AndroidHealthClinic

blijf hangen op 73kg | beetje advies nodig | net topic.

Bezoekers in dit topic

Chocomel en roomijs waren in mijn tijd (20 jaar geleden) inderdaad de methodes om aan te komen, maar zijn 6-pack zal snel verdwijnen.
Lean aankomen doen we tegenwoordig met een goede gainer.
Ik denk de beste op dit moment van XXL is:
http://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/advanced-post-workout
en goed eten natuurlijk, dat schema lijkt nergens op...

---------- Toegevoegd om 17:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:46 ----------

Aan mijn comment heb je ook niets...

Ik zie dat je nog op school zit, dus veel centen zal je ook niet hebben.

Toch wil ik je aanraden om met deze stack de dag te beginnen:

30/40 gr eiwit shake (deze heb je al, ligt een beetje aan het merk wat de waarde er van is)
+ 5 gr Creatine mono (niet duur) en word je lekker vol van.. ja het is water maar je zal vooruitgang zien
Koolhydraten, dat wordt iets moeilijker, ja kan kiezen voor Dextrose of Waxy. (ikzelf heb het laatste)
Vit D van XXL goedkoop!
en dan de Vit.B (ik gebruik de 50mg van de plaatselijke Kring Apotheek, redelijk te slikken tablet, zit alles in)

Nu is het bijna 12:00 uur en je hebt nog maar 1 f^cking banaan gehad!?
Kliekjes van dag ervoor meenemen? je moet vast voedsel binnen krijgen, je lichaam moet werken om de boel te verteren, dat kan niet alleen op shakes.
Ontbijtkoek, snelle jelle, sesam, crackers met kaas, broodjes met ingeblikt vis enz enz
probeer elk uur iets te eten, en ik weet zeker dat je na 3 maanden resultaat zal zien.
succes!
Eddy
 
door de chocomel ? ;)
 
geld voor hele stacks heb ik niet. ik gebruik powersupplements whey en mass gainer van b&f. ik heb naast de banaan om 11u ook glas sinaasappelsap of chocomel xD en smiddags 3uur ook. 's middags om half 1 meestal een bak rijst of pasta
 
Ik loop achter ! >__>
 
Back
Naar boven