XXL Nutrition

Blijvend afvallen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sanasoufi

Cool Novice
Lid geworden
28 sep 2021
Berichten
128
Waardering
24
Lengte
1m56
Massa
43kg
Vetpercentage
10%
Hi allemaal,

Voor degenen die mij niet kennen sinds 24 september 2021 kamp ik met een chronische hoogstwaarschijnlijk ongeneeslijke klik in mijn keel.

Hierdoor ben ik in een week tijd van 82 kilo naar 76,5 kilo gegaan. Ik ben 1.56 meter. 🧚‍♀️

Ja, hoax, puur vocht en spieren, maar als ik aan de weightcare of modifast ging, was ik in 11 dagen hetzelfde kwijt.

MAAR ongeacht of de klik weggaat of niet en de huisarts mij morgen toezegt dat ik gewoon kan eten, wil ik die kilo's er niet meer bij. Alleen ook niet verder zo snel afvallen. Ik voel mij beter fysiek dan een 1,5 week geleden. Geen gezwollen enkels meer, geen opgezette buik etc.

Gisteren gaf ik in een topic aan wat ik de afgelopen dagen heb gegeten. Volkorenbrood + makreel vooral. Wel genoeg water.

Iemand suggesties wat ik kan eten om ongeveer een kilo per week blijven af te vallen?
 
Minder.
 
  • Haha
Waarderingen: Pren
Hi allemaal,

Voor degenen die mij niet kennen sinds 24 september 2021 kamp ik met een chronische hoogstwaarschijnlijk ongeneeslijke klik in mijn keel.

Hierdoor ben ik in een week tijd van 82 kilo naar 76,5 kilo gegaan. Ik ben 1.56 meter. 🧚‍♀️

Ja, hoax, puur vocht en spieren, maar als ik aan de weightcare of modifast ging, was ik in 11 dagen hetzelfde kwijt.

MAAR ongeacht of de klik weggaat of niet en de huisarts mij morgen toezegt dat ik gewoon kan eten, wil ik die kilo's er niet meer bij. Alleen ook niet verder zo snel afvallen. Ik voel mij beter fysiek dan een 1,5 week geleden. Geen gezwollen enkels meer, geen opgezette buik etc.

Gisteren gaf ik in een topic aan wat ik de afgelopen dagen heb gegeten. Volkorenbrood + makreel vooral. Wel genoeg water.

Iemand suggesties wat ik kan eten om ongeveer een kilo per week blijven af te vallen?
Afvallen = onder onderhoud eten

Tip:
Veel volume, weinig calorieën zoals groente/ fruit/ mager vlees
Zoek uit welk eten meer verzadigd is toz van ander eten bijv. Aardappels vullen meer dan rijst.

Probeer bloemkool/brocolli rijst 400gr = 200kcal
Saus van xxl 100ml 30kcal etc etc etc

Creatief zijn ✌️
 
Door je zelf aangepraatte ANGST eet je minder en dus val je af . Zolang die aangepraatte aandoening je leven beheerst eet je niet genoeg .
 
Hi allemaal,

Voor degenen die mij niet kennen sinds 24 september 2021 kamp ik met een chronische hoogstwaarschijnlijk ongeneeslijke klik in mijn keel.

Hierdoor ben ik in een week tijd van 82 kilo naar 76,5 kilo gegaan. Ik ben 1.56 meter. 🧚‍♀️

Ja, hoax, puur vocht en spieren, maar als ik aan de weightcare of modifast ging, was ik in 11 dagen hetzelfde kwijt.

MAAR ongeacht of de klik weggaat of niet en de huisarts mij morgen toezegt dat ik gewoon kan eten, wil ik die kilo's er niet meer bij. Alleen ook niet verder zo snel afvallen. Ik voel mij beter fysiek dan een 1,5 week geleden. Geen gezwollen enkels meer, geen opgezette buik etc.

Gisteren gaf ik in een topic aan wat ik de afgelopen dagen heb gegeten. Volkorenbrood + makreel vooral. Wel genoeg water.

Iemand suggesties wat ik kan eten om ongeveer een kilo per week blijven af te vallen?
Ik weet niet hoe oud je bent maar kan je niet nog een kleine 18-20cm groeien?
 
Iemand suggesties wat ik kan eten om ongeveer een kilo per week blijven af te vallen?
Dan val je 52kilo af in een jaar, dat is wel een beetje veel denk ik.

Ik zou het makkelijker aanpakken.
Iets minder snacks en snoep eten en ook iets meer op je kcals letten, dan eet je ~100kcals minder per dag
Iets meer bewegen, een half uur wandelen per dag levert je ook al 100kcals op

Dan heb je een tekort van 200kcals, een jaar lang is dan 70000kcals, wat weer 10kg gewicht is. Afvallen is zo simpel en makkelijk

PS. als je geen zin hebt om te lopen, gewoon nog 100kcals minder eten die dag.
 
Back
Naar boven