XXL Nutrition

Blijven kuren nut?! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BoeChannel

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
24 okt 2008
Berichten
102
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
80kg
Vetpercentage
7%
Ik ben 4maanden geleden begonnen met een kuurtje deca en sustanon.
Ik ben op 2maanden tijd +-9 kg bijgekomen, ik ben na 2maanden overschakeld naar deca, test e en primo , ik bleef op mijn gewicht hangen alleen iets droger en heb ik besloten om test e en bold te pakken.
Ik verlies maar liefst 3 kg ( van boldenone krijg ik ook blijkbaar uitslag).

Nu ben ik 4maanden bezig , er werd mij verteld dat ik moest bridgen en dan ik dan zou blijven bijkomen. Aan mijn eetschema ligt het niet !
Ik wou eigenlijk echt bulken maar wat ik ook doe , ik kom nietmeer bij.
Dus heeft het bridgen echt nut?! Of is het nu hoog tijd om te stoppen?!
 
Over gaan op test tren...pak je zeker weer wat kg's !!!
Voor de rest zul je op n gegeven moment toch eens naar hgh moeten gaan kijken...
Ik wil ook door op hgh maar komende maanden weer ff geen hgh geld...komt wel...
 
Mijn theorie is dat je na 6 weken vrijwel niets meer bijkomt, zoals je ziet.
 
Mijn theorie is dat je na 6 weken vrijwel niets meer bijkomt, zoals je ziet.

Cools ik waarschuw je :p

Ontopic, als je niet aankomt met test/deca is je voeding niet oke
 
Mijn theorie is dat je na 6 weken vrijwel niets meer bijkomt, zoals je ziet.

allez, allez, daar heb je het weer. hij is ook weer daar met ziijn rare theorieën. toch raar dat het weer totaal niet klopt met praktijkervaringen. waarschijnlijk weer is in een studie ergens gelezen.
 
Mijn theorie is dat je na 6 weken vrijwel niets meer bijkomt, zoals je ziet.

Zowiezo BS...ben al eventjes on...blijf vet verliezen en de kg's op de schaal blijven gelijk...je moet jezelf blijven prikkelen...afwisselen met hoeveelheden...voeding...middelen.
 
Mijn theorie is dat je na 6 weken vrijwel niets meer bijkomt, zoals je ziet.
Cools, ik heb al veel gelezen van jouw, en ik weet dat jij veel weet over bepaalde dingen. Ik weet ook dat bepaalde onderzoeken de meeste dit zeggen. ivm met cortisol dat terug naar boven gaat etc.
Maar in de praktijk vind ik die stelling niet juist hoor.
Je kan nog wel degelijk gainen na 6 weken.
 
Ik ben 4maanden geleden begonnen met een kuurtje deca en sustanon.
Ik ben op 2maanden tijd +-9 kg bijgekomen, ik ben na 2maanden overschakeld naar deca, test e en primo , ik bleef op mijn gewicht hangen alleen iets droger en heb ik besloten om test e en bold te pakken.
Ik verlies maar liefst 3 kg ( van boldenone krijg ik ook blijkbaar uitslag).

Nu ben ik 4maanden bezig , er werd mij verteld dat ik moest bridgen en dan ik dan zou blijven bijkomen. Aan mijn eetschema ligt het niet !
Ik wou eigenlijk echt bulken maar wat ik ook doe , ik kom nietmeer bij.
Dus heeft het bridgen echt nut?! Of is het nu hoog tijd om te stoppen?!
wat had je verwacht dan van de bold na al lang on te zijn?
tren jonge dat gaat je nu nog laten groeien,lekker parabolannetje hmmmm met test en mast
 
Je weegd 80 kilo bent aan het bulken en staat op 7% ??? haha dan bulk je niet goed vriend

Post je voedingsschemaeens? gaat nergens over kan ik je nu al vertellen
 
Zowiezo BS...ben al eventjes on...blijf vet verliezen en de kg's op de schaal blijven gelijk...je moet jezelf blijven prikkelen...afwisselen met hoeveelheden...voeding...middelen.

Ik ben er zeker van als ik met een huidplooimeter je vet% meet dat er niet veel verschil is.

---------- Post toegevoegd Mon 29 Aug 2011 om 12:38 ----------

allez, allez, daar heb je het weer. hij is ook weer daar met ziijn rare theorieën. toch raar dat het weer totaal niet klopt met praktijkervaringen. waarschijnlijk weer is in een studie ergens gelezen.

Theorien ondersteund door ervaringen en metingen bij anderen. Zoals ik al heb gezegd ik heb al meer dan 20 personen opgevolgd van begin tot einde van kuur. Elke week vet% meting (4 puntsmeting) en gewicht.

Die praktijkervaringen van anderen kan je niet op verder gaan zonder onderzoek of eigen metingen, want het psychologische aspect speelt hard mee. Een soort van placebo effect, maar dan ondersteund door sterke hormonale invloeden. Men denkt ik kracht bij te komen en in vet% te zakken terwijl gewicht gelijk blijft. En na vele metingen ben ik tot de conclusie gekomen vet% ook.

Zoals je ziet ondervind deze persoon hetzelfde. En er zijn geen uitzonderingen.

---------- Post toegevoegd Mon 29 Aug 2011 om 12:43 ----------

Cools, ik heb al veel gelezen van jouw, en ik weet dat jij veel weet over bepaalde dingen. Ik weet ook dat bepaalde onderzoeken de meeste dit zeggen. ivm met cortisol dat terug naar boven gaat etc.
Maar in de praktijk vind ik die stelling niet juist hoor.
Je kan nog wel degelijk gainen na 6 weken.

Is heel miniem en de belasting niet waard. Had ik zelf niet zoveel mensen opgevolgd zou ik nog twijfelen, maar ben dus 100% zeker. En in de nabije toekomst hoop ik dit te bewijzen met eigen onderzoek.
 
Laatst bewerkt:
Cools ik waarschuw je :p

Ontopic, als je niet aankomt met test/deca is je voeding niet oke

Ik zal dit blijven aanhalen en verdedigen ;) Momenteel is er alleen onderzoek dat mijn theoriën bevestigd. En ik ben vrijwel de enigste op dit forum die meerdere mensen opgevolgd en onderzocht heeft in persoon.

Dus tot iemand met onderzoek kan aantonen dat ik verkeerd zit of in persoon, met een correcte 4 puntsmeting, kan aantonen dat hij na 6 weken een statistisch significante daling in vet% heeft of stijging in spiermassa zal dit niet veranderen.

En ontopic, als hij 9 kilo is bijgekomen is zijn voeding dan niet correct?
 
Laatst bewerkt:
Edit, in onderstaande staan vrijwel het enigste beschikbare onderzoek dat vergelijkt. 2de onderzoek is een interessante vergelijking tussen lage en hoge dosering.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga het hier nog eens aanhalen. De onderzoeken zijn niet op bodybuilders gebeurd, maar met logica zijn de onderzoeken zeker bruikbaar. Ik quote mezelf uit een ander topic (makkelijker dan telkens herhalen).


Oxandrolonekuurtjes van 6 weken en 12 weken even effectief
http://www.ergogenics.org/anabolica242.html

Beetje testosteron en paar tabs oxandrolone net zo effectief als megadosis testosteron
http://www.ergogenics.org/anabolica235.html#1

Eerste onderzoek zijn oudere mannen van gemiddeld 72 jaar. Ze trainden wel niet tijdens de kuur. Maar toch blijft het interessant dat ze de eerste 6 weken wel in VVM winnen en na 6 weken vrijwel niets.

"The most important finding of this study was that greater than 90% of the gains in total lean body mass and skeletal muscle strength were achieved by study week 6", schrijven de onderzoekers.

Dat de meeste winst tijdens anabolenkuurtjes plaatsvindt tijdens de eerste weken van een kuur hebben onderzoekers wel vaker gevonden. Veel artsen die anabolengebruikers begeleiden zijn dan ook voorstander van kortdurende kuurtjes. "Na 4-6 weken bouw je maar weinig spieren op als je kuurt", vertelde een arts ons. "Ga je dan toch door met gebruiken, dan belast je je lichaam alleen maar. Je kunt dan misschien beter stoppen, je lichaam laten herstellen en proberen zoveel mogelijk van je gewonnen spiermassa vast te houden."

2de onderzoek is bij mannen met HIV. Maar zij trainden dus wel. En op 20 weken met 600mg test e halen zij 8kg VVM. Maar met 100mg test e en 20mg oxandrolone halen zij vrijwel evenveel VVM op 8 weken! Zei er terjuist niet iemand dat het niet realistisch is 4-5kg VVM te halen op 6 weken? En deze mannen hebben dan nog is HIV.


En nog verdere logica.

Vvm is niet hetzelfde als spiermassa..dus gewonnen Vvm in eerste weken kan toch een andere samenstelling spier/vocht hebben dan in de laatste weken? Zo'n onderzoek dat spiergroei aantoont in verschillende kuren lijkt mij een stuk interessanter.

Klopt, vocht moet men ook naar zien. Maar ik denk dat je van 100mg test e en 20mg oxandrolone (8weken) minder vocht gaat hebben dan 20 weken 600mg tes e. Dat zou de 8 weekse kuur effectiever maken dan die van 20 in hogere dosis.

---------- Toegevoegd om 19:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:44 ----------

ik vind dit wel erg scheef, ik bedoel die mannen met HIV zijn geen BBer en hebben dus waarschijnlijk van zichzelf weinig VVM, logisch dat ze dan dikke winst in VVM kunnen pakken als ze ineens gaan trainen met ondersteuning van AAS. ik denk dat het veel moeilijker is om VVM te pakken als je al veel VVM hebt van het naturel trainen, het moet op zn minst een verschil maken.

Klopt, iemand met minder VVM en niet teveel vet zal meer massa bij kunnen komen dan iemand die al wat heeft. Maar toch blijft het verschil zeer groot. In principe zouden ze op 20 weken zeker meer VVM moeten bijgekomen zijn. En er zijn nog onderzoeken staat er in het eerste artikel. En ik hoop ze te vinden ;)

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/waarom-test-e-kuur-10-12-weken-ipv-6-8-a-272103/index2.html
 
Laatst bewerkt:

Ik zei in dat topic een langere kuur te proberen
& ik ben net klaar met nakuur van deze cycle:

8 weken test-e 600mg
2 weken off
8 weken test-e 800mg
hcg doorheen 600pw
mast doorheen 200pw
nakuur met arofixen

De eerste weken gingen goed zoals wel elke kuur, heb daar 5kg gepakt. De vraag kwam natuurlijk wat die tweede fase ging brengen.

Moet zeggen dat ik geen enkele meerwaarde ondervond met de verhoging van test, gains leken toch te stagneren en heb dan van de anabole toestand gebruik gemaakt om wat vet kwijt te spelen.

Wat wel opvalt is dat ik de gewonnen kgs beter vasthoud als na een 6-8w kuur, maar om daarvoor dubbel zo lang ON te gaan, toch liever niet.

Volgende keer eens terug met zeer korte cycles experimenteren, of een planning maken voor een jaar of twee Blast & Cruise met taper pct protocol, aangezien ik geen moeizamer herstel merk tussen 6 of 20 weken ON.


En naar OP: Je moet nu OFF gaan en leren groeien zonder roids (voeding!).
 
Dat moeizamer herstel komt nog na meerdere, langere en/of zwaardere kuren. Telkens verzwak je je systeem door DNA schade en minder werkende enzymen van cytochroom P450. Hoe hoger en/of langer je gaat hoe meer kans op schade.
 
Ik ben 4maanden geleden begonnen met een kuurtje deca en sustanon.
Ik ben op 2maanden tijd +-9 kg bijgekomen, ik ben na 2maanden overschakeld naar deca, test e en primo , ik bleef op mijn gewicht hangen alleen iets droger en heb ik besloten om test e en bold te pakken.
Ik verlies maar liefst 3 kg ( van boldenone krijg ik ook blijkbaar uitslag).

Nu ben ik 4maanden bezig , er werd mij verteld dat ik moest bridgen en dan ik dan zou blijven bijkomen. Aan mijn eetschema ligt het niet !
Ik wou eigenlijk echt bulken maar wat ik ook doe , ik kom nietmeer bij.
Dus heeft het bridgen echt nut?! Of is het nu hoog tijd om te stoppen?!

kloppen je stats? want 4 maanden on zijn en dan 80kg wegen bij 1.80m :dunno:

en nu al denken aan bridgen
 
Ik zei in dat topic een langere kuur te proberen
& ik ben net klaar met nakuur van deze cycle:

8 weken test-e 600mg
2 weken off
8 weken test-e 800mg
hcg doorheen 600pw
mast doorheen 200pw
nakuur met arofixen

De eerste weken gingen goed zoals wel elke kuur, heb daar 5kg gepakt. De vraag kwam natuurlijk wat die tweede fase ging brengen.

Moet zeggen dat ik geen enkele meerwaarde ondervond met de verhoging van test, gains leken toch te stagneren en heb dan van de anabole toestand gebruik gemaakt om wat vet kwijt te spelen.

Wat wel opvalt is dat ik de gewonnen kgs beter vasthoud als na een 6-8w kuur, maar om daarvoor dubbel zo lang ON te gaan, toch liever niet.

Volgende keer eens terug met zeer korte cycles experimenteren, of een planning maken voor een jaar of twee Blast & Cruise met taper pct protocol, aangezien ik geen moeizamer herstel merk tussen 6 of 20 weken ON.


En naar OP: Je moet nu OFF gaan en leren groeien zonder roids (voeding!).
2weken off gaan heeft weining zin ga dam 5a8weken op 125mg test en dan weer verhogen
 
Ik ben er zeker van als ik met een huidplooimeter je vet% meet dat er niet veel verschil is.



ik doe zowel huidplooi als salus(vooral om het vocht% te laten meten)
en op bijde blijf ik de vooruitgang zien...
dus wederom BS
 
ik doe zowel huidplooi als salus(vooral om het vocht% te laten meten)
en op bijde blijf ik de vooruitgang zien...
dus wederom BS

Op welke plaatsen meet je?
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven