XXL Nutrition

NSFW! .

Bezoekers in dit topic

Door nul eetlust geen progressie vind ik altijd zo een gelul. Gooi wat havermout met pindakaas en whey in je blender en zuip het op
Hahahahha jaa laatste dagen raak ik kcal vooral door shakes maar dat schijnt niet best te zijn voor vertering dus ik zie het niet als een permanente oplossing. Vandaar ook wellicht even een mini-cut voor eetlust. Denk dat weinig eetlust echt grotendeels komt door al het stress. Want 3k kcal idd niet zo veel
 
16mm 25G gaat ook lekker in je schouder. Kan goed 3ml in.

edit: alleen voor oude hardcore boys geschikt like CityTrip and me

Hahahhahaha lees nu je tag pas! Vroeg wakker vandaag vandaar dit topic even doorlezen. Klopt 3ml schouder kan prima maar dan moet je wel schouders hebben om 3ml te kunnen prikken.
 
Hahahahha jaa laatste dagen raak ik kcal vooral door shakes maar dat schijnt niet best te zijn voor vertering dus ik zie het niet als een permanente oplossing. Vandaar ook wellicht even een mini-cut voor eetlust. Denk dat weinig eetlust echt grotendeels komt door al het stress. Want 3k kcal idd niet zo veel
En als je door stress niet meer je focus op bb kan hebben heeft het weinig zin om een cycle door te trekken.
 
Jammer dat je stopt! Had graag het eindresultaat willen zien na 12 goede weken. Ik zit rond het zelfde gewicht en qua fysiek scheelt het ook niet veel.
 
Laatste update
Donderdag laatste injectie. Kan atm niet 100% (vooral door 0 eetlust) inzetten dus daarom trekken we cycle niet langer door. Hierbij de laatste fotos.

Was een cycle die heel goed begon maar aan het einde had ik echt veel persoonlijke problemen die ervoor heeft gezorgd dat ik laatste weken niet echt/minimaal gains heb gemaakt. Nu 2 weken niks en daarna 3 weken Nolva 20mg.

Gewicht is ook zelfde gebleven
Inspirerende log. Jammer dat je aan het einde niet zoveel voortgang meer hebt kunnen maken, maar kan gebeuren volgende keer beter toch? Ga je nog wel je eindstats en bloedwaarden posten voor ons?
 
Inspirerende log. Jammer dat je aan het einde niet zoveel voortgang meer hebt kunnen maken, maar kan gebeuren volgende keer beter toch? Ga je nog wel je eindstats en bloedwaarden posten voor ons?
Ik zal aan het eind van de week nog een uitgebreide begin en eindpost maken met alle stats
 
Inspirerende log. Jammer dat je aan het einde niet zoveel voortgang meer hebt kunnen maken, maar kan gebeuren volgende keer beter toch? Ga je nog wel je eindstats en bloedwaarden posten voor ons?

Logje met foto’s zijn welkom hoor
 
Hahahahha jaa laatste dagen raak ik kcal vooral door shakes maar dat schijnt niet best te zijn voor vertering dus ik zie het niet als een permanente oplossing. Vandaar ook wellicht even een mini-cut voor eetlust. Denk dat weinig eetlust echt grotendeels komt door al het stress. Want 3k kcal idd niet zo veel
 
Ik heb dit uitgeprobeerd maar doordat je er water bij moet voegen is het veel meer volume, waardoor het voor mij slomer is dan gewoon m'n maaltijd op kanen
Maak het niet moeilijker dan het is.. 👇

Uranium contains about 18 million kCal per gram (those are food Calories; capital C), or about 18 billion calories per gram (those are heat calories). Easy calorieën.
 
Hoe is het nog verder afgelopen? Wat massa kunnen behouden?
 
Hoe is het nog verder afgelopen? Wat massa kunnen behouden?
Goeie vraag, ben sinds een maandje meer gaan focussen op kickboksen/muay thai en train nu 2x per week om nog een wat atletisch figuur te behouden maar voor nu geen focus op echt groot worden dus vermoed dat ik weinig/niks heb behouden. Kracht iig wel beetje gedaald
 
Zonde dat we niet alles uit je cycle hebben kunnen halen en wetende dat je toch niet zou blijven bodybuilden had je hem beter helemaal niet gedaan. Hopelijk een leer voor de toekomst! Veel succes met kickboksen.
 
Wellicht past de vechtsport beter bij je
 
Back
Naar boven