Fitness Seller

Blijven kuren nut?! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

2weken off gaan heeft weining zin ga dam 5a8weken op 125mg test en dan weer verhogen

Is gebaseerd op dit protocol:
[Link niet meer beschikbaar]

Maar gezien mijn ervaringen ga ik misschien wel eens een langere bridge trekken, zie hier rondom me alleen maar gasten die year round ON gaan en binnen enkele maanden herstellen.
 
Is gebaseerd op dit protocol:
[Link niet meer beschikbaar]

Maar gezien mijn ervaringen ga ik misschien wel eens een langere bridge trekken, zie hier rondom me alleen maar gasten die year round ON gaan en binnen enkele maanden herstellen.
enkele maanden is voor jou 4a5 maanden? hadden ze ook hun waarden gemeten ?
 
Buik (onder navel), onderrug, biceps, triceps en benen was mijn meting met tang vaak>?
 
Buik (onder navel), onderrug, biceps, triceps en benen was mijn meting met tang vaak>?

Onder navel? Dat moet normaal zijkant zijn. Onderrug moet bovenrug zijn. Naar die tabel voor de berekening ben ik ook benieuwd.

Dit is een correcte manier met tabel.
 
Laatst bewerkt:
Borst? Die 5 puntsmeting ken ik nog niet. Aan de hand van welke tabel wordt het vet% berekent?

geen idee...maar is 'n gym waar meer dan 15 dames en heren wedstrijden hebben gedaan...voeren het in op de computer...maar weet niet welke berekening het is...salus meting is trouwes electr. en die zit altijd binnen 'n half % gelijk met tang...dus voor mij de enige goeie electr. meting...
stond vorige maand op 'n schaal met meting...had ik ineens 20%:eek:...hahaha
 
mm ok, dat is niet slecht een halve % verschil. Idd die elektrische weegschalen slagen er soms hard naast. Ikzelf met huidplooi 8% en op weegschaal 17 :p

Ik vermoedde al dat die salus elektrisch was maar vind er niets van terug. Heb je er mss wat info over?
 
om ff ot te blijven.

verder gaan op sust/tren even wat ander spul en daarna switchen naar test/mast of iets in die richting om het af te maken.

als je daarna nog door wilt gaan zou ik hgh er naast zetten en gewoon ff kappen met de roids
 
mm ok, dat is niet slecht een halve % verschil. Idd die elektrische weegschalen slagen er soms hard naast. Ikzelf met huidplooi 8% en op weegschaal 17 :p

Ik vermoedde al dat die salus elektrisch was maar vind er niets van terug. Heb je er mss wat info over?

klopt...ik heb ook wel eens gezocht...kon ook niets vinden...is jammer want is de eerste die zo goed werkt...zal eens vragen in tha gym...hoor je nog van me!!!
 
Mijn theorie is dat je na 6 weken vrijwel niets meer bijkomt, zoals je ziet.

Ik praat uit eigen (veel dus) ervaring dat je wel blijft groeien, kwaliteitsmassa, wel icm met hgh, en geen mega kuren,wel lange kuren
 
Eigen ervaring is spijtig genoeg niet veel waard vanwege het psychologische effect en slechte of geen metingen. Zoals bij alles gaat het om bewijzen, waarom zou dit anders zijn? Hgh is natuurlijk wat anders.
 
Laatst bewerkt:
Ik ken iemand die vroeger ook wedstrijd bb deed en al lange tijd mensen begeleidt voor wedstrijden en die zegt ook 6 weken kuren. Ik heb nooit lange kuren (12+ weken) gedaan maar ik merk ook dat het na 6 weken niet meer zo bijzonder is.
 
Eigen ervaring is spijtig genoeg niet veel waard vanwege het psychologische effect en slechte of geen metingen. Zoals bij alles gaat het om bewijzen, waarom zou dit anders zijn? Hgh is natuurlijk wat anders.

zoals ik al zei...ik blijf vooruitgang boeken...met degelijke metingen...
zonder hgh...afwisselen is de key...
 
Ik ken iemand die vroeger ook wedstrijd bb deed en al lange tijd mensen begeleidt voor wedstrijden en die zegt ook 6 weken kuren. Ik heb nooit lange kuren (12+ weken) gedaan maar ik merk ook dat het na 6 weken niet meer zo bijzonder is.

Er zijn meerdere mensen die het doen, maar durven het hier niet zeggen. Omdat ze dan aangevallen worden dat het te weinig is ;)
 
Ik zal bij mijn volgende kuur kijken hoeveel kilo's ik pak eerste 6 weken en de 2e 6 weken
 
receptoren zijn bezet na 4 maanden lijkt me helder..
 
En vergeet niet dat ik het met onderzoek kan aantonen. Dus de combinatie maakt mijn woord sterker dan de rest hun.

Je mag altijd onderzoeken plaatsen die men ongelijk uitwijzen of tegen de logica ingaan dat bij het onderzoek staat in dit topic.
 
Laatst bewerkt:
Zoals ik zei als jij een ander onderzoek vind dat mijn ongelijk bewijst mag je het altijd plaatsen. Want de rest zijn woorden. Ook wat in boeken door zogezegde experts wordt geschreven.

Het is nu eenmaal onderzoek dat telt en niet de ervaringen van mensen die een psychologische invloed hebben van de anabolen zelf.

Mijn eigen ervaring met hgh is 5iu 5on/5off voor 8 maanden. Steroiden bestaande uit kuren van 6 tot 12 weken. 250mg test tot 1000mg en deca van 400 tot 600mg. Oraal dianabol paar keren op 30mg. Op andere mensen varieert tussen verschillende orals en injects in soortgelijke doseringen. Ook hgh.

Uit eigen ervaring en testen op anderen moet ik niet meer overtuigd worden, maar zal er alles aan doen om het aan anderen aan te tonen. Want het gaat om anderen hun gezondheid en leven.

---------- Post toegevoegd Thu 1 Sep 2011 om 15:21 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

Dit onderzoek klopt idd. Ik geef ook altijd aan dat men minsten 450mg moet gebruiken voor optimale effecten. Waarom maar 450? Omdat ik 2 producten laat combineren die in synergie werken en zo beter werken dan 600mg test alleen. Dat kan je in het onderzoek zien waar ze oxandrolone met test combineren. Het gaat dan ook niet alleen om onderzoeken juist interpreteren en ontleden. Maar ook vergelijken om zo tot nieuwe conclusies te komen.

Je kan de HIV onderzoeken gedeeltelijk overplaatsen door het logisch te ontleden, zoals ik op pagina 1 geplaatst heb. Ik ga me er niet in herhalen tot iemand daarop ingaat.

Omdat je het knip en plakwerk noemt, maakt het niet onjuist. Zoals ik zei het gaat om onderzoek en de juiste interpretatie hiervan. Het plaatsen van de onderzoeken is dan ook nodig. En dat kan alleen met knippen en plakken ;)
 
Back
Naar boven