Fitness Seller

Blessure tricep ( 5 maanden )

Bezoekers in dit topic

Richardslewe

Novice
Lid geworden
24 jan 2015
Berichten
22
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
Hoi mijn naam is Richard en ik doe nu 3 jaar krachttraining.

Ik heb sinds begin November last van een blessure aan me linker Tricep en ik wordt er een beetje verdrietig van.

Eerst heb ik een blessure aan me rechter schouder gehad die 11 maanden heeft geduurd en een half jaar later komt er een tricep blessure. Ik ben bij 2 verschillende fysio's geweest en heeft tot nu toe niet echt gewerkt. De huisarts zegt dat het lang kan duren en ik betaal nu voor een soort fysio achtig iets 85 euro per behandeling. Ik heb nu 1 behandeling gehad. Die man voelt vooral bij me rug en welke plekken ik weinig kracht kan uitzetten en dat behandeld hij dan. Of het me geld waard is betwijfel ik.9

Ik heb een maand rust genomen alleen 2x pw benen getraind maar van rust werd het alleen maar erger. De pijn klachten zijn vooral met bepaalde oefeningen ( shoulder press, skull crushes en binnenhands optrekken. Het ergst is als ik thuis kom dat ik dan pijn krijg. Na de training dat het dan ongeveer anderhalf uur pijn doet en dan langzaam weg trekt. Ik voel een behoorlijk soort bult in me tricep. Als ik het laat masseren doet het zeer en trekt het bijna weg maar komt het weer na een aantal uur terug. Ik had eerst ook pijn in me onderarm met biceps oefeningen en weer niet met me rug oefeningen. Maar dat is wel weggegaan en mijn gevoel zegt dat het daarheen uitstraalde vanuit mijn rug.

Iemand enig idee?
 
Lijkt me een afscheuring, die bult is een teruggesprongen spier denk ik , die gaat verschrompelen.. En verdwijnt, gaat wel een lange tijd overheen (mijn middelste kop is ook weg) zeker niet laten masseren, is gewoon een wond. Koelen met ijs zal de pijn wel goed doen.
 
Hoe is het daar nu mee?
Ik had oa dezelfde klachten aan mijn triceps en ik ben daar laatst aan geopereerd, als laatste optie.
 
Back
Naar boven