MuscleMeat

Blijvende of extreme sides...

Bezoekers in dit topic

indekay

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 jan 2007
Berichten
2.541
Waardering
23
Lengte
2m26
Massa
157kg
Vetpercentage
6%
Iedereen heeft 't wel over allerhande 'mildere' sides tijdens een kuur, maar ik ben eens benieuwd of er ook mensen zijn die blijvende schade hebben opgelopen door het gebruik van AAS en dat durven meedelen? Of wat zijn de ergste sides (tijdelijk dan) die je hebt meegemaakt?

Ik ga van start.
Geen AAS, maar enkele maanden geleden toch flink geschrokken toen ik bijna "out" ging na het nemen van ECA (slechts 25mg E !!). Hitte-aanval, hartoverslag, misselijkheid, net niet flauwgevallen. Voor de zekerheid toch naar huisdokter gegaan --> geen hartafwijking. Wel is m'n rusthartslag amper 50-52.
Natuurlijk durf ik nu geen ECA-cap meer te nemen, en van het minste dat ik me wat draaierig voelt, denk ik dat m'n hart het gaat begeven :o
 
extreme geilheid whaha lol
 
Haar op me rug :mad:
 
en dat haar is tijdelijk ?
 
Gyno kán blijvend zijn.. kaalheid is blijvend, haargroei is blijvend.. Andere sides zoals acne, axis, agressie, geilheid is tijdelijk
 
En hoe zit het met de vruchtbaarheid?
 
Is nooit bewezen.. Wel is bewezen dat je zaad productie afneemt, maar die is ook tijdelijk
 
Ader verkalking, vergroeing van het hart, leverschade meestal van orals, cholestrol te hoog, prostaat vergroting.
Dat zijn de meest heftige en gevaarlijkste in mijn ogen.
Zelf eigelijk alleen last van geilheid en extra haargroei
Een kennis van me heeft wel de boven staande dingen maar die kuurt wel al bijna 20 jaar.
Maar toch iets om rekenig mee te houden.
 
Geen AAS, maar enkele maanden geleden toch flink geschrokken toen ik bijna "out" ging na het nemen van ECA (slechts 25mg E !!). Hitte-aanval, hartoverslag, misselijkheid, net niet flauwgevallen. Voor de zekerheid toch naar huisdokter gegaan --> geen hartafwijking. Wel is m'n rusthartslag amper 50-52.
Natuurlijk durf ik nu geen ECA-cap meer te nemen, en van het minste dat ik me wat draaierig voelt, denk ik dat m'n hart het gaat begeven :o

Idem dito makker ;)

Zeer nare ervaring ermee gehad, dat was nog maar op een stacker 2 met ephedra capsule..

Werd savonds niet goed in m'n bed.. En door jezelf nog wat op te jagen werd het alleen maar erger, ik stond op 2minuten van m'n pa wakker te maken en naar spoed te gaan...

Om 5u eindelijk inslaap gevallen... Daarna een jaar niemeer durven nemen en nu vrolijk aan de clen, eca,... :D:o
 
Idem dito makker ;)

Zeer nare ervaring ermee gehad, dat was nog maar op een stacker 2 met ephedra capsule..

Werd savonds niet goed in m'n bed.. En door jezelf nog wat op te jagen werd het alleen maar erger, ik stond op 2minuten van m'n pa wakker te maken en naar spoed te gaan...

Om 5u eindelijk inslaap gevallen... Daarna een jaar niemeer durven nemen en nu vrolijk aan de clen, eca,... :D:o

Ok, morgen dus gewoon weer aan de ECA :D

Recent geen gelijkaardige effecten meer meegemaakt dan?
 
Vriend van mij viel dood van zijn fiets vd week.Had een stacker genomen tijdje terug,en werd daar niet lekker van.

Nu heeft hij na paar weken weer genomen,en nu heb ik geen vrienden meer.........ja BM dan,maar die is alleen vriend van mij omdat ik hem ervoor betaal om met mij om te gaan
 
Vriend van mij viel dood van zijn fiets vd week.Had een stacker genomen tijdje terug,en werd daar niet lekker van.

Nu heeft hij na paar weken weer genomen,en nu heb ik geen vrienden meer.........ja BM dan,maar die is alleen vriend van mij omdat ik hem ervoor betaal om met mij om te gaan


Och arme mart toch:p Maar ik ben toch ook je vriend???
 
geloof er geen barst van.

Dit heb ik overgehouden of gehad

Impotentie
atrofie
hartritmestoringen en IC door ephedrine
leverbeschadiging
ontoombare agressie
pijnlijke gewrichten,en ontstoken kapsel
 
Laatst bewerkt:
Haargroei kaalheid ed is allemaal blijven helaas is de gegainde muscle niet blijven
 
Haargroei kaalheid ed is allemaal blijven helaas is de gegainde muscle niet blijven

No shit....de mijne is gebleven.....das raar had ik zeker een goed potje?
 
Ok, morgen dus gewoon weer aan de ECA :D

Recent geen gelijkaardige effecten meer meegemaakt dan?


Wel voorzichtig blijven he..

Neen niets meer gemerkt, feit is ook, dat ik toen mezelf ook aan't opjagen was, omdat ik het gevoel niet kende en panikeerde, je kent dat wel, dan versterk je nog eens dat nerveuze gevoel en word 't alleen maar erger!!

Als ik nu zoiets voel, wat héél af en toe nog gebeurd, weet ik dat het niets is en ik gewoon rustig en kalm moet blijven, na enkele minuten rustig ademhalen enzo gaat 't vanzelf over...
Vooral niet panikeren op Ephedrine/Clen,.. is de boodschap! (en niet overdoseren natuurlijk ;) )
 
Back
Naar boven