AndroidHealthClinic

Blessings 'the boogieman' update topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bokito

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2012
Berichten
11.722
Waardering
15.470
5 weeks out.


177 cm en rond de 110kg.

Ik denk dat hij Nick walker klop gaat geven, puur om de flow die zijn lichaam wel heeft. Nick heeft wel een pak meer massa tho.
 
Vind het maar een clown
Zo noemt hij zichzelf ook :roflol:. Ik vind hem wel humor hebben, en hij pakt het slim aan. Al die bash shit naar Nick Walker maakt hem wel bekend.
 
  • Haha
Waarderingen: TT&A
Zo noemt hij zichzelf ook :roflol:. Ik vind hem wel humor hebben, en hij pakt het slim aan. Al die bash shit naar Nick Walker maakt hem wel bekend.

Nick Walker neukt hem in zijn kontje on stage.
 
Nick Walker neukt hem in zijn kontje on stage.
Ben benieuwd, is denk ik net waar de jury voor gaat. Qua massa ja, maar verder is Nick gewoon veel te blokkerig imo.
 
Als je spiergroep voor spiergroep bekijkt verslaat Nick hem overal. Maar het totaalplaatje heeft Blessing veel meer flow

persoonlijk hoop ik Nick
 
Als je spiergroep voor spiergroep bekijkt verslaat Nick hem overal. Maar het totaalplaatje heeft Blessing veel meer flow

persoonlijk hoop ik Nick

Het is open bodybuilding he... de grootste gast met de beste conditioning wint normaalgesproken. Het is ook niet dat Nick een dikke buik heeft ofzo... hij heeft gewoon a la Jay Cutler wat bredere heupen enzo. Ik vind niet dat er wat mis is met zijn flow of aesthetics.

Bovendien doet Justin Rodriguez ook mee en die is wat mij betreft de favoriet om te winnen.

Hassan Mostaffa schat ik ook hoger in dan zowel Nick als Blessing
 
Het is open bodybuilding he... de grootste gast met de beste conditioning wint normaalgesproken. Het is ook niet dat Nick een dikke buik heeft ofzo... hij heeft gewoon a la Jay Cutler wat bredere heupen enzo. Ik vind niet dat er wat mis is met zijn flow of aesthetics.

Bovendien doet Justin Rodriguez ook mee en die is wat mij betreft de favoriet om te winnen.

Hassan Mostaffa schat ik ook hoger in dan zowel Nick als Blessing
In eerste oogopslag ziet Nick er door zijn bouw gewoon een beetje raar uit, dat kost hem punten ookal kan hij er niks aan doen
 
boogieman fan!
 
Als je spiergroep voor spiergroep bekijkt verslaat Nick hem overal. Maar het totaalplaatje heeft Blessing veel meer flow

persoonlijk hoop ik Nick
Al vind ik boogieman maar een retard hoop ik dat Nick gewoon verliest. Veel teveel ego met een plaat voor z'n kop. Wordt een leuke Fouad podcast als hij verliest.
 
170A7071-F92C-4630-8498-F5AB14A0208F.jpeg
 
Ik denk dat zijn benen er een beetje dun uit gaan zien naarmate hij meer en meer shredded wordt. Als je dan naast Nick Walker staat... lol
 
Hoeveel woog hij tijdens zijn laatste show/pro card win? Lijkt mij weinig progress gemaakt te hebben op 3jaar tijd.
 
irritant ventje vind ik petsoonlijk, ben wel een nick fan
 
Hij ziet er wel een beetje smal/klein uit in de laatste vid.

We gaan het zien
 
Back
Naar boven