MuscleMeat

Blessuregevoelig (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Enjee

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2007
Berichten
5.262
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
93kg
Vetpercentage
22%
Okee, om te beginnen wil ik me even voorstellen want de meeste mensen op dit forum die me kennen denken dat ik alleen kan spammen en hebben nog niet echt een goed beeld van mij ;)

Leeftijd: 20
Lengte: 1.80
Gewicht: 86kg
BF: ~13%

Gisteravond lag ik zoals wel vaker 's nachts over wat dingetjes na te denken en kwam ik op het volgende uit; Ik heb namelijk nogal korte spieren, bijvoorbeeld mijn achillespezen heb ik laten opmeten een tijd geleden voor een blessure en die waren een stuk korter dan gemiddeld, veel andere spieren ook (misschien wel een echt endo kwaaltje? :P)

Een jaar of 2,5 geleden ben ik met een iets te ongecontroleerde snelheid van de piste afgeraasd met skieen en ben ik behoorlijk hard op mijn schouder gevallen. Gevolg: schouder uit de kom, 5 minuten aan getrokken en hij was weer recht :D

heb er wel een maand of wat echt knoepers harde last van gehad en wel een maand of 4 daarna nog wat lichter, nooit naar de fysio/arts gegaan.

Nou heb ik tegenwoordig als ik met vrienden ga squashen altijd snel last van mijn schouder als ik een keer voluit ga, voluit is dan inclusief flinke kreten enzo :D

dan heb ik er altijd een dag of 2 last van en is het weer over.

Nou heb ik laatst met het armpje drukken (6maanden terug) door een verkeerde beweging ook ontzettende pijn gehad voor een maand ongeveer aan de pinnenkant van m'n arm ten hoogte van mijn elleboog.

Tegenwoordig als ik flinke bicep curls ga doen tot failure (:sd: scheeuwen erbij) heb ik altijd weer een dag of 2 last van deze plek!

Vroeger heb ik ook mijn pols gebroken en als ik polsbelastende oefeningen doe heb ik niet echt last van, maar wederom als ik echt tot failure ga voel ik heb een goede dag!


Nou dat waren dus wat voorbeelden, maar ik heb dat nogal snel, nou vraag ik me eigenlijk af of sommigen van jullie ook vaak last houden van bepaalde lichaamsdelen na flinke overbelasting (okee geen grappen maken over je lul dat is een beetje achterhaald)

Misschien dat ik maar eens naar een goede fysio moet gaan? Of zal ik gewoon nooit meer echt flink tot failure kunnen gaan? :(

enige tips? misschien iemand ervaring?

kus
 
Hoe heb je in godsnaam je achillespezen op laten meten?
 
Hoe heb je in godsnaam je achillespezen op laten meten?

hahaha idd dat kan je helemaal zo ff opmeten. alsof je precies het einde kan zien zonder ''autopie'' te plegen :rolleyes:
 
Back
Naar boven