XXL Nutrition

NSFW! .

Bezoekers in dit topic

Ano_110723 Nog een paar kuurtjes, en je bent zo Buff dat je nergens meer bang voor bent
 
Je kan toch gewoon naar rechts gaan als iemand harder aan komt rijden ondanks dat jij ook harder rijdt dan is toegestaan? Of wil jij voor andere bepalen dat hij niet harder dan jou mag rijden of hoe moeten ze dan laten weten dat ze erlangs willen?
Natuurlijk maar niet als ze op mijn kont komen duwen, dan krijg ik nattyrage.
 
6AF6EECE-1FA6-43E6-B2E5-143DD643C4D0.jpeg
 
Je kan toch gewoon naar rechts gaan als iemand harder aan komt rijden ondanks dat jij ook harder rijdt dan is toegestaan? Of wil jij voor andere bepalen dat hij niet harder dan jou mag rijden of hoe moeten ze dan laten weten dat ze erlangs willen?

Als je achter een vrachtwagen zit of je kunt niet naar rechts...dan ben je gewoon een idioot als je gaat kleven.
 
Als je achter een vrachtwagen zit of je kunt niet naar rechts...dan ben je gewoon een idioot als je gaat kleven.
Ben ik het zeker mee eens hoor wanneer je niet naar rechts zou kunnen.
 
Mag ik vragen wat je reden was om nu al te gaan kuren? Je had toch potentie om naturel nog minimum 10 kg te pakken?

Voor de rest wel een goede vooruitgang geboekt!
 
Voor de meeste mensen hier is Groundhog Day wel een aanrader.. daar herhaalt ook elke dag zich :o
 
Voor de meeste mensen hier is Groundhog Day wel een aanrader.. daar herhaalt ook elke dag zich :o
Tis net bodybuilding, maand na maand na jaar na jaar...
 
Persoonlijk denk ik dat je verder komt als je verantwoordelijkheid neemt. Het ding met hardrijden op de snelweg is niet zo zeer dat het voor jou gevaarlijk is, maar meer dat andere mensen er niet op bedacht zijn. Je laat ouwe lijken andere mensen schrikken.
Er zijn legio momenten dat er helemaal geen gevaarzetting is, zeker niet 's avonds op de A10, dan bega je eigenlijk gewoon een milieudelict.
 
  • Like
Waarderingen: 6am
Mag ik vragen wat je reden was om nu al te gaan kuren? Je had toch potentie om naturel nog minimum 10 kg te pakken?

Voor de rest wel een goede vooruitgang geboekt!
Kuren is sws vereist voor mijn doel (deze hou ik liever prive). Ik kon sowieso nog naturel blijven en daarop gainen maar ik wil het sneller en de risico’s die daarmee komen accepteer ik

Moet eerlijk zeggen ook wel nieuwsgierigheid.
 
Kuren is sws vereist voor mijn doel (deze hou ik liever prive). Ik kon sowieso nog naturel blijven en daarop gainen maar ik wil het sneller en de risico’s die daarmee komen accepteer ik

Moet eerlijk zeggen ook wel nieuwsgierigheid.
Nice! Succes gewenst.
 
Back
Naar boven