AndroidHealthClinic

NSFW! . (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Er zijn legio momenten dat er helemaal geen gevaarzetting is, zeker niet 's avonds op de A10, dan bega je eigenlijk gewoon een milieudelict.
JealousRapidBarnowl-max-1mb.gif
 
Het hele doel privé houden is wel echt tering gay trouwens ouwe. 't zal iig een buff iets zijn dus tenzij je Iris Kyle ofzo noemt zie ik echt 0.0 reden om 't geheim te houden.
Ben ik het mee eens.
Omdat je zo open en eerlijk je log schrijft, valt dit wel een beetje uit de toon.
Sharing is caring :thumb:
 
Het hele doel privé houden is wel echt tering gay trouwens ouwe. 't zal iig een buff iets zijn dus tenzij je Iris Kyle ofzo noemt zie ik echt 0.0 reden om 't geheim te houden.
Ben ik het mee eens.
Omdat je zo open en eerlijk je log schrijft, valt dit wel een beetje uit de toon.
Sharing is caring :thumb:
Gaat mij om dat ik niet de trolls wil feeden en dat dit tegen mij gebruikt gaat worden. Heb mijn doel bekend gemaakt aan bepaalde mensen op de meets. Mensen die ik respecteer en mag vind ik dit soort info delen niet erg maar niet openbaar waar je ik trolls aan het feeden ben
 
Trolls feeden met wat? Dat je biggie wilt worden? Waarom zou je anders juicen? Wat een bullshit weer bro.
 
-
 
Laatst bewerkt:
Gaat mij om dat ik niet de trolls wil feeden en dat dit tegen mij gebruikt gaat worden. Heb mijn doel bekend gemaakt aan bepaalde mensen op de meets. Mensen die ik respecteer en mag vind ik dit soort info delen niet erg maar niet openbaar waar je ik trolls aan het feeden ben
Ik denk eerder dat je beslissing om te gaan kuren voor je begon met fatsoenlijk trainen beter begrepen wordt als je open en eerlijk zegt dat je een A wedstrijd wilt winnen in de super heavy klasse dan met dit mysterieuze kinderachtige gedoe man.

En een doel kan helemaal niet tegen je gebruikt worden. Het is jouw doel, klaar. Zo was mijn doel ooit om 140 kg bij minder dan 15% te wegen. Echter vond ik 120 bij 15 al kut en oncomfortabel dus nu is 't 115 bij 8 geworden.
 
En een doel kan helemaal niet tegen je gebruikt worden. Het is jouw doel, klaar. Zo was mijn doel ooit om 140 kg bij minder dan 15% te wegen. Echter vond ik 120 bij 15 al kut en oncomfortabel dus nu is 't 115 bij 8 geworden.
NOT DOING WHATEVER IT TAKES BRAH
 
Als Ano_110723 transgender blijkt te zijn verzoek ik de forumleiding om mijn account per direct te verwijderen. Ik wil niks meer met dit forum te maken hebben.
Hahahaha je account is veilig, ben tegen trannies, lgtq en al die andere stuff
 
Back
Naar boven