XXL Nutrition

Bloed in vial (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Robke78

Town Drunk
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
18 dec 2006
Berichten
56.749
Waardering
17.524
Lengte
1m72
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Heren

Ik heb mijn vail tren leeggetrokken, hetgene wat ik moest hebben geïnjecteerd en de overschot in een nieuwe vail gespoten.
Nu zaten er blijkbaar nog 2 drupjes bloed in de naald en is dat meegekomen in mijn nieuwe vail.

Kan dit kwaad?
 
Aids...

Waarom doe je dat eigenlijk zo raar met overschot terug spuiten???
 
Aids...

Waarom doe je dat eigenlijk zo raar met overschot terug spuiten???

Haha, tja. Anders moet ik de volgende keer eerst die vail leegtrekken, dan bijtrekken uit de andere vail en moet ik 2 keer prikken. Nu prik ik gewoon
één keer en zet hem ook gelijk met dezelfde naald
 
Haha, tja. Anders moet ik de volgende keer eerst die vail leegtrekken, dan bijtrekken uit de andere vail en moet ik 2 keer prikken. Nu prik ik gewoon
één keer en zet hem ook gelijk met dezelfde naald

Ik snap niet dat iedereen hier bespaart op naalden.. 1 is hij botter als je hem al gebruikt hebt in de vial, 2 is het minder steriel.. (Nee die vials die je krijg van je UGL zijn echt NIET steriel!)

Ik trek liever 7x uit 3 verschillende vials en zet met een nieuwe naald :p
 
Ik snap niet dat iedereen hier bespaart op naalden.. 1 is hij botter als je hem al gebruikt hebt in de vial, 2 is het minder steriel.. (Nee die vials die je krijg van je UGL zijn echt NIET steriel!)

Ik trek liever 7x uit 3 verschillende vials en zet met een nieuwe naald :p

Het is gewoon makkelijker en sneller. Heeft niks met besparen te maken.

En gezien de vails dan toch niet steriel zijn, maakt het ook geen hol uit of de naald al dan niet steriel is :p
 
Het is gewoon makkelijker en sneller. Heeft niks met besparen te maken.

En gezien de vails dan toch niet steriel zijn, maakt het ook geen hol uit of de naald al dan niet steriel is :p

Haha misschien ben ik autistisch daarmee.. Ik heb liever een schone naald, die niet een vies rubbertje heeft aangeraakt :p

Injecteren hoeft van mij niet sneller of makkelijker, wel zo proper mogelijk en met beleid.

Overigens denk ik dat een beetje bloed in je gear geen kwaad kan.. Het blijft in olie gewoon vloeibaar dacht ik..
 
Haha misschien ben ik autistisch daarmee.. Ik heb liever een schone naald, die niet een vies rubbertje heeft aangeraakt :p

Injecteren hoeft van mij niet sneller of makkelijker, wel zo proper mogelijk en met beleid.

Overigens denk ik dat een beetje bloed in je gear geen kwaad kan.. Het blijft in olie gewoon vloeibaar dacht ik..

Ik heb er nog nooit last mee gehad eigenlijk. Geen PIP, geen ontstekingen, niks.
 
Ik heb er nog nooit last mee gehad eigenlijk. Geen PIP, geen ontstekingen, niks.

Het zal ook vast geen kwaad kunnen bro, zoals gezegd ben ik nogal autistisch ermee.. Maar ik injecteer ook heel wat regelmatiger dan jij natuurlijk :$
 
Ik gebruik ook liever teveel naalden ipv naalden te hergebruiken. Voor elke vial waar ik uit optrek gebruik ik andere naald en voor injecteren natuurlijk ook.

Het rubber van vials ontsmet ik ook altijd met alcoholdoekjes alvorens op te trekken.

Nu ja, tot hoever het allemaal nuttig is weet ik niet maar dat is de manier waar ik me goed bij voel :)
 
Ken iemand die een 12 weken kuur met 1 spuit en 1 naald wilde doen haha! Kansloos...
ja nu lach je nog maar straks als hij klaar is met zn kuur en hij waggelt helemaal mank van de injectiepijn naar je huis en laat je die paar euro zien die hij bespaard heeft

WIE LACHT ER DAN?
 
ja nu lach je nog maar straks als hij klaar is met zn kuur en hij waggelt helemaal mank van de injectiepijn naar je huis en laat je die paar euro zien die hij bespaard heeft

WIE LACHT ER DAN?

Godverdomme pleur :roflol:
 
Idd besparen zinloos
Kost niks
Hoe schoner je werkt hoe beter.
Ik ook voor elke vial andere naald om te zuigen en andere om te zetten.
 
Heren

Ik heb mijn vail tren leeggetrokken, hetgene wat ik moest hebben geïnjecteerd en de overschot in een nieuwe vail gespoten.
Nu zaten er blijkbaar nog 2 drupjes bloed in de naald en is dat meegekomen in mijn nieuwe vail.

Kan dit kwaad?

Fris vind ik het niet. Gevoelsmatig zou ik persoonlijk de vial weggooien. En wissel na optrekken gewoon van naald joh. Snap je uitleg daarover ook niet, stel je hebt van 2 middelen 1ml nodig dan trek je toch gewoon 1ml uit de ene vial en 1ml uit de andere?
 
Back
Naar boven