MuscleMeat

Bloed bij afvegen

  • Topic starter huf
  • Startdatum
  • Reacties 32
  • Weergaven 9K
  • Volgers 14

Bezoekers in dit topic

Hoe vaak poep je per dag :)?
 
gewoon van die zachte baby doekjes kopen
is lekker zacht voor je anus ;)
 
waarom veeg je af?

nope, same thing, ook omdat ik zovaak kak, 4x per dag flink raggen op dat ding is zeker niet goed voor dat anusju van je.
 
een evenwichtige voeding (vezel/vet/vocht verhouding) zorgt er bij mij voor dat ik nagenoeg NIET hoef af te vegen, ook nooit remsporen in me broek etc. als ik een dag fokkop eet dan weer wel :D.

Maar bloed duid meestal op aambeien, en die kunnen ook inwendig zitten, aambeienzalf is de oplossing.
 
een evenwichtige voeding (vezel/vet/vocht verhouding) zorgt er bij mij voor dat ik nagenoeg NIET hoef af te vegen, ook nooit remsporen in me broek etc. als ik een dag fokkop eet dan weer wel :D.

zou toch maar afvegen als ik jou was, voor de zekerheid
 
bedankt voor de reacties zitten wel een aantal handige tips tussen die ik kan uitproberen

Misschien heb je wel zo'n lekker oerwoud waar alles aan blijft hangen.
ja dat ook ja haha flink oerwoud scheren is k*t gaat Flink jeuken liever bloed als jeuk :trollface:

Hoe vaak poep je per dag :)?
ja dat verschilt van tijd tot tijd momenteel 3 keer maar soms is dat ook 6 keer ligt aan mn voeding haha



Maar bloed duid meestal op aambeien, en die kunnen ook inwendig zitten, aambeienzalf is de oplossing.[/QUOTE]

nee ik voel echt dat ik weer een wondje rondom me kringspier (LOL maar wel srs) openwrijf soms de ene keer harder als de andere keer, maar overduidelijk dat t daarvadaan komt
 
Begin maar met je poep ophouden, wanneer je 3 a 6 keer per dag poept begint het niet te helen.

Probeer 1, hoogstens 2 keer te poepen. En ja dat kan, ik kon het ook op 4000 kcal. Poep ophouden dus hehe. Verder met liefde afvegen, dus heel zachtjes :)
 
haha ok klinkt wel als een oplossing ga dat wel proberen :p bedankt!
 
Mocht het niet lukken, eet dan gewoon 'n week minder, zodat je maar 1x per dag hoeft. Dan geneest het eindelijk 'n keer en ben je er hopelijk daarna weer (tijdelijk) vanaf.
 
Is het bloed helder van kleur? Dat kan er op duiden dat je aambeien hebt. Belangrijk is dat je onder andere veel water drinkt zodat je ontlasting zacht is. Bij harde ontlasting worden de nog helende wondjes direct geopend.

Verder is het dan te raden om de spanning op de anus te verminderen. Als je in een normale houding op de wc zit, staat je anus al onder spanning (doorgang is dan kleiner). Wat je kan doen is op een bil/been leunen en de andere bil te liften (enkele cm's van de bril af). Er staat dan direct minder spanning op je anus en het schijten gaat makkelijker.

Ik ben niet werkzaam in de medische zorg, maar ik heb hetzelfde meegemaakt. Aan de andere kant, 6 keer op een dag!?!

Succes!
 
Belangrijk is dat je onder andere veel water drinkt zodat je ontlasting zacht is. Bij harde ontlasting worden de nog helende wondjes direct geopend.
Ik heb liever harde ontlasting zodat ik geen reet hoef te vegen, met wondjes veeg je er namelijk steeds weer overheen als je slappe poep heb.

Toepasselijke naam overigens, bill spleet hehe.
 
scheriproct zalf
 
^^Getxxl: Hehehe thanks.

Maar sowieso, uit praktisch oogpunt geniet harde shit de voorkeur. Met zacht(ere) shit moet ik vaak aan Eddie Murphy's Raw denken. Wie het niet kent, check YouTube 'Eddie Murphy -Raw- taking a shit'. Filmpje duurt 2 minuten en 40 seconden. Naar mijn idee is dat filmpje erg grappig en ik denk dat elk forumlid precies begrijpt waar Eddie het over heeft.
 
Back
Naar boven