AndroidHealthClinic

Bloating door Whey?

Bezoekers in dit topic

ferdiT

Cool Novice
Lid geworden
23 jul 2014
Berichten
85
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
81kg
Vetpercentage
15%
Zou het kunnen dat ik een opgezette buik krijg door Whey proteïne? Ik neem dagelijks 4 scoops Whey. Ik heb gelezen dat te veel Whey schadelijk is en kan zorgen voor bloating. Voor het slapen neem ik meestal mijn laatste scoop.
 
schadelijk lijkt me erg sterk gezien whey word gemaakt van zuivel.
welk merk neem je?
 
Ja hoor, dat is zeker mogelijk. Dat komt veelal door lactose en/of gluten. Zie ook:

http://www.gezondheidsnet.nl/stoelgang-en-spijsvertering/winderigheid-en-een-opgezette-buik

Voor meer info kun je altijd googlen op "lactose opgeblazen buik" of iets dergelijks.

Als je 4 shakes per dag neemt, krijg je inderdaad meer lactose binnen. Dus dat is zeker mogelijk. Ik zou de Whey iets omlaag schroeven en wat meer vlees/vis/noten etc eten voor je vetten. Je kan voortaan ook voor een Whey kiezen met een laag lactose gehalte, bijvoorbeeld Whey Isolaat eiwit.
 
schadelijk lijkt me erg sterk gezien whey word gemaakt van zuivel.
welk merk neem je?

Ik heb nog een Whey Perfection (toen ik het haalde wist ik niets van die lab testen) en een Whey HD. Na mijn training en in de ochtend gebruik Whey HD van BPI. Voor het slapen gaan neem ik 1-2 scoops Whey Perfection.
 
Komt door de 150% meer suiker
 
Ik heb nog een Whey Perfection (toen ik het haalde wist ik niets van die lab testen) en een Whey HD. Na mijn training en in de ochtend gebruik Whey HD van BPI. Voor het slapen gaan neem ik 1-2 scoops Whey Perfection.

jij blijkt het nog niet te snappen is wel :o B&F shit veel te veel suikers daarom jij last hebt van opgeblazen buik ik zou zeggen stap over naar ander merk. en waarom 4 scoops per shake ?
 
Ontopic: Waarom neem je 4 whey shakes op een dag?

Is lekker simpel toch? Ik zit soms ook wel eens dagen op havermout/muesli/aardappelen met enkel whey als eiwitbron. Misschien niet optimaal but it does the job.
 
whey is zooi... ik kapte en ging over op echt eten.. dikke vooruitgang en 100x meer energie.

Ik heb zeker 2 jaar elke dag een gram of 50/100 extra aan whey genomen.. merkte er geen MOER van.. werd alleen dikker!~!! 4 verschillende merken allemaal troep... beter 2 tostis maken van bruin/volkoren met veel ham en kaas dan een whey shake........ als ik 2 tostis eet met 1 glas melk pak ik zo 50gram eiwit ... ECHT eiwit zonder dat het 100x processed is.
haha en denk je serieus dat 1 scoop whey 25/30gram eiwit is..... dat kan toch nooit in zon klein kut schepje... het zal hooguit 5 gram zijn als ze zeggen dat het 30 is.. het is gewoon liegen en bedriegen.. zijn ook veel rechtzaken geweest vandaar ;)...

Whey is handel/business om beginners uit te kleden.. kan je nog beter appeltaart eten ofso
 
Laatst bewerkt:
whey is zooi... ik kapte en ging over op echt eten.. dikke vooruitgang en 100x meer energie.

Ik heb zeker 2 jaar elke dag een gram of 50/100 extra aan whey genomen.. merkte er geen MOER van.. werd alleen dikker!~!! 4 verschillende merken allemaal troep... beter 2 tostis maken van bruin/volkoren met veel ham en kaas dan een whey shake........ als ik 2 tostis eet met 1 glas melk pak ik zo 50gram eiwit ... ECHT eiwit zonder dat het 100x processed is.
haha en denk je serieus dat 1 scoop whey 25/30gram eiwit is..... dat kan toch nooit in zon klein kut schepje... het zal hooguit 5 gram zijn als ze zeggen dat het 30 is.. het is gewoon liegen en bedriegen.. zijn ook veel rechtzaken geweest vandaar ;)...

Whey is handel/business om beginners uit te kleden.. kan je nog beter appeltaart eten ofso


Ik heb nooit wonderen verwacht van proteïne shakes. Ik gebruik ze alleen omdat ik het makkelijker en fijner vind. Met mijn lichaamstype en macro's kan ik helaas niet zonder shakes mijn doelen behalen. Bijvoorbeeld, mijn vetten zijn te laag om die 3-4 shakes te vervangen met 'echte' maaltijden. (55-60 gr vetten)
 
whey is zooi... ik kapte en ging over op echt eten.. dikke vooruitgang en 100x meer energie.

Ik heb zeker 2 jaar elke dag een gram of 50/100 extra aan whey genomen.. merkte er geen MOER van.. werd alleen dikker!~!! 4 verschillende merken allemaal troep... beter 2 tostis maken van bruin/volkoren met veel ham en kaas dan een whey shake........ als ik 2 tostis eet met 1 glas melk pak ik zo 50gram eiwit ... ECHT eiwit zonder dat het 100x processed is.
haha en denk je serieus dat 1 scoop whey 25/30gram eiwit is..... dat kan toch nooit in zon klein kut schepje... het zal hooguit 5 gram zijn als ze zeggen dat het 30 is.. het is gewoon liegen en bedriegen.. zijn ook veel rechtzaken geweest vandaar ;)...

Whey is handel/business om beginners uit te kleden.. kan je nog beter appeltaart eten ofso

Hahahaha tosti ipv whey :roflol:
Mag toch hopen dat dit een troll is.
 
Is lekker simpel toch? Ik zit soms ook wel eens dagen op havermout/muesli/aardappelen met enkel whey als eiwitbron. Misschien niet optimaal but it does the job.

Klopt:)
 
whey is zooi... ik kapte en ging over op echt eten.. dikke vooruitgang en 100x meer energie.

Ik heb zeker 2 jaar elke dag een gram of 50/100 extra aan whey genomen.. merkte er geen MOER van.. werd alleen dikker!~!! 4 verschillende merken allemaal troep... beter 2 tostis maken van bruin/volkoren met veel ham en kaas dan een whey shake........ als ik 2 tostis eet met 1 glas melk pak ik zo 50gram eiwit ... ECHT eiwit zonder dat het 100x processed is.
haha en denk je serieus dat 1 scoop whey 25/30gram eiwit is..... dat kan toch nooit in zon klein kut schepje... het zal hooguit 5 gram zijn als ze zeggen dat het 30 is.. het is gewoon liegen en bedriegen.. zijn ook veel rechtzaken geweest vandaar ;)...

Whey is handel/business om beginners uit te kleden.. kan je nog beter appeltaart eten ofso
Daarom 109kg met 19%, flinke toenname van massa idd!:cool:
 
Back
Naar boven