XXL Nutrition

Blijvende nevenwerking noxplode????? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

baajes

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
6 apr 2006
Berichten
530
Waardering
0
het verhaal zit hem zo :).

8 weken no-xplode, eerste 3 weken nam ik 3 tot 4 scheppen (idd). Ik voelde me perfect en kon knallen op training. 4de week begon ik me wat misselijk te voele dus ging ik maar naar 2 scheppen, misselijkheid gevoel ging weg en ik kon netjes trainen. Laatste maal dat ik noxplode moest nemen, dus laatste dag van men 8ste week nam ik gewoon terug 2 afgestrijkte schepjes en ging trainen, toen ik in de gym kwam was ik zo misselijk dat ik naar huis moest, ganse avond in de zetel gelegen enz... We zijn nu een week later en ik voel me nog steeds misselijk, heb vaak ook een vreemd gevoel in men maag (net alsof ik heel hard honger heb, ondanks dat ik net geheten heb). Heeft iemand dit ook al voorgehad? Wat raden jullie me aan te doen. Ikzelf ben nog even van plan te wachten en als het niet stopt binne een week ga ik maar bij dokter.

alvast dank.
 
even mee stoppen en kijken wat er gebeurt, weet je direct of het aan de no-xplode ligt
 
Tja ik heb wel vaker verhalen gelezen dat het nare bijwerkingen had voor mensen. Ik heb zelf niks gemerkt. Denk ook niet dat het heel veel kwaad kan. Maar als het blijft, zeker even langs de doktor. En niet schrikken van wat hij gaat zeggen, want ze zijn vaak wat anti supplementen, en helemaal tegen de producten die in No-Xplode zitten. Terwijl ze eigenlijk geen kwaad kunnen.
 
we zijn nu 8 dagen verder en het lijkt enkel erger te worden, ik heb morgen een afspraak met de dokter, ik ben nu al 8 dagen gestopt met noxplode :x. we zien wel wat het heeft. intussen kan ik niet meer traine :(, te misselijk en te flauw omdat ik weinig of niets kan eten.
 
Mss heb je gewoon een griepje ofzo...
Ik zou het niet op het supp steken, ik denk wel dat de kerels die dit produceren en ontwerpen, weten wat ze doen.
Hou ons op de hoogte
 
mmm , denk idd dat je gewoon iets hebt opgelopen en dat je maag daardoor extra heftig op je supps reageert , dokter is enige die je duidelijkheid kan verschaffen , suc6 ermee
 
Laat me ons zeker iets weten als het aan dat supplement zou liggen want over 8weken zou ik met noxplode beginnen.
 
ik heb het nu zo'n 4 weken gebruikt, meestal 2 maatscheppen maar (gelukkig) nergens last van gehad...

Beterschap in ieder geval, ben erg benieuwd of de NO Xplode werkelijk de reden is..
 
dok denkt dat ik een met irritatie/ontsteking zit aan de ingang van men maag/einde slokdarm. hij heeft me voorlopig even op een soort van dieet gezet (geen kaas enzo) om te zien of het zo verbeterd. Als ik binne de paar dagen geen verbetering merk gaan we over tot een bloedonderzoek en eventueel met zown darm in men keel om te kijke naar men maag :(((. De echte oorzaak kan hij met zekerheid nog niet zegge omdat ik nog niet direct voor een bloedonderzoek ga (naalden fobie). Dit dieet ga ik minstens 4 weken moeten volgen en het is allesbehalve proteine rijk :(, het wordt dus afwachten en ik hou jullie dan op de hoogte.
 
dok denkt dat ik een met irritatie/ontsteking zit aan de ingang van men maag/einde slokdarm. hij heeft me voorlopig even op een soort van dieet gezet (geen kaas enzo) om te zien of het zo verbeterd. Als ik binne de paar dagen geen verbetering merk gaan we over tot een bloedonderzoek en eventueel met zown darm in men keel om te kijke naar men maag :(((. De echte oorzaak kan hij met zekerheid nog niet zegge omdat ik nog niet direct voor een bloedonderzoek ga (naalden fobie). Dit dieet ga ik minstens 4 weken moeten volgen en het is allesbehalve proteine rijk :(, het wordt dus afwachten en ik hou jullie dan op de hoogte.

suc 6 man straks zit je er echt zo bij als op je avatar:p
 
Idd, sterkte kerel, ik heb er altijd een schijthekel aan als er van binnen iets niet klopt.
 
dude, drink je wel genoeg water bij gebruik van no-product?
 
woeheo :), genezen :D, heb tot 3 weken na het stoppen met no xplode last gehad van misselijkheid. Ik had een maagontsteking opgelopen :x, ik voel me nu al tijdje terug bijna 100% en kan terug vollebak eten, blijf nog even van de suplementen. Oja ik dronk zeker genoeg water, het enige wat ik heb fout gedaan is niet geluisterd naar men lichaam. Achteraf ben ik blij dat ik dit heb meegemaakt want het heeft me een pak wijzer gemaakt. Het ganse zaakje heeft me 5 kg gekost waarvan ik er inmiddels al 3 heb terug gewonnen.

Gepland voor de toekomst:
multi vit (van bij apotheker)
dextrose
whey hydrosilaat
crea cee

voor ik hier aan ga beginne ga ik op bloedonderzoek om te zien of alles ok is.
 
Ligt niet aan de supplementen, waarschijnlijk aan een combi van ;). Is 4 scheppen trouwus ook niet wat veel?
 
Ale kben content voor u dat je er vanaf bent, binnen 3weken begin ik aan no-xplode. Succes verder en die volgende kilo's zullen er wel snel terug bij zijn.
 
Back
Naar boven