MuscleMeat

Blinde vlekken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sTiiWaZz

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
4 okt 2011
Berichten
4.114
Waardering
422
Lengte
1m93
Massa
92kg
Vetpercentage
13%
Hee, ik heb ongeveer een keer in de 3 maanden last van blinde vlekken in mijn gezichtsveld, het begint klein en word steeds erger, na een uur is het over maar houd ik er hoofdpijn aan over.
Ik las dat het kon komen door slechte voeding, maar ik eet gezond en zo veel als een beer door BB dus daardoor kan het niet komen.
Ook heb ik genoeg geslapen afgelopen nachten en heb ik er vandaag toch last van gehad.
Heeft iemand van jullie dit mischien ook ooit gehad en weet er een oplossing voor??

Hartelijk dank alvast.
 
Migraine, zijn medicijnen voor (zware paracetamol)...
meestal door inderdaad slechte voeding of te weinig maar dat hoeft niet , je kan er ook gewoon weg last van hebben , wat ik dus jaren gehad heb....
 
Migraine, zijn medicijnen voor (zware paracetamol)...
meestal door inderdaad slechte voeding of te weinig maar dat hoeft niet , je kan er ook gewoon weg last van hebben , wat ik dus jaren gehad heb....

Bedankt! Helpt het trouwens ook tegen de vlekken of alleen tegen de hoofdpijn?
Het is echt zuur zoals vandaag kreeg ik er last van net voordat ik naar mijn werk moest. Best gevaarlijk op de weg.
 
Zijn gewoon dode pixels, kan je niets aan doen brah
 
Bedankt! Helpt het trouwens ook tegen de vlekken of alleen tegen de hoofdpijn?
Het is echt zuur zoals vandaag kreeg ik er last van net voordat ik naar mijn werk moest. Best gevaarlijk op de weg.
Die vlekken kan je vrij weinig aan doen helaas ,
en op het moment dat je die ziet moet je dat zware medicijn innemen en is de hoofdpijn een heel stuk minder..

dus op zich handig die vlekken ,
want dan weet je wanneer het er aan komt aan de anderen kant is het weer zwaar k*t als je aan het motor(auto) rijden bent,

aangezien ik dus echt niks meer zag (meestal aan een kant) als het eenmaal begon te vlekken :o
ik was trouwens ook altijd meteen zo misselijk als de pest en kon geen licht meer verdragen ik had ook de zwaarste vorm van migraine :mad:

Hoop dat je hier wat aan heb mijn mde BB 'er :)
groet Ray...
 
is idd een migraine aura zo heet dat dan weet je wanneer de migraine aanneemt.

Ga even naar de dokter daar hebben ze van die speciale neusspray tegen migraine, Ga je dat gezichtveld weer krijgen neem de neusspray dan in na een kwartier en de hoofdpijn zal bijna weg zijn ;)
 
Die vlekken kan je vrij weinig aan doen helaas ,
en op het moment dat je die ziet moet je dat zware medicijn innemen en is de hoofdpijn een heel stuk minder..

dus op zich handig die vlekken ,
want dan weet je wanneer het er aan komt aan de anderen kant is het weer zwaar k*t als je aan het motor(auto) rijden bent,

aangezien ik dus echt niks meer zag (meestal aan een kant) als het eenmaal begon te vlekken :o
ik was trouwens ook altijd meteen zo misselijk als de pest en kon geen licht meer verdragen ik had ook de zwaarste vorm van migraine :mad:

Hoop dat je hier wat aan heb mijn mde BB 'er :)
groet Ray...

Bedankt, ik ga ze zeker bij me dragen als ik er medicijnen voor krijg volgende week. Vandaag op me werk was ik ook licht in mijn hoofd erdoor en was ook misselijk inderdaad, gelukkig kan ik veel afleiding vinden door te klooien met collega's en vergat ik zo nu en dan eventjes dat ik hoofpijn had.

En fijn dat jij iig wel serieus reageerd en niet als die troll met zijn dode pixels hier boven ergens :l

-sTiiWaZz.
 
Back
Naar boven