Fitness Seller

Blender kopen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MC H3aDsH0T

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 okt 2009
Berichten
1.699
Waardering
232
Lengte
1m68
Massa
75kg
Vetpercentage
20%
Yo,

Als reactie op de post Elke maaltijd blenden, problem? heb ik een vraag over het kopen van een blender.
Ik heb er een heleboel gevonden http://www.blenderstore.be, nu vraag ik me af, de prijzen verschillen van € 35 - 50 en qua wattage zijn ze ook anders.
Waar moet ik op letten bij het van een degelijke blender? De bedoeling is dat ik gewoon m'n tussenmaaltijden (diegene tussen ontbijt, middageten & avondeten) er in gooi zodat ik tijd bespaar en alles vergemakkelijk om aan m'n dagelijkse voedingsstoffen te komen.
Brood, havermout, melk, rozijnen, enz. zullen allemaal kleingemaakt moeten worden.
Het is ook belangrijk dat hij vaatwasserbestendig is en dat ik niet teveel moeite moet doet hem uit elkaar te halen om hem te wassen.

Bvb. vond ik deze van Philips (relatief goed merk imo):
http://www.blenderstore.be/product/137051/philips-hr2000-wit.html

Opinions pl0x :p
 
ik heb een die ijsblokjes kan blenden, die messen zijn harder, weet ik zeker dat alles stuk gaat. Verder maakt niet zoveel uit.
 
Ik heb er één van kenwood. Kost een pak geld, maar werkt perfect.
 
je kan ook een staafmixer overwegen met een maatbeker d'rbij, heb je wat meer controle over je hak&breek werk
 
over welke blender en waar je op moet letten weet ik niet, ik zou em echter niet in de vaatwasser doen, of niet echt op letten bij het kopen iig. Zodra je je shake op heb gewoon meteen met water langs de rand en ff spoelen en hij is helemaal schoon. Werkt perfect.
Verder zou ik er niet van uit gaan dat je rozijnen klein krijgt, ik heb hier best een goede, die ook ijsklontjes en alles fijn hakt, maar rozijnen / cranberries sluipen er altijd tussendoor.. door de helft sommige, maar blijven altijd groot. Doe ze daarom liever niet in de blender bij mn shakes.
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven