MuscleMeat

Blender Shakes??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Eigenlijk zijn die blender shakes toch ultieme manieren om een bom aan eiwitten en koolhydraten naar binnen te werken? En als je eieren erin gooit, krijg je dan niet allemaal stukjes ei in je "drinken"? Of vermaalt ie dat zo goed dat je er niets van merkt?
 
geen shake maar als ontbijt :

7 ei witten en 1 heel ei
50 g havermout of brinta
2 scoops whey
banaan

Gewoon een pannekoek maken , smaakt goed en is naar mijn idee het beste ontijt die je kan hebben , iets van 65 g eiwit ;)

klinkt goed man maar heb geen tijd om elke ochtend een pannekoek te maken. gelukkig kan je er ook een paar tegelijk maken.
 
Eigenlijk zijn die blender shakes toch ultieme manieren om een bom aan eiwitten en koolhydraten naar binnen te werken? En als je eieren erin gooit, krijg je dan niet allemaal stukjes ei in je "drinken"? Of vermaalt ie dat zo goed dat je er niets van merkt?

gast je doet niet een ei met schil erin.
ik hoop dat dit een grapje was...
 
Laatst bewerkt:
Dat bedoelde ik ook niet man, je kan een ei toch niet zomaar rauw opeten? Althans, verbeter me als ik het fout heb, maar ik heb begrepen dat rauwe eieren toch best tegen kunnen vallen i.v.m. salmonella. En als je ze kookt, dan is het ei "hard" geworden en als je dat in je blender stopt dan krijg je dat toch nooit helemaal gemalen?
 
Er zijn zat gasten die elke ochtend rauwe eieren weg drinken hoor :P
Tegenwoordig is alles slecht voor je..
 
Biologische waarde van gekookt ei t.o.v. rauwei ligt wel veel hoger:)
 
Biologische waarde van gekookt ei t.o.v. rauwei ligt wel veel hoger:)

Klopt, Je lichaam heeft dus veel minder aan die rauwe eieren.

OT

Dit neem ik tegenwoordig als ontbijt :

75 Gram Havermout
500ml volle melk
1schepje whey chocolade
1 Banaan
2 eetlepels zonnebloem olie
30 gram pindas=
2 scheppen vanille ijs

Je zou het ijs weg kunnen laten, maar met dit ontbijt heb ik meteen al een behoorlijk gedeelte van mijn calorieën binnen, dus handig voor in de bulk.

Edit: Sorry zie nu ineens al iets vergelijkbaars in de vorige posts
 
Laatst bewerkt:
Topic is al meer dan 2 maand oud :p

Maar ziet er wel lekker uit dat ontbijt.. *Gaat blender kopen*
 
Back
Naar boven