MuscleMeat

Blauwe nagel door AAS? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ivar_V

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
29 sep 2019
Berichten
556
Waardering
135
Lengte
1m83
Massa
105kg
Vetpercentage
14%
Beste allemaal,

Ik ben bijna klaar met mijn kuurtje maar ik zag ineens dat een nagel van half blauw is.

Kan dit komen door de AAS? waarschijnlijk wel want in mijn vorig kuurtje had ik dit ook al. Dit trok weg na 2 maanden maar ik vind het wel vreemd.

Ik ben voor de rest gezond alleen mijn haematocriet was voordat ik begon met het kuurtje 0.48.

Ik voelde wel gedurende mijn kuur af en toe een soort pomp, brandend gevoel in mijn aders in mijn knieholte en elleboog.

Kuur was Test/Deca/ Masteron. 1-1-1 verhouding.

Weet iemand wat dit kan zijn? een blauwe nagel?
Normaal heb ik daar nooit last van.

Alvast bedankt voor de reacties!
 
Beste allemaal,

Ik ben bijna klaar met mijn kuurtje maar ik zag ineens dat een nagel van half blauw is.

Kan dit komen door de AAS? waarschijnlijk wel want in mijn vorig kuurtje had ik dit ook al. Dit trok weg na 2 maanden maar ik vind het wel vreemd.

Ik ben voor de rest gezond alleen mijn haematocriet was voordat ik begon met het kuurtje 0.48.

Ik voelde wel gedurende mijn kuur af en toe een soort pomp, brandend gevoel in mijn aders in mijn knieholte en elleboog.

Kuur was Test/Deca/ Masteron. 1-1-1 verhouding.

Weet iemand wat dit kan zijn? een blauwe nagel?
Normaal heb ik daar nooit last van.

Alvast bedankt voor de reacties!
Als je te lang door kuurt word je een smurf
 
Zal ongetwijfeld gewoon een bloeduitstorting van de huid onder je nagel zijn. Of je hebt je nagel gelakt tijdens een tren-droom.
Hahahahaha
Wel toevallig dan. Ik heb er nooit last van en bij mijn vorig kuurtje had ik het ook samen met een opgezwollen enkel.
Kan het geen veneuze trombopenie zijn?
Ver gezocht wellicht maar toch..
 
Kuur was Test/Deca/ Masteron. 1-1-1 verhouding.
Wil je nou lean/hard ogen of vochtig? :o
Vreemde keuze om deca en mast te combineren, maar goed, zelf weten.
Letterlijk een blauw nagel door hormonen lijkt mij onmogelijk, tenzij je al een bloed en vaat aandoening hebt die net over het randje gaat bij het kuren ofzo.
Zou wellicht even laten checken of je vaten/bloed wel in orde zijn.
 
Zal ongetwijfeld gewoon een bloeduitstorting van de huid onder je nagel zijn. Of je hebt je nagel gelakt tijdens een tren-droom.

Ik heb zitten googlen en het blijkt dat wielrenners die EPO gebruiken ook hier eerder last van kunnen krijgen.

Kennelijk noemen ze dat Cyanose.

Omdat mijn haematocriet altijd wat aan de hoge kant ligt 0.52 standaard, en met AAS zou dit verhoogd kunnen zijn waardoor het bloed dikker wordt en niet overal in de kleine haarvaatjes zou kunnen stromen, waardoor cyanose (zuurstofgebrek) kan optreden.

Nu ik ben gestopt is het weer weg. mijn HCT waarde is weer op 0.52 (gemeten na 2 weken na mijn nakuur)

Kan zoiets kwaad denk je?
 
Wil je nou lean/hard ogen of vochtig? :o
Vreemde keuze om deca en mast te combineren, maar goed, zelf weten.
Letterlijk een blauw nagel door hormonen lijkt mij onmogelijk, tenzij je al een bloed en vaat aandoening hebt die net over het randje gaat bij het kuren ofzo.
Zou wellicht even laten checken of je vaten/bloed wel in orde zijn.

Test, deca en mast of test, deca en primo zijn juist zeer goede combinaties.

Nee, je blauwe nagel heeft niets met AAS te maken.
 
Test, deca en mast of test, deca en primo zijn juist zeer goede combinaties.

Nee, je blauwe nagel heeft niets met AAS te maken.
Ik denk toch van wel. Als ik niet kuur heb ik het niet. anders wel.
 
Je zal je wel gewoon gestoten hebben? Bloed onder je nagel oogt blauw/zwart. Afhankelijk van waar op je nagel, valt die er vanzelf wel af, of groeit het eruit.
 
Je zal je wel gewoon gestoten hebben? Bloed onder je nagel oogt blauw/zwart. Afhankelijk van waar op je nagel, valt die er vanzelf wel af, of groeit het eruit.
Nee zeker niet. heb me zeker niet gestoten. Krijg het elke keer later in mijn kuur.
Als ik dan stop gaat het weg.
 
Ik heb zitten googlen en het blijkt dat wielrenners die EPO gebruiken ook hier eerder last van kunnen krijgen.

Kennelijk noemen ze dat Cyanose.

Omdat mijn haematocriet altijd wat aan de hoge kant ligt 0.52 standaard, en met AAS zou dit verhoogd kunnen zijn waardoor het bloed dikker wordt en niet overal in de kleine haarvaatjes zou kunnen stromen, waardoor cyanose (zuurstofgebrek) kan optreden.

Nu ik ben gestopt is het weer weg. mijn HCT waarde is weer op 0.52 (gemeten na 2 weken na mijn nakuur)

Kan zoiets kwaad denk je?
Bij cyanose is niet de huid onder slechts één nagel blauw gekleurd. Plaats de volgende keer maar een foto van je handen.
 
Is het steeds dezelfde vinger/teen? Deadlift je of doe je andere oefeningen met hoekgrip?
Plaats anders eens een foto! ik ben nu wel benieuwd eigenlijk
 
Is het steeds dezelfde vinger/teen? Deadlift je of doe je andere oefeningen met hoekgrip?
Plaats anders eens een foto! ik ben nu wel benieuwd eigenlijk
Was steeds aan de zelfde vinger/ nagel.
Zal een volgende keer eens een foto maken
 
Back
Naar boven