MuscleMeat

Blender (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heb nu trouwens een Bomanblender, met airmiles gespaard, zit nog in de doos, maar binnenkort zal ik mijn ervaringen delen!
 
Brutez zei:
Welke heb jij dan precies?? Maak er eens wat foto's van. En waar heb je hem staan?? In een kastje en komt hij alleen tevoorschijn als je hem nodig hebt of mag hij op het aanrecht blijven staan?? En wat vind je moeder ervan?? En wat vind ze van de mijne??
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
deze heb ik, alleen heet het dan anders, namelijk: Cuisinier All-in-1-blender
Dat klinkt geil hè? Dat is het ook, steek je lul er maar eens in.

Ik heb em trouwens mooi voor het raampje gezet, zodat iedereen die langs komt het kan zien. En óf er mensen kijken, verdorie nog an toe. Niet zeldzaam wordt er aangebeld met de vraag waar ik dit vernuftige apparaatje vandaan heb, ik hul mij vervolgens begrijpelijkerwijs in stilzwijgen daar ik niet zomaar zo'n spannend geheimpje prijs geef. Gelukkig zie ik jou wel zitten, oelepetoetje Brutesje, met je mooi glanzende kadetjes, dus bij deze verklapte ik dan ook mijn geheimpje (blokker).

Wat mijn moeder er van vindt? Ik woon op kamers Brutez, zou jij ook eens moeten gaan doen, lijkt me wel zo gezond ongewassen stuk schorem!

Ik hoop dat al je vragen beantwoord zijn, dik stuk vreten.

doei.
 
Damn bro, jij moet een groot raam hebben wil je die 46 delige set ervoor kunnen zetten, respect! Ik heb eigenlijk al besloten dat ik die Braun van de kijkshop ga halen, ik heb er zelf al een naam voor. Ik noem haar Eva. Ik wil trouwens binnenkort wel een keer op m'n eigen gaan wonen. Niet op kamers maar meteen in een echt huis. Lijkt me wel zo stoer. Wat zal Eva mooi staan daar op m'n aanrechtblad. Weet je wat, tegen de tijd dat het zover is nodig ik je een keer uit. Dan mag je Eva een keer uitproberen. Drinken we samen een dikke bananenshake..
 
Ik heb altijd een blender van het merk princess gehad echt een perfect dinge, kon alles mixen, word elke dag veel gebruikt, maar na 2 jaar toch kapot gegaan.
Uiteindelijk vorig week een nieuwe gekocht, een krups blender f344, wat een klote ding, ik heb een week gebruikt en heb terug gebracht, heb nu weer sinds twee dagen een princess, maar hier ook problemen mee, morgen weer terug brengen, want de motor is verbrand, welke moet ik nu kopen???
 
Hier een kitchenaid in de aanbieding: 144 euro's :)
Heavy duty apparaat

[Link niet meer beschikbaar]
 
Apenootje zei:
Hier een kitchenaid in de aanbieding: 144 euro's :)
Heavy duty apparaat

[Link niet meer beschikbaar]
niet meer geldig, alleen in juni.....

offtopic: wat versta je onder een echt huis, brutez, en waar woon je dan nu?
 
jorasho zei:
offtopic: wat versta je onder een echt huis, brutez, en waar woon je dan nu?

Ik woon nu nog bij mijn ouders. Met een echt huis bedoel ik een woonkamer, keuken, minimaal 2 slaapkamers, zolder en tuin. Je weet wel, een echt huis. Niet een klein kamertje met een heel groot raam zoals Boogie..
 
Brutez geeft nu op mij af omdat ik wel gewoon op kamers woon, en hij nog zit te stinken bij pap en mam. Overigens zit ik niet in een klein kamertje met een heel groot raam, maar in een klein kamertje met een klein raam. Dat was dichterlijke vrijheid.

Maar die sjappo gaat dus nog steeds die dure blender kopen van de kijkshop terwijl je voor 30 euro er één bij de blokker haalt.
 
boogie zei:
Brutez geeft nu op mij af omdat ik wel gewoon op kamers woon, en hij nog zit te stinken bij pap en mam. Overigens zit ik niet in een klein kamertje met een heel groot raam, maar in een klein kamertje met een klein raam. Dat was dichterlijke vrijheid.
Het enigste voordeel dat jij op je kamertje hebt is vrijheid, een groot voordeel, dat wel. Maar thuis wonen heeft heel wat meer voordelen. Komen ze he; Op een beetje kostgeld na kost het niets, je hoeft bijna niets te doen, geen boodschappen, niet de was doen, niet poetsen, niet koken etc. etc. Ik besef nu eigenlijk pas, dankzij jou, hoe goed ik het thuis heb.


boogie zei:
Maar die sjappo gaat dus nog steeds die dure blender kopen van de kijkshop terwijl je voor 30 euro er één bij de blokker haalt.
Sjappo heeft hem reeds gekocht. Mooie grote blender met een hele mooie grote glazen kan. Ik heb hem al geprobeerd zelfs. Vond hem naar brand ruiken, maar volgens mijn moeder was het nieuwigheid. Gelukkig woon ik nog thuis, anders had ik hem uit angst alweer terug moeten brengen..
 
Heb net m'n eerste maaltijd geshaked. 80gr havermout, 40gr xxl whey aardbei, 1 kiwi en 5 grote aardbeien. Klok, klok, klok, klok, klok en weg was het. Damn wat is dat makkelijk zeg. Ik raad het iedereen aan.. :thumbs: :D
 
Brutez zei:
Heb net m'n eerste maaltijd geshaked. 80gr havermout, 40gr xxl whey aardbei, 1 kiwi en 5 grote aardbeien. Klok, klok, klok, klok, klok en weg was het. Damn wat is dat makkelijk zeg. Ik raad het iedereen aan.. :thumbs: :D

Yes ! :D, toch wat gehad aan die Muscle Mix die ik altijd maak in het off season :D :evil2: :laugh: :thumbs:
 
Mijn blender destijds bij het kruidvat gehaald voor 15 euro :D
Draait nu toch al weer anderhalf jaar op volle toeren naar alle tevredenheid.
Alleen gaat hij wel steeds meer herrie maken, werd laatst gebeld door zestienhoven of ik aub op wilde stijgen :D
Gebruik hem eigenlijk alleen voor PWO shake, verder eet ik liever vast voedsel, ben mijn zuigelingendtijd immer allang voorbij.
 
wel een btje oppassen Brutez, als je straks ook nog meer dingen gaat toevoegen (kwark bijv.). Dan gaat het heel zwaar op de maag liggen en zo ben ik al een paar keer tijdens het trainen boven de wc belandt.
 
Brutez zei:
Nu Boogie een nieuwe blender heeft wil ik er ook 1 :D

Dus als Boogie een varkensleren dildo met anaalparels koopt, koop jij er ook 1? :D
 
en wat wil het toeval?

juist
 
Wat is er raar aan?? Boogie is mijn homeboy, alles wat Funky B heeft heb ik en wat ik heb heeft Funky B.
 
Brutez zei:
Ik denk dat maar deze gaat worden. Niet al te duur en redelijk mooi..
Die heb ik:) Krijg je geen spijt van, makkelijk af te wassen en kan veel in.

En aan anderen die er 1 gaan kopen: die magic bullet en alle andere goedkope blenders in plastic zijn pure bocht, neem het van mij aan.
 
Back
Naar boven