MuscleMeat

bloed laten controleren

Bezoekers in dit topic

big ben

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
18
Waardering
0
ik lees regelmatig in diverse threads dat je je bloed moet laten controleren. bv voor en na een kuur.

Nu is de vraag, gaan jullie naar je dokter toe met een smoes waarom je deze zou willen laten controleren, of vertellen jullie dat je een kuur wilt gaan doen.

ik heb de search optie gebruikt, maar daar kwam ik nergens een antwoord tegen dus vandaar.
 
wrom niet zeggen dat je gebruikt? als het om je ouders/vriendin gaat .... een dokter heeft zwijgplicht.
 
je moet een smoesje voor je cholestrol bedenken, en als hij de formulier invult om je bloed af te nemen en daarmee je cholestrol waardes te meten , dan moet je er gelijk bij zeggen; kunt u ook gelijk mijn leverwaarden , nierwaarden en bloedsuikerspiegel (en wat je ermeer bij wilt) onderzoeken, want mijn bloed word toch eenmaal afgenomen.
 
Zeg altijd gewoon eerlijk voor wat de bloedtest dient. Artsen hebben toch beroepsgeheim
 
ik zie wel weer dat er toch verschillende meningen over zijn. wat betreft dat beroepsgeheim dat is ook zo maar dan als je er eerlijk over bent krijg je misschien weer zo'n gepreek van dat moet je niet gebruiken en bla bla bla. maar okee wel eerlijkste manier.

ik ga voor de eerlijke dus, bedankt voor jullie reply's :thumb:
 
een goeie dokter zal heus niet gaan preken over je gebruik!
 
okee goede dokter of niet als ie mij die verwijzing maar geeft voor het te laten onderzoeken
 
Ik heb gewoon een smoes gebruikt van overmatig alcohol de afgelopen jaren en dat ik nu gezonder leef, maar even zeker wil zijn dat alles goed is.. aangezien 3/4 van de jeugd teveel zuipt gelooft die arts dat toch wel.. kan die smoes alleen niet nog 4x gebruiken, maar goed.. ik had effe geen zin in gepreek van me arts,die kerel van mij is nogal ouderwets en krijg binnenkort toch een andere arts en dan zal ik meteen open kaart spelen..
 
Een echt goeie arts zal gelijk boos worden dat je hem dat niet van te voren verteld had ..... had ie je van advies kunnen dienen..... denk niet dat je die snel vind
 
Back
Naar boven