XXL Nutrition

blikken tijdens t zwemmen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BIGTANK

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
1.021
Waardering
0
ik zwem ongv 2 keer p/m en ben er pas op gaan letten hoe mensen naar je kijken .... sommige gasten kijken je echt aan van wat een patser .... ( hoezo omdat ik er beter uitzie dan hun :D)
de leukste reacties komen natuurlijk van de vrouwtjes :D
dan kijken ze je met n lief lachje aan en dan zie je ze met hun vriendinnen fluisteren en dan denk je natuurlijk kom jij maar hier meisje :D heeft iemand hier eens op gelet op de reactie van mensen in t zwembad ? en hoe moeten de profs zich voelen ?
die gasten zijn zo ****ing huge die dwingen gewoon respect af!
lijkt me een machtig gevoel om er zo bij te lopen

gr BIGTANK
 
Ik ben blijkbaar nog niet gespierd genoeg om op te vallen, en de grote vraag is natuurlijk of dat überhaupt positief zou zijn voor mij als vrouw. Mja, toen ik een half jaar geleden ging zwemmen, gingen ze waarschijnlijk achter mijn rug om roddelen over anorexia enzo, dus dat is toch al mooi veranderd ;)

Soms is het waterpolo-avond en dan gaan die gasten voor de training, als het wedstrijdbad nog open is voor iedereen, alvast wat opwarmen. Die hebben stuk voor stuk van die gespierde lijven en dan hangt de tong van mijn vriendin en mij ook zowat op de grond ;) Dus kan me wel voorstellen dat je als gespierde gast bekijks hebt, ja!
 
Gheghe, zwemmen! Doe ik ook 1-2 keer per week en is idd wel leuk, zo van die mensen; 'Jij zwemt zeker professioneel?' ikke 'Ja hoor...' :p

Trouwens, weg2, vrouwen met iets bredere schouders, wat armspieren en een gespierd kontje zijn echt wel extreem sexy en vallen veel meer op dan die magere panlatten...
Bij ons in het jaar zit een meisje die ook regelmatig zwemt, en ik had al van de eerste dag haar schouders en lats in de gaten.
 
Op zeker dat al die gasten jaloers zijn!!
 
.... The better you get, the less you run around showing off as a muscle guy ....

Groet Smalluser :thumb:
 
Zodra het me echt opvalt dat er iemand aan het staren is, heeft het boze oog van mijn vriendin haar (of hem :D) al gespot op de radar. hahaha
 
Ik voelde me in ieder geval happy in oktober in tenerife... naseizoen met alleen maar van die dikke engelsen...
dan val je wel op als enige trainende vrouw...

er zat 1 kerel bij het zwembad die wel trainde aan zijn uiterlijk te zien....die zat ook de hele tijd te kijken en zijn meisje op mij te wijzen...
wel een grappig effect...
 
Kijk eens aan, Big Byron en Electra, ga ik misschien toch ook nog bekijks krijgen deze zomer :D Dat zou eens wat nieuws voor mij zijn .. Nu zie ik er nog te gewoon uit, al zijn vooral mijn traps (bovenkant) en borstspieren al duidelijk getraind (ik heb althans nog nooit bij een andere vrouw in bijv. het zwembad zo'n 'mannenspleetje' tussen haar pecs gezien). We shall see ....
 
ik heb er nog niet zo superveel 'last' van dat ik wordt bekeken op t zwembad. maar laatst was ik aan t zwemmen met een stel vrienden van mij.. en toen kreeg ik wel wat complimentjes op me goede progressie :) dat is wel leuk :)
 
trouwens over mannenspleetje gesproken, het viel me vandaag op dat mijn borsten echt erg klein zijn geworden :(
Ik kan ze nu met mijn handen (die vrij klein zijn, van muis (inzet pols) tot middelvingerpunt net 17 cm) ze geheel bedekken. Dus ik moest maar eens extra aandacht aan borsttraing geven dan wordt die borstspier wat dikker en lijkt die vetkwab erbovenop gelijk wat groter...gek toch dat mannen daar zo van kwijlen.. ik heb ooit gedacht dat die Amazones nog zo gek niet waren, die sneden er een af omdat het onhandig was met boogschieten....

Greetz Espi, die wel 15 jaar niet durfde te zwemmen omdat ze bang was nagewezen te worden over d'r tamelijk mannelijke bouw en vetrolletjes :( maar daar nu schijt aan heeft.. en lekker gaat zwemmen/duiken met 'r blauwe Speedo brilletje!
 
Laatst bewerkt:
Omdat ik zo mager ben heb ik is een keer de opmerking gehoord "die kerel eet gewoon niet genoeg, daarom zie je die spieren zo goed, dat heeft helemaal nts met rainen yte maken joh!"... ignorant people, en ikke maar men best doen..ts
 
Ik heb al jaren niet meer gezwommen. Met een lichaambouw als het mijne heb je er niet zo'n zin in. Je vraagt je af wat ze zullen denken, dat je of anorexia hebt of tellen hoeveel ribben je hebt. Nee veel zin heb ik er niet in gehad. Het nastaren zou enkel negatief zijn bij mij ipv positief. Met een armomtrek van 28 cm gespannen na een training kun je je eigen wel indenken hoe de rest er uit zag en dat haalt je eigenwaarde toch wel enorm naar beneden het beetje dat ik had (als ik al had). Misschien eerst nog maar eens een 15 kilo aankomen en dat het dan fatsoenlijk genoeg is om te gaan zwemmen zonder na te worden gestaard.
 
kan jou t verotte ! jij neemt tenminste de moeite om je lichaam te verbeteren daar heb ik veel respect voor. inplaats van die dikzakken die alleen maar zitten te zeiken hoe dik of dun ze wel niet zijn en er nix aan doen .
 
Daar zit idd iets in bigtank, enkel is het wel moeilijk om te zien wie er wel iets aan doet. Maar ik zie er inmiddels al wat beter uit als de gemiddelde anorexia patient :D .
Misschien toch maar een keer doen gaan zwemmen, als ze me niet nastaren weet ik al dat mijn fysiek verbeterd is. :D

Probleem was ook vooral de gedachte en met deze sport win ik tenminste eigenwaarde, wat voor mij hetgeen is wat ik vooral te kort kom. En nu heb ik meer zoiets als dat het me niet veel meer uitmaakt wat een ander van denkt.
Nu valt het me pas op dat ik lang niet de enige ben wiens fysiek een opfrisser kan gebruiken en het aantal met een goede fysiek toch wel klein is over het algemeen. Ok hier kom je toch een enkele "grote" jongens tegen, terwijl het over straat toch een heel stuk minder is. Het beeld wat de tv doet geloven wat normaal is in films kwa grootte is zeker anders in de werkelijkheid. Mijn inzicht is dus ook niet echt goed meer van wat normaal is en wat groot is kwa fysiek. Ik heb niet echt het gevoel dat ik gegroeid ben maar anderen wat kleiner zijn als toen ik ze nog erg gespierd vond wat ook wel was tegenover mij. Daarom zijn mijn belangrijkste "gains" geestelijk en niet lichamelijk voor mij. En gelukkig win ik het op deze manier en dat is mij een van de belangrijkste motivatie redenen.
 
ach niks van aantrekken!!
Vroeger woog ik 57 kg voor 1.80 en er waren veel wijffies die dat seksueelaantrekkelijk vonden!
 
AVG dat is idd heel typisch. Als je zoveel kritiek op jezelf hebt dan kijk je alleen naar mensen die het beter getroffen hebben dan jij (gespierder). Iedereen die minder gespierd is valt je niet op of ze zijn op de een of andere manier toch niet zo ontzettend erg er aan toe als jij.. klopt dat?
Tenminste dat vond ik zelf altijd.. iedereen was altijd slanker dan ik en als ze dat niet waren, dan zagen ze er tenminste nog leuk uit.. nu valt me ineens op hoeveel dikke mensen er zijn. In NL hebben we echt een obesitas epidemie en bijna iedereen die dik is en toch aan lichaamsbeweging wil doen, wordt naar het zwembad gestuurd.. Het grappige is, dat je van zwemmen iha zo'n ontzettende honger krijgt dat het contraproduktief werkt. Ergens bij voeding (of training) heb ik een artikel aangehaald waarin 3 groepen mensen aan het sporten werd gezet en verteld dat ze moesten gaan lijnen. Of hoe het precies zat weet ik ook niet. De groep fietsers viel het meeste af, dan de hardlopers maar de zwemmers die werden zelfs dikker...

Dus als jij wilt groeien in gewicht, moet je vaker gaan zwemmen zou ik zeggen.. gewoon niet denken aan wat de rest vindt.. die mensen hebben misschien ook wel een complex en anders zijn het zielepoten als ze een ander zo nodig moeten afkraken.. ik vind dat nu wel.. maar dat soort wijsheid komt met de jaren hè!

Espi
 
De waarheid is, dat zo weinig mensen (mannen en vrouwen) aan het ideaalbeeld wat ons door de TV wordt voorgespiegeld, voldoen. Avg is te dun, espi is te dik, ik ben dan van een goed gewicht, maar met mijn kleine borsten en smalle heupen is het nog steeds niks, zo kun je nog wel ff doorgaan. Om je daar nou voor te gaan verstoppen ??? Kortom, gewoon naar dat zwembad gaan, het is er echt geen Baywatch hoor! En heb je toevallig wel een Baywatchlijf, nou leuk voor jou, dan krijg je dus wel de nodige aandacht ;)
 
Jouw beeld is inderdaad wat ik ook heb. Ik heb inmiddels ook al positieve reactie's gehad van bekenden. Na een enkele maanden ze niet te hebben gezien valt het ze wel op dat ik steviger ben geworden. Ik heb al complimentjes gekregen over mijn armen, omdat die er het slechtst bij stonden van mijn lichaam ( daarna mijn borst die nog steeds zwak is, toen ik hem trainde groeide ie niet ben hem toen paar keer vergeten en toen groeide ie ietsjes door het dippen voor de triceps denk ik?). Ik merkte ook op dat mijn kleding aangepast moest worden dankzij een tip van iemand. Zodat mijn borst minder opvalt.

Maar jullie hebben eigenlijk wel gelijk, het grootste deel heeft wel iets wat verbeterd zou kunnen zijn. Inmiddels heb ik de anorexia look toch achter me laten liggen. Ik voel me al stukken beter met mijn gewonnen kilo's, maar het moeilijkst blijft natuurlijk de zelfrespect opbouwen. Verliezen ervan gaat sneller/beter als het weer opbouwen ervan. En eens moet de eerste keer zijn en de gedachte dat ik te smal ben zal toch lang genoeg blijven en dit is een misschien een stap in de goede richting om te gaan doen.
 
Back
Naar boven