AndroidHealthClinic

bloed glucose voor, na hgh, na igf (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Cables

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
14 jul 2005
Berichten
2.534
Waardering
3
Nou, ik heb even mijn bloedglucose direct na opstaan gemeten,
daarna heb ik hgh gezet en het 5 minuten later weer gemeten,
daarna heb ik igf gezet en het 5 minuten later weer gemeten.

De uitslag:
Na opstaan 4.9
Na HGH shot 4.7
Na IGF shot 4.9

edit:

Na opstaan: 4.9
5 min na 2iu hgh: 4.9
30 min na 2iu hgh: 4.4
60 min na 2iu hgh: 4.9

En nu ga ik eten !
 
Laatst bewerkt:
Interessant, ik zou het op prijs stellen als je nog een paar keer meet en dat hier bij houdt.

Bijvoorbeeld meten voor HGH-shot, 5 min. & 30 min. & 60 min. erna (zonder carbs) etc.
 
ik heb daar al ergens een topic over gezien en daar werd gesteld dat het niet eten van carbs zwaar overtrokken werd omdat de toegediende dosis van hgh daar te laag voor zou zijn zodat je eigenlijk meteen carbs zou kunnen eten....en eigenlijk is het zo dat ik af en toe na het zetten van gh daar ook niet op let omdat ik gewoon honger krijg en moet eten en voor diegenen die het nog niet weten Jacky en honger is een levens gevaarlijke situatie....hahahaha
 
Interessant, ik zou het op prijs stellen als je nog een paar keer meet en dat hier bij houdt.

Bijvoorbeeld meten voor HGH-shot, 5 min. & 30 min. & 60 min. erna (zonder carbs) etc.

Zal ik morgenochtend eens doen, ik heb nog 7 van die stripjes over dus kan het nog 7 keer doen.
Ik verdeel nu mijn hgh over 1iu sochtends en 1iu smiddags.

Zal ik anders morgen mijn 2iu in 1 keer nemen, eens kijken of dat verschil maakt of zal ik het bij 1iu houden en alleen even die 30 min erna en 60 erna testen aangezien ik die andere 2 al getest heb ?
 
2 iu is makkelijk in een keer te zetten ..
 
2 iu is makkelijk in een keer te zetten ..

Jawel, maar ik heb het idee dat het nog efficiënter is wanneer ik het spreid.
Iemand vertelde me dat het zelf nog beter was om steeds een halve IU te zetten...
 
ik doe dit maandag even want vandaag en morgen had ik geen tijd sorry ;)
 
Na opstaan: 4.9
5 min na 2iu hgh: 4.9
30 min na 2iu hgh: 4.4
60 min na 2iu hgh: 4.9

En nu ga ik eten !
 
bump
 
Back
Naar boven