Fitness Seller

bloed in urine

Bezoekers in dit topic

tranquilo

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
20 apr 2003
Berichten
591
Waardering
9
Lengte
1m89
Massa
94kg
Vetpercentage
9%
ff een vraagje...
Ik krijg bij het gebruik van Sust250 last van bloed in mijn urine. Of beter gezegd, druppels puur bloed NA het plassen....
Volgens de huisarts zijn het niet mijn nieren(dan was het bloed opgelost in de urine en had het een iets andere kleur), maar moet het hhogst waarschijnlijk de prostaat zijn,

Wie kan me enigszins vertellen wat er aan de hand is, of dit enigszins ook schadelijk is, of moet ik dit zien als een ongemakkelijk bijverschijnsel wat te negeren is en na de kuur weer verdwijnt...?

mzel.\
jw
 
Maar die huisarts die zal toch wel verder zoeken ???

Groet Smalluser :thumb:
 
Heb je regelmatig pijn in de onderbuik, moet je heel veel momenten plassen, maar gaat het soms moeilijk?
Kan mogelijk op hypertrofie van de prostaat duiden, snel erbij zijn is belangrijk want het kan ernstig zijn.
Heb je de prostaat al laten onderzoeken? Anders zou ik dat maar snel doen!
 
Wat is hypertrofy van de prostaat? gewoon een ordinaire prostaat vergroting? en dit bij alleen (maar) sust 250 1x per week... blijkbaar een erg overgevoelige prostaat....
Kan je hier nix tegen nemen ofzo, zoals sawpawmento is toch een natuurlijk kruidje voor prostaat onderhoud?
moest inderdaad wel wat meer plassen dan normaal....
 
Zekere voor het onzekere nemen en een prostaatonderzoek laten doen. In veel gevallen is het ernstig, dus geen onnodig risico nemen hier.
 
Zwaaaaaaaaaaaaaaar overdreven, niet met je prostaat laten klooien, want je bent bij een arts geweest en nu ga je hier vragen stellen, denk je dat ze het hier beter weten dan iemand die ervoor gestudeerd heeft ofzo!!
 
Originally posted by rob
Zwaaaaaaaaaaaaaaar overdreven, niet met je prostaat laten klooien, want je bent bij een arts geweest en nu ga je hier vragen stellen, denk je dat ze het hier beter weten dan iemand die ervoor gestudeerd heeft ofzo!!
Ben je daar weer? Dit is hoe de meeste problemen ontstaan en verergeren, door ze te negeren!

Donker bloed in de urine is geen gesprongen ader in de blaas of nieren en kan dus wel degelijk ernstig zijn. Net zoals de dokter zei ligt het dus waarschijnlijk niet aan de nieren of blaas. Als je dus niets nuttigs te zeggen hebt zwijg dan aub.
 
Originally posted by rob
denk je dat ze het hier beter weten dan iemand die ervoor gestudeerd heeft ofzo!!
Ten eerste JA over steroiden weten de meeste huisdokters minder dan de gemiddelde verstandige gebruiker.

Ten tweede heeft zijn dokter gezegd dat het geen nierprobleem is wat rechtstreeks wijst op een probleem met de prostaat, dat verklaart ook al de onderbuik pijn die hij heeft.
 
Heb dit al vaker gehoord bij jonge mensen die kuren. Kan zijn dat door een iets verhoogde bloedruk er een adertje in de plasbuis is geknapt, dit komt wel vaker voor en dan heb je donkerrood bloed. Ik zou zeker ff het zekere voor het onzekere nemen en je prostaat laten checken voordat er wel iets mee aan de hand is.
 
Zeker omdat hij pijn in de onderbuik heeft (heeft hij me via PM verteld) en moeilijk kan plassen...
Dat wijst toch richting prostaat.... en als we hier zeggen van het is niets..en later komt ie terug met slecht nieuws omdat hij het negeerde...dat zou ik toch niet op me geweten willen hebben...
 
Bloed in urine is altijd iets, een blaas infectie, nierstenen, prostaat probleme.... okay de lijst aan mogelijkheden is erg lang. Maar hoe dan ook daar moet toch echt iets aan gedaan worden. (muv oude bejaarde die in zo'n vergaande staat van veroudering zijn dat de nieren inderdaad gewoon op zijn)
 
vrees het ergste, ga deze week bij de huisarts langs voor checkup! laat wel ff weten over hoe of wat... het rare is dat het lleen in princiepe bij sustanon gebruik plaatsvind...

groet,,
jw
 
Zou wel toevallig zijn dat adertje in plasbuis juist altijd knapt op die moment. Geen risico nemen en aandringen tot verder onderzoek (desnoods bij een andere arts), dit is geen paniek reactie maar zekerheid is wel gewenst.
 
Back
Naar boven