Fitness Seller

NSFW! . (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik heb voor een Duits staatsbedrijf gewerkt waar ze ons uitlachten dat we geen defensie hebben en ben daarom een kut NSBer.
Mooi dat je dezelfde conclusie trekt. Valt me mee van je, de meeste van je "collega's" zouden iets roepen als "ich habe es nicht gewusst!"
 
Mooi dat je dezelfde conclusie trekt. Valt me mee van je, de meeste van je "collega's" zouden iets roepen als "ich habe es nicht gewusst!"
Die ouderen zijn al met pensioen. Kom je heel sporadisch bij Tankstelle tegen. "echte"Duitsers zijn zeldzaam, meeste zijn van oorsprong niet Duits. Mijn fiets is nog nooit gejat ;)
 
Laatste update
Donderdag laatste injectie. Kan atm niet 100% (vooral door 0 eetlust) inzetten dus daarom trekken we cycle niet langer door. Hierbij de laatste fotos.

Was een cycle die heel goed begon maar aan het einde had ik echt veel persoonlijke problemen die ervoor heeft gezorgd dat ik laatste weken niet echt/minimaal gains heb gemaakt. Nu 2 weken niks en daarna 3 weken Nolva 20mg.

Gewicht is ook zelfde gebleven
 

Bijlagen

  • 6A20A426-5B70-44D2-8C31-9E7288AC3989.jpeg
    6A20A426-5B70-44D2-8C31-9E7288AC3989.jpeg
    120,4 KB · Weergaven: 216
  • 87DEE5AA-E439-4C9B-82AD-49723D8D4098.jpeg
    87DEE5AA-E439-4C9B-82AD-49723D8D4098.jpeg
    121,2 KB · Weergaven: 213
  • C07957D0-2EBF-431D-84BB-9E26C75810D4.jpeg
    C07957D0-2EBF-431D-84BB-9E26C75810D4.jpeg
    87,2 KB · Weergaven: 208
  • BCBB751D-FA89-4198-B6B7-3AB91F82C32C.jpeg
    BCBB751D-FA89-4198-B6B7-3AB91F82C32C.jpeg
    91,3 KB · Weergaven: 213
Jammer dat het zo heeft uitgepakt. Volgend jaar beter 🤞
 
Lijkt me verstandig om geen log te voeren als je coach hier actief is. Elk commentaar val je ook de coach aan of af, net hoe je het bekijkt. Sowieso moet je geloven in je coach en kan commentaar alleen voor onzekerheid zorgen.
 
Lijkt me verstandig om geen log te voeren als je coach hier actief is. Elk commentaar val je ook de coach aan of af, net hoe je het bekijkt. Sowieso moet je geloven in je coach en kan commentaar alleen voor onzekerheid zorgen.
Die coach is toch niet Jezus Christus.
 
Lijkt me verstandig om geen log te voeren als je coach hier actief is. Elk commentaar val je ook de coach aan of af, net hoe je het bekijkt. Sowieso moet je geloven in je coach en kan commentaar alleen voor onzekerheid zorgen.
Ik heb geen geheimen. Alleen moet een klant dan wel eerlijk loggen over het volgen van voedingsschema, trainingsschema, slaap, etc. Volgens mij is dat ook wel gebeurd, ik heb alleen geen tijd om alle logjes te gaan lezen.
 
Lijkt me verstandig om geen log te voeren als je coach hier actief is. Elk commentaar val je ook de coach aan of af, net hoe je het bekijkt. Sowieso moet je geloven in je coach en kan commentaar alleen voor onzekerheid zorgen.
Doet Jhon niet toch? Hij geeft toch aan persoonlijke problemen
 
-
 
Laatst bewerkt:
Door nul eetlust geen progressie vind ik altijd zo een gelul. Gooi wat havermout met pindakaas en whey in je blender en zuip het op
Zo bijzonder veel calorieën hoeft hij ook niet te eten op 70kg :shrug:
 
Wat wil je daarmee zeggen, heb jij ooit wel eens een coach gehad ?
Volgens mij snap je de strekking niet helemaal.
Laat hem maar, hij snapt wel meer niet.

Daarbij heeft hij meer kennis dan alle coaches, dus waarom een coach nodig? Door zijn tips is cbum zo goed. Als schwarzeneggertje 1 jaar zal “valsspelen” is hij zo eerste bij elke mr Olympia
 
Je kunt ook ff in de knoei zitten, en daarom weinig eetlust hebben.
Hoop dat wat er speelt positief afloopt en je je snel weer goed voelt ❤️
 
Wat wil je daarmee zeggen, heb jij ooit wel eens een coach gehad ?
Volgens mij snap je de strekking niet helemaal.
Een goede powerlift coach, Wout van der Toorn. En bij het langebaanschaatsen een aantal, maar daar was ik helaas oncoachbaar omdat ik de enige uit de trainingsgroep was met veel fast twitch fibers.
 
Een goede powerlift coach, Wout van der Toorn. En bij het langebaanschaatsen een aantal, maar daar was ik helaas oncoachbaar omdat ik de enige uit de trainingsgroep was met veel fast twitch fibers.
Heb jij ook weleens plekken waar je komt waar je niet de enige bent die anders is?

behalve in het gesticht..
 
Laatste update
Donderdag laatste injectie. Kan atm niet 100% (vooral door 0 eetlust) inzetten dus daarom trekken we cycle niet langer door. Hierbij de laatste fotos.

Was een cycle die heel goed begon maar aan het einde had ik echt veel persoonlijke problemen die ervoor heeft gezorgd dat ik laatste weken niet echt/minimaal gains heb gemaakt. Nu 2 weken niks en daarna 3 weken Nolva 20mg.

Gewicht is ook zelfde gebleven

Progressie in je frontpics zijn wel oké, rug mag wel wat meer massa op.
 
Back
Naar boven