Fitness Seller

NSFW! .

Bezoekers in dit topic

Je bent sowieso opgevallen door je rijgedrag bij betreffende surveillanceauto, je reed gewoon als een domme mongool, valt op, zij gaan achter je aan.
Lulverhaal ophangen bij de rechter gaat je niks helpen, want feit is dat je op viel voordat je ook maar wist dat er popo reed of "dat er iemand dreigend achter je aan zat".

Wie z'n billen brandt moet op de blaren zitten.
Ja maar daarvoor reed ik niet over de 150. Ik lette daar strikt op tot ik een auto zo dicht achter me kreeg. Ze hebben ook geen meting van hoe snel ik reed voordat ze achter me aan zaten
 
Ja maar daarvoor reed ik niet over de 150. Ik lette daar strikt op tot ik een auto zo dicht achter me kreeg. Ze hebben ook geen meting van hoe snel ik reed voordat ze achter me aan zaten
150 rijden waar je 100 mag :shrug:

Ik zal niet zeggen dat ik me altijd netjes aan de snelheid houd, rijd bijna standaard 20 a 30 te hard, soms nog wat harder en als je gewoon verder netjes gedraagt in het verkeer is er bijna geen agent die daar moeilijk om doet.

En als iemand dreigend achter je zit gewoon baantje opschuiven om voorbij te laten als je ruimte ziet, blijft ie achter je hangen is het sowieso politie.
 
Je bedreigd voelen omdat er een auto achter je rijdt en daardoor je gaspedaal intrappen in plaats van naar rechts te gaan 😂😂😂. Je voelt je wel snel bedreigd of niet ?
Ik vraag me ook af wat je dan bereikt. Als iemand met je zou fucken, ben je beter af met 100kmu dan 200kmu.
 
Ik hoop dat je nog moet zitten voor jokkebrokken, own je eigen fouten gewoon :laugh:
 
150 rijden waar je 100 mag :shrug:

Ik zal niet zeggen dat ik me altijd netjes aan de snelheid houd, rijd bijna standaard 20 a 30 te hard, soms nog wat harder en als je gewoon verder netjes gedraagt in het verkeer is er bijna geen agent die daar moeilijk om doet.

En als iemand dreigend achter je zit gewoon baantje opschuiven om voorbij te laten als je ruimte ziet, blijft ie achter je hangen is het sowieso politie.
Ooit een keer aangehouden door paar vriendelijke undercover snelweg agenten. Kon wel met ze lachen en uiteindelijk relatief goed weggekomen. Ze zeiden als je max 20km/h te hard rijd ze normaal gesproken niet achter je aangaan.
 
150 rijden waar je 100 mag :shrug:

Ik zal niet zeggen dat ik me altijd netjes aan de snelheid houd, rijd bijna standaard 20 a 30 te hard, soms nog wat harder en als je gewoon verder netjes gedraagt in het verkeer is er bijna geen agent die daar moeilijk om doet.

En als iemand dreigend achter je zit gewoon baantje opschuiven om voorbij te laten als je ruimte ziet, blijft ie achter je hangen is het sowieso politie.
Toen hij naar huis reed was de max snelheid 130 km/h, dus dan zit hij op 20 te hard.

Verder wel eens met je verhaal.
 
Toen hij naar huis reed was de max snelheid 130 km/h, dus dan zit hij op 20 te hard.

Verder wel eens met je verhaal.
Op de A10 niet, daar is het gewoon 100. Was gwn dom vanuit mijn kant
 
Tbh vind ik je progressie op jouw leeftijd natty ook wel te behalen maar dit wil je misschien niet horen :D
Alleszins ik hoop dat je de komende weken nog een groeispurt krijgt zodat je er toch nog wat aan over houdt.
 
Slap excuus om 100 boven toegestane snelheid te rijden. Als jij je écht bedreigd voelt had je ook de politie kunnen bellen. Bumperklevers maak je toch geregeld mee? Ga je dan altijd planken? Dan kunnen ze beter je rijbewijs innemen en nooit meer terug geven.
De politie of zijn neven uiteraard.
 
Ik heb met iemand gesproken, ik zal een brief krijgen voor een rechtzaak en daar moet ik mijn verhaal uitleggen aan een rechter. Die geeft zijn/haar beslissing door aan OvJ. Ik ga gewoon mijn kant van het verhaal uitleggen. Wat ik deed was fout, maar mijn reactie was uit puur emotie en angst. Dit was uiteraard niet de juiste reactie maar op dat moment wist ik niet hoe ik moest reageren. Gewoon mijn fout accepteren en uitleggen waarom ik deze fout heb gemaakt. Ik zal wel in deze topic meer informatie geven als ik deze heb
Je zou dat kunnen opvatten als dat je je emoties niet onder controle hebt. Weet niet of dat het signaal is wat je wil geven, want wat doe je dan de volgende keer?

Persoonlijk denk ik dat je verder komt als je verantwoordelijkheid neemt. Het ding met hardrijden op de snelweg is niet zo zeer dat het voor jou gevaarlijk is, maar meer dat andere mensen er niet op bedacht zijn. Je laat ouwe lijken andere mensen schrikken.

Als je aangeeft dat je je dat niet realiseerde (maar nu wel) en desnoods bedankt voor de eyeopener (🤮🤮🤮) maak je denk ik een betere kans.
 
Als bij mij iemand komt duwen laat ik meestal de gas los en rij ik express trager.
Als ik iemand aan zie komen rijden in m'n achteruitkijkspiegel die harder rijdt dan ik ga ik een baan naar rechts. Lijkt me erg logisch op een snelweg in plaats van gas los te laten of extra gas te geven zoals TS....🤷‍♂️
 
Ano_110723 Dit soort gedrag zou ik niet vertonen met doosje gear in je auto
 
Als ik iemand aan zie komen rijden in m'n achteruitkijkspiegel die harder rijdt dan ik ga ik een baan naar rechts. Lijkt me erg logisch op een snelweg in plaats van gas los te laten of extra gas te geven zoals TS....🤷‍♂️
Als ik links rijd rijd ik sowieso al te hard dus f@#% you als je dan komt duwen.
 
Als ik links rijd rijd ik sowieso al te hard dus f@#% you als je dan komt duwen.
Je kan toch gewoon naar rechts gaan als iemand harder aan komt rijden ondanks dat jij ook harder rijdt dan is toegestaan? Of wil jij voor andere bepalen dat hij niet harder dan jou mag rijden of hoe moeten ze dan laten weten dat ze erlangs willen?
 
Back
Naar boven