AndroidHealthClinic

NSFW! . (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

No offence maar als je daar dezelfde mindset hanteert zoals bij de BB-journey van TS. kom je ook nergens.
Dit, het probleem is niet de sport maar de wilskracht van de persoon. Uit zijn vorige kuren kon je duidelijk zien; 0 kans van slagen
 
Dit, het probleem is niet de sport maar de wilskracht van de persoon. Uit zijn vorige kuren kon je duidelijk zien; 0 kans van slagen
Kijk het is vallen en opstaan, vooral in deze sport.
Dat telkens weer opstaan en opnieuw blijven proberen, daar zit de kunst.
 
Hoe ervaarde jij het off gaan?
Naast libido niks gemerkt. Voelde on cycle ook niet echt iets speciaals ofso wat je wel eens hoort bij sommigen.
Deprimerend, daarom was hij ook een tijd niet meer actief hier
Ik was/ben hier minder actief vanwege werk en school (2 jaar school in 1 jaar doen). Ook merkde ik: hoe meer ik aan bodybuilding dacht hoe meer ik smachtte naar gains. Vind het fijner om er niet zoveel aan te denken en gewoon te doen
 
hoe meer ik aan bodybuilding dacht hoe meer ik smachtte naar gains
Dat is juist een prachtige drijfveer toch?

Ik zou dat proberen om te zetten in iets positiefs ipv stoppen. Ik zie mezelf nooit meer stoppen met trainen. Als ik een weekend niet getraind heb voel ik me al onrustiger/minder comfortabel in mn vel zitten.
 
Precies dit ..
 
School en kuren gaan lastig samen ook qua eten etc. Zou na je school periode echt serieus een bodybuilding dieet volgen en goed trainen uiteraard. Ik trainde altijd heel goed maar mijn voeding was gewoon waardeloos. Tot ik 3 maanden strict een bodybuilding dieet volgde met rijst, kip, havermout etc je merkt gewoon zoveel meer energie, progressie en geen dipjes meer. Daarom na je school periode wanneer je uit huis gaat kan je pas echt goed eten en trainen. Ik begrijp je struggle wat jij hebt had ik in het begin ook je moeder kookt en het is verukkelijk maar wel kcal bom en dat iedere dag... macros ook erg lastig in te schatten omdat ze zelf niet eens wat hoeveel van wat erin gaat hahaha
 
En btw zou pas kuren als je ziet dat je niet verder groeit dus paar keer goed lean bulken en cutten.
 
School en kuren gaan lastig samen ook qua eten etc. Zou na je school periode echt serieus een bodybuilding dieet volgen en goed trainen uiteraard.
Ik denk dat het ā€œlevenā€ daarna nog drukker is.

Het is gewoon een kwestie waar iedereen zelf voor moet kiezen, welke offers maak jij wel en welke niet. Hoe meer je geeft, hoe meer je krijgt. Houd je jezelf 5 dagen pw aan een voedingschema of 7 dagen pw zit een groot verschil in. Hoe deal je met sociale gelegenheid, durf je ā€œneeā€ te zeggen, hoe is je directe omgeving partner/familie/vrienden etc. Talloze factoren die het jou moeilijker/makkelijker kunnen maken, maar uiteindelijk maakt iedereen zijn eigen keuze. Meeste mensen denken dat bodybuilding een ā€œone man sport isā€, wacht maar tot je gaat samen wonen of eventueel een gezin begint, als je partner een BourgondiĆ«r is dan wens ik diegene veel succes šŸ‘
 
School en kuren gaan lastig samen ook qua eten etc. Zou na je school periode echt serieus een bodybuilding dieet volgen en goed trainen uiteraard. Ik trainde altijd heel goed maar mijn voeding was gewoon waardeloos. Tot ik 3 maanden strict een bodybuilding dieet volgde met rijst, kip, havermout etc je merkt gewoon zoveel meer energie, progressie en geen dipjes meer. Daarom na je school periode wanneer je uit huis gaat kan je pas echt goed eten en trainen. Ik begrijp je struggle wat jij hebt had ik in het begin ook je moeder kookt en het is verukkelijk maar wel kcal bom en dat iedere dag... macros ook erg lastig in te schatten omdat ze zelf niet eens wat hoeveel van wat erin gaat hahaha


Als je echt wil. Kan het ook gewoon in jouw geschetste situatie.

Ik werk 10 uur per dag.
Heb 2 kids van 3 en 7.
Mijn vrouw werkt maandag/donderdag en zaterdagavond.
Huishouden.
4 huisdieren.

En alles eromheen.

En mij lukt het ook gewoon om mn voeding op orde te houden en 5 dagen per week te trainen.

Waar een wil is....
 
School en kuren gaan lastig samen ook qua eten etc. Zou na je school periode echt serieus een bodybuilding dieet volgen en goed trainen uiteraard. Ik trainde altijd heel goed maar mijn voeding was gewoon waardeloos. Tot ik 3 maanden strict een bodybuilding dieet volgde met rijst, kip, havermout etc je merkt gewoon zoveel meer energie, progressie en geen dipjes meer. Daarom na je school periode wanneer je uit huis gaat kan je pas echt goed eten en trainen. Ik begrijp je struggle wat jij hebt had ik in het begin ook je moeder kookt en het is verukkelijk maar wel kcal bom en dat iedere dag... macros ook erg lastig in te schatten omdat ze zelf niet eens wat hoeveel van wat erin gaat hahaha
Denk je echt dat het in het totaal plaatje iets uitmaakt of de ene dag die ene maaltijd iets meer kcals heeft en de andere dag iets minder?
 
Ik denk dat het ā€œlevenā€ daarna nog drukker is.

Het is gewoon een kwestie waar iedereen zelf voor moet kiezen, welke offers maak jij wel en welke niet. Hoe meer je geeft, hoe meer je krijgt. Houd je jezelf 5 dagen pw aan een voedingschema of 7 dagen pw zit een groot verschil in. Hoe deal je met sociale gelegenheid, durf je ā€œneeā€ te zeggen, hoe is je directe omgeving partner/familie/vrienden etc. Talloze factoren die het jou moeilijker/makkelijker kunnen maken, maar uiteindelijk maakt iedereen zijn eigen keuze. Meeste mensen denken dat bodybuilding een ā€œone man sport isā€, wacht maar tot je gaat samen wonen of eventueel een gezin begint, als je partner een BourgondiĆ«r is dan wens ik diegene veel succes šŸ‘
Ja zeker, kern van het verhaal houd je aan je voedingschema.
 
Als je echt wil. Kan het ook gewoon in jouw geschetste situatie.

Ik werk 10 uur per dag.
Heb 2 kids van 3 en 7.
Mijn vrouw werkt maandag/donderdag en zaterdagavond.
Huishouden.
4 huisdieren.

En alles eromheen.

En mij lukt het ook gewoon om mn voeding op orde te houden en 5 dagen per week te trainen.

Waar een wil is....
Als je echt wilt kan alles natuurlijk maar hij is een turk en bij buitenlanders gaat het gewoon lastig thuis zeg maar nee tegen je moeder of oma
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Back
Naar boven