze hadden je gelijk kunnen laten volgen natuurlijk. Zou sowieso bezwaar maken en dit duidelijk uitleggen.\

Je opjagen door vlak achter je te gaan rijden zodat jij harder gaat rijden, is werkelijk uitlokking.

Nee dat is het niet. Je kunt er ook voor kiezen om het te negeren, vaart te verminderen zodat ze er vanzelf voorbij gaan of stoppen bij oa de tankstation die hij passeerde.
 
Nee dat is het niet. Je kunt er ook voor kiezen om het te negeren, vaart te verminderen zodat ze er vanzelf voorbij gaan of stoppen bij oa de tankstation die hij passeerde.
Iemand die zich bedreigd voelt reageert vaak anders dan wat jij aangeeft. Ik zou het zo aangeven bij het OM. Jij mag je eigen gedachte ervan hebben
 
Als het continue 200km/h met gevaarlijke capriolen is kunnen ze dat misschien nog geloven, maar als ze daarna 'n half uur achtervolgen op max. snelheid had je makkelijk de pliesie kunnen bellen als je zo bang was. Denk niet dat dat excuus gaat werken als ze gefilmd hebben.
 
Iemand die zich bedreigd voelt reageert vaak anders dan wat jij aangeeft. Ik zou het zo aangeven bij het OM. Jij mag je eigen gedachte ervan hebben

Slap excuus om 100 boven toegestane snelheid te rijden. Als jij je écht bedreigd voelt had je ook de politie kunnen bellen. Bumperklevers maak je toch geregeld mee? Ga je dan altijd planken? Dan kunnen ze beter je rijbewijs innemen en nooit meer terug geven.
 
Slap excuus om 100 boven toegestane snelheid te rijden. Als jij je écht bedreigd voelt had je ook de politie kunnen bellen. Bumperklevers maak je toch geregeld mee? Ga je dan altijd planken? Dan kunnen ze beter je rijbewijs innemen en nooit meer terug geven.
Het gaat om Jhon, niet om mij.
 
Ik heb met iemand gesproken, ik zal een brief krijgen voor een rechtzaak en daar moet ik mijn verhaal uitleggen aan een rechter. Die geeft zijn/haar beslissing door aan OvJ. Ik ga gewoon mijn kant van het verhaal uitleggen. Wat ik deed was fout, maar mijn reactie was uit puur emotie en angst. Dit was uiteraard niet de juiste reactie maar op dat moment wist ik niet hoe ik moest reageren. Gewoon mijn fout accepteren en uitleggen waarom ik deze fout heb gemaakt. Ik zal wel in deze topic meer informatie geven als ik deze heb
 
Je bent sowieso opgevallen door je rijgedrag bij betreffende surveillanceauto, je reed gewoon als een domme mongool, valt op, zij gaan achter je aan.
Lulverhaal ophangen bij de rechter gaat je niks helpen, want feit is dat je op viel voordat je ook maar wist dat er popo reed of "dat er iemand dreigend achter je aan zat".

Wie z'n billen brandt moet op de blaren zitten.
 
Back
Naar boven