MuscleMeat

Bloed geven tijdens cut

Bezoekers in dit topic

Fulkano

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
30 dec 2008
Berichten
294
Waardering
25
Lengte
1m96
Massa
89kg
Vetpercentage
11%
All, beetje laat want ik zit er al, maar is het verstandig bloed te geven tijdens een cut? Ik vraag het omdat je natuurlijk al in een deficit zit. Moet daarna ook nog het verkeer in.
 
Je gaat er heus niet aan onderdoor :rolleyes:
 
Haha dat scheelt
 
Living on the edge :bierbang:
 
Lol. Ik leef nog gelukkig :-p. Vraag me wel af of ik extra eiwitten moet eten aangezien in bloed ook veel eiwitten zitten. Of is dat niet relevant en gaat het alleen om wat je aan voeding in eiwitten binnen krijgt per dag
 
Lol. Ik leef nog gelukkig :-p. Vraag me wel af of ik extra eiwitten moet eten aangezien in bloed ook veel eiwitten zitten. Of is dat niet relevant en gaat het alleen om wat je aan voeding in eiwitten binnen krijgt per dag

:roflol:

Post van de dag :D
 
Nou bedankt allemaal voor de informatie. Superblij mee
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Scheelt weer een halve kg. Mooi meegenomen in de cut
 
Ja ik ga morgen weer denk ik
 
advies is goed eten voor die tijd en goed drinken;) adviezen staan gewoon online en in de folder dacht ik.
 
Lol. Ik leef nog gelukkig :-p. Vraag me wel af of ik extra eiwitten moet eten aangezien in bloed ook veel eiwitten zitten. Of is dat niet relevant en gaat het alleen om wat je aan voeding in eiwitten binnen krijgt per dag
Denk dat je hoogstens je ijzer wat bij moet vullen, zoals dames tijdens/na de maandelijkse periode :o
 
Heb ik wel is gedaan. Had toen te hoge creatinine waardes wat ik na advies vd sportarts in kwestie heb kunnen corrigeren. Vitargo supplement tijdens sporten.
 
Ik ben bang van naalden

:S:S::S::S:S:S:S:
 
Vraag me wel af of ik extra eiwitten moet eten aangezien in bloed ook veel eiwitten zitten.

Ik mag toch aannemen dat dit geen serieuze vraag was ?!

Maar kerel , na sex alleen maar eiwitten eten want in sperma zit eiwitten dus na sex is je eiwittenniveau gedaald .. dat wist je toch wel ?!
 
  • Ik mag toch aannemen dat dit geen serieuze vraag was ?!

    Maar kerel , na sex alleen maar eiwitten eten want in sperma zit eiwitten dus na sex is je eiwittenniveau gedaald .. dat wist je toch wel ?!
    Daarom heb ik geen seks meer. Alles voor de gains!
 
Back
Naar boven