XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Denk je echt dat het in het totaal plaatje iets uitmaakt of de ene dag die ene maaltijd iets meer kcals heeft en de andere dag iets minder?
Buitenlandse gerechten veel jus brood zout etc
 
Maar ik geef jullie allen gelijk natuurlijk alles kan als je het maar echt wilt...
 
Dat is juist een prachtige drijfveer toch?

Ik zou dat proberen om te zetten in iets positiefs ipv stoppen. Ik zie mezelf nooit meer stoppen met trainen. Als ik een weekend niet getraind heb voel ik me al onrustiger/minder comfortabel in mn vel zitten.
En je denkt dat dat gezond is? :')

No offense naar wie dan ook hier en 't is niet gericht op degene die ik quote maar t is hilarisch om te zien hoe hardcore dedicated alles moet wijken voor mijn sport mensen hier willen overkomen en dan de foto's erbij te zien.

Sjonnie heeft 't geprobeerd en ja, de meeste wisten dat 't weinig ging worden maar boeie. Nu gaat ie kickboksen. Wordt ie de volgende Badr? Vast niet, maar t is iig al beter dan als vet zwijn met de neus vol poeder op de bank te zitten.
 
Buitenlandse gerechten veel jus brood zout etc
Ik ken wat Buitenlandse gerechten en die zijn veelal aardig voedzaam dus ook daar kun je met gezond verstand en een weegschaaltje van een 10tje(lenen van oudere broer/neef🤡)om alles een beetje bij te houden. Met of zonder test groei je gewoon keihard op die leeftijd.

Nu ik 35 ben moet ik langzaam aan wel een beetje op gaan letten maar heb regelmatig een dag waar mn schema niet opgaat en dan pik ik de juiste voeding uit, daarbij wat gezond verstand en beetje hoofdrekenen en je merkt niks van verloren gains.

Dit alles gaat alleen maar op met keihard trainen en consistent zijn uiteraard.
 
En je denkt dat dat gezond is? :')

No offense naar wie dan ook hier en 't is niet gericht op degene die ik quote maar t is hilarisch om te zien hoe hardcore dedicated alles moet wijken voor mijn sport mensen hier willen overkomen en dan de foto's erbij te zien.

Sjonnie heeft 't geprobeerd en ja, de meeste wisten dat 't weinig ging worden maar boeie. Nu gaat ie kickboksen. Wordt ie de volgende Badr? Vast niet, maar t is iig al beter dan als vet zwijn met de neus vol poeder op de bank te zitten.

Ja dat heb ik en het zal vast niet gezond zijn maar het zorgt ervoor dat ik op alle fronten in mn leven vooruit ben gegaan en daar kan geen argument tegenop imo. Je doet het om eigen redenen.
 
Laatst bewerkt:
Buitenlandse gerechten veel jus brood zout etc


Bami, nasi, macaroni, risotto komt geen brood of jus aan te pas.
Mijn vriendin eet graag Bourgondisch, ik neem minder saus en meer groente rijst en vlees. No problem.
En eet ik een dag teveel of te weinig, heb ik nog steeds 6 dagen van 3600kcal om mee te compenseren.
No problemo.
 
Bami, nasi, macaroni, risotto komt geen brood of jus aan te pas.
Mijn vriendin eet graag Bourgondisch, ik neem minder saus en meer groente rijst en vlees. No problem.
En eet ik een dag teveel of te weinig, heb ik nog steeds 6 dagen van 3600kcal om mee te compenseren.
No problemo.

Ik weet niet welke landen hij in zn hoofd heeft als hij dat opnoemt(brood,jus, zout) maar ik moest eigenlijk alleen aan Nederland denken🥲
 
Ik weet niet welke landen hij in zn hoofd heeft als hij dat opnoemt(brood,jus, zout) maar ik moest eigenlijk alleen aan Nederland denken🥲
Ik weet ook niet wat er mis is met brood.
 
Zoek maar op internet naar turkse gerechten.... bami nasi laat me niet lachen
 
Ik weet ook niet wat er mis is met brood.
Prima als toast met wat gebakken ei oid. Ik eet het ook een aantal keer per week, enkel bruin brood.
 
Buitenlandse gerechten veel jus brood zout etc

Zoek maar op internet naar turkse gerechten.... bami nasi laat me niet lachen
Welke streek van Turkije scheelt ook.
Oost Turkije is veel stoofschotels van groente en vlees met brood. Veel mercimek in allerlei soorten met platbrood.
Meer west is meer grillschotels.
Adana kebab... zalig gegrild met verse salade en platbrood.
Simit met walnoten.
Gevulde aubergine, paprika, groentes erc.
Ik ben tot aan de armeense grens geweest. Bij mensen in lemen hutjes maar nergens jus.
Wel veel brood en olijfolie. Maar t zit 'm meer in de zoetigheden daar.... de baklava, koekjes etc. Er wordt veel gesnoept zeg maar.
Maar een goede börek met spinazie/kaas is wel lekker hartig. Maar dat is meer snack food.

Juist de "toeristenhap" is verhollandst en vaak veel vetter.
 
Een kaaskop zal een buitenlander nooit begrijpen en andersom.
Nee, ik heb het niet over dit topic. Letterlijk 9/10 dingen die je typt zijn domme vragen of opmerkingen
 
Naast libido niks gemerkt. Voelde on cycle ook niet echt iets speciaals ofso wat je wel eens hoort bij sommigen.

Ik was/ben hier minder actief vanwege werk en school (2 jaar school in 1 jaar doen). Ook merkde ik: hoe meer ik aan bodybuilding dacht hoe meer ik smachtte naar gains. Vind het fijner om er niet zoveel aan te denken en gewoon te doen
Goed mee weggekomen in ieder geval. Wel jammer dat je na een blast pas het besluit hebt genomen te stoppen met bodybuilden. Succes met je vechtsport en wellicht zien we je in een later stadium weer (naturel) groeien.
 
Goed mee weggekomen in ieder geval. Wel jammer dat je na een blast pas het besluit hebt genomen te stoppen met bodybuilden. Succes met je vechtsport en wellicht zien we je in een later stadium weer (naturel) groeien.
Tuurlijk, en de volgende keer is gemakkelijker, hij weet al een beetje wat bij hem past, qua training en voeding.
 
Back
Naar boven