MuscleMeat

Blend: test phenylprop, tren a en mast prop

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ano_54321

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
10 aug 2016
Berichten
5.833
Waardering
6.785
Lengte
1m74
Goeiemiddag,

Korte situatieschets: in principe kuur ik het liefst met lange esters omdat ik dan maar 1-2 keer per week moet prikken. Liever minder als het resultaat toch ongeveer gelijk is :) Recent heb ik een bestelling gedaan bij mijn vaste source maar ik heb verkeerde gear ontvangen. De juiste bestelling is ondertussen onderweg en ik mag de verkeerde bestelling ook gewoon houden. Gratis gear = altijd lekker :p

Ik heb nu dus een blend in mijn bezit van 250mg/ml:

- test phenylprop 75mg
- tren a 75 mg
- mast prop 100 mg

Ik ben van plan om gewoon nog wat extra tren e of tren a te kopen en dan binnen een paar maanden deze cutkuur te doen:

maandag: blend van 250 mg (zie hierboven) + 200 mg tren e/a extra.
donderdag: blend van 250 mg + 200 mg tren e/a extra

In totaal is dit dan per week:

- test PP 150 mg
- mast P 200 mg
- tren a 150 mg
- tren e? 400 mg


Waarom op deze manier: ik houd graag test zo laag mogelijk omdat het een cutkuur is en ik oestrogene sides op die manier zo goed als elimineer. Mast houd ik graag op 200 mg omdat ik dit enkel ter ondersteuning van libido/erectie neem en betere a:e. Tren heb ik liefst op 400-600 mg per week tijdens het cutten.

Vraag: Is het mogelijk om deze blend maar 2 keer per week te zetten; ik lees dat meestal eod wordt gezet bij korte esters. Zou 2x per week nog net te doen zijn?

Is combinatie van tren e en tren a te doen, of zeggen jullie: gewoon alle tren in tren a zetten...?


Thanks voor het lezen van deze redelijk lange tekst :)
 
De halfwaarde tijd van tren A is te kort om het maar 2x pw te zetten. Alles kan natuurlijk, maar dan gaat het het "doel" van een korte ester een beetje voorbij.
Daarbij ga je vanuit den stabiele waarde door lange esters, schommelingen creeeren met korte.
Zou zeker EOD doen en anders alleen lange esters van 1 type compound.
 
ik gebruik zelf ook altijd lange esters. Maar zoals hierboven ook al wordt gezegd. Ik denk niet dat het veel nut heeft om korte esters twee keer per week te zetten.
 
Thanks bro's, dan stap ik af van mijn 'principe' om maar 2x per week te zetten en doe ik het eod, ik wil er natuurlijk wel het maximum uithalen!

Bedankt voor de snelle reacties! Sanca Saxon of Sayer : voor mij mag er al een slotje op, ik ben verder geholpen :p
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven