XXL Nutrition

blikken van mensen op vakantie

Bezoekers in dit topic

Dat je moeder zegt dat je de mooiste bent, betekent niet dat vrouwen dat ook vinden.

Hahaa het duurde nog verrassend lang voor iemand zoiets zei :D
 
ik was lekker een weekje op vakantie geweest . we zijn ook een paar keer wezen zwemmen en ben er toen eens pas op gaan letten hoe mensen naar je kijken .... sommige gasten kijken je echt aan van wat een patser .... ( hoezo omdat ik er beter uitzie dan hun )
de leukste reacties komen natuurlijk van de vrouwtjes
dan kijken ze je met n lief lachje aan en dan zie je ze met hun vriendinnen fluisteren en dan denk je natuurlijk kom jij maar hier meisje heeft iemand hier eens op gelet op de reactie van mensen in t zwembad ? en hoe moeten de profs zich voelen ?
die gasten zijn zo ****ing huge die dwingen gewoon respect af!
lijkt me een machtig gevoel om er zo bij te lopen

Het kan ook zijn dat de mensen je aan het uitlachen waren omdat je een hollander bent. Gebeurt wel vaker, wij belgen doen dat dikwijls als we een hollander zien op vakantie, die haal je er zo uit (meestal herken je ze aan de dikke gouden ketting om hun nek) om één of andere reden krioelt het ervan maakt niet uit waar je gaat.

... niet dat ik iets tegen hollanders heb maar de waarheid boven alles :p
 
Bijna alleen ordinaire wijven vinden het lekker.
BS imo

Hangt er maar vanaf hoe droog je staat, hoeveel massa en hoe je gezicht eruit ziet. Nette kleding en goed verzorgt uiterlijk doet ook veel.

Profs hebben mooiere vrouwen dan de meesten hier (op paar uitzonderigen na).

Ordinaire vrouwen vallen op ordinaire types, punt.
 
Het kan ook zijn dat de mensen je aan het uitlachen waren omdat je een hollander bent. Gebeurt wel vaker, wij belgen doen dat dikwijls als we een hollander zien op vakantie, die haal je er zo uit (meestal herken je ze aan de dikke gouden ketting om hun nek) om één of andere reden krioelt het ervan maakt niet uit waar je gaat.

... niet dat ik iets tegen hollanders heb maar de waarheid boven alles :p

:D
 
Ah, het grote alles-over-1-kam-scheren topic
of het zie-mij-verstand-van-vrouwen-hebben topic
of toch het zie-mij-veel-aandacht-krijgen-ik-ben-een-vet-groot-beest topic

;)
 
Het kan ook zijn dat de mensen je aan het uitlachen waren omdat je een hollander bent. Gebeurt wel vaker, wij belgen doen dat dikwijls als we een hollander zien op vakantie, die haal je er zo uit (meestal herken je ze aan de dikke gouden ketting om hun nek) om één of andere reden krioelt het ervan maakt niet uit waar je gaat.

... niet dat ik iets tegen hollanders heb maar de waarheid boven alles :p

Die wij Hollanders in Antwerpen komen halen zeker, haha..
 
Dat is toch wat krijg je alleen blikken tijdens je vakantie flex extreme... Ik krijg ze ook als ik niet op vakantie ben. :D maar ja misshcine is dat omdat ik gewoon een rotkop heb :D

Ik dnek dat als je op vakantie bent mensen toch sneller anderen aangapen. gewoon lekker luieren aan het strand of aan een zwembad kijken naar anderen. Ik gaap dan ook lelijke, aantrekkelijke, dikke, slanke mensne aan. Vind het dan gewoon leuk mensen te bekijken en er even over te hebben wat ik raar, leuk, mooi of lelijk aan die persoon is. Al gaat het maar over een oorbel. Soms kijk ik gewoon naar hoe slecht iemand zijn baard heeft geschoren of een plukje haar dat raar op het hoofd staat. vakantie is gewoon gemaakt om andeen te bestuderen. :D

Oh en vind niet dat ordi mensen alleen andere ordi mensen aantrekt. Relaties heb je in zoveel verschillende vormen en combinaties. Mensen die totaal niet bij elkaar passen hebben soms de meest geweldige relatie. Het is gewoon mogelijk om wat voor redenen dan ook. De wereld van echte liefde is soms voor anderen ondoorgrondelijk.

Daarbij meisjes die er niet ordi uitzien en je vragen haar te nken terwijl je aan het werk bent. Dat is echt wel ordi. Dan zijn ze ordi alleen zien ze er niet zo uit... Je kent het wel een wolf in schaapskleren.
 
Laatst bewerkt:
Is allemaal gewoon vrij simpel. De meiden die grote gespierde jongens lelijk vinden zijn gewoon dom. Ik hoor/zie/spreek er zo vaak over met verschillende meiden. Ze zijn het gewoon om een vriendje te hebben die +- 60kg weegt en vinden hem dan zo gespierd als hij een 6-pack heeft ( no joke ). Ze zijn gewoon niets anders gewoon :S er lopen niet veel grote jongens rond dus als ze dan 1 grote jongen uit de 100 ecto's vissen dan vinden ze die grote al onmiddelijk overdreven, meer is dit niet ! Maar euhm als ze 1x die stevige arme en geile borstkast tegen zichzelf gedrukt krijge dan beginne ze hun mening al te herzien hoor :P hahahaha
 
Dat is toch wat krijg je alleen blikken tijdens je vakantie flex extreme... Ik krijg ze ook als ik niet op vakantie ben. :D maar ja misshcine is dat omdat ik gewoon een rotkop heb :D

Ik dnek dat als je op vakantie bent mensen toch sneller anderen aangapen. gewoon lekker luieren aan het strand of aan een zwembad kijken naar anderen. Ik gaap dan ook lelijke, aantrekkelijke, dikke, slanke mensne aan. Vind het dan gewoon leuk mensen te bekijken en er even over te hebben wat ik raar, leuk, mooi of lelijk aan die persoon is. Al gaat het maar over een oorbel. Soms kijk ik gewoon naar hoe slecht iemand zijn baard heeft geschoren of een plukje haar dat raar op het hoofd staat. vakantie is gewoon gemaakt om andeen te bestuderen. :D

Oh en vind niet dat ordi mensen alleen andere ordi mensen aantrekt. Relaties heb je in zoveel verschillende vormen en combinaties. Mensen die totaal niet bij elkaar passen hebben soms de meest geweldige relatie. Het is gewoon mogelijk om wat voor redenen dan ook. De wereld van echte liefde is soms voor anderen ondoorgrondelijk.

Daarbij meisjes die er niet ordi uitzien en je vragen haar te nken terwijl je aan het werk bent. Dat is echt wel ordi. Dan zijn ze ordi alleen zien ze er niet zo uit... Je kent het wel een wolf in schaapskleren.

:thumbup:
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit zijn pas blikken voor op vakantie!! :rocker:
 
denk toch da je deze bedoeld;):p
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
In welk k*tland drinken ze nu Heineken :D ;)
 
Niks verkapts aan. Ik ben voor een groot deel van de vrouwelijke bevolking een erg aantrekkelijke man. Kunnen we bescheiden over gaan doen of we kunnen eerlijk zijn.

Damn, this guy must be on a goddamn dosed cycle. :roflol::p

bascross zei:
Ik heb het vaak in de gym, als ik weer een paar schijven op de halter schuif, bij benchen.

Mensen kijken me dan zo aan

ik zeg altijd; all naturel.

Als jij zit te dineren in een chinees restaurant met je chick kan ze met de stokjes xylofoon spelen op je ribben.
 
ik was lekker een weekje op vakantie geweest . we zijn ook een paar keer wezen zwemmen en ben er toen eens pas op gaan letten hoe mensen naar je kijken .... sommige gasten kijken je echt aan van wat een patser .... ( hoezo omdat ik er beter uitzie dan hun )
de leukste reacties komen natuurlijk van de vrouwtjes
dan kijken ze je met n lief lachje aan en dan zie je ze met hun vriendinnen fluisteren en dan denk je natuurlijk kom jij maar hier meisje heeft iemand hier eens op gelet op de reactie van mensen in t zwembad ? en hoe moeten de profs zich voelen ?
die gasten zijn zo ****ing huge die dwingen gewoon respect af!
lijkt me een machtig gevoel om er zo bij te lopen

DBB stakker van de maand!!

Je spelfouten morgen er trouwens ook wezen!
 
tot op zekere hoogte, ik moet de eerste nog tegen komen die 'zichtbare aderen' aantrekkelijk vind... das altijd het eerste wat ik hoor als bodybuilding ter sprake is 'iewwww die grote mannen met al die aderen gadverrrrr'

haha ik wel er wel zo'n paar hoor :)

nuja.. toch op de armen enzo?


ken er evengoed een paar die het knap vinden wat ik doe en altijd belangstelling tonen enzo, maar dat zijn altijd mensen die me beter kennen.

nuja, ben dan ook niet groot ofzo, wat buitenstaanders wel beweren :rolleyes:
 
Back
Naar boven