XXL Nutrition

Bloed resultaten en dosis relatie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Graag zou ik aan de ervarings deskundigen willen vragen of de dosis gerelateerd kan worden aan het bloed onderzoek tijdens Test E en Deca cycle?

Mijn beredenering hierbij is, om te controleren of my gear is dosed correctly en als nodig mijn dosis aan te passen.

32 jaar
5'11'
95kg
13% fat

Test E 375mg E3D - 14 weeks
Deca 250mg E3D - 12 weeks
AI Letro (changed the dose couple times as its a bit strong, during the test 0.3125 E3D)
PCT Nolva/Clomid for 5 weeks, 4 weeks after last pin.

Week 4 bloed onderzoek:
  • Prolactin 11ug/L
  • LH <2 IU/L
  • FSH <2 IU/L
  • Oestradiol 80pmol/L
  • Progesterone 5 nmol/L
  • Testosterone 164 nmol/L (4700 ng/dl)
  • Free testosterone 6180 pmol/L
De waardes zien er goed uit en lekker hoog test, maar ook waarschijnlijk door deca test combinatie.

Volgens steroidgraph is de compound release voor test e 140mg/day and voor de deca 125mg/day.

Cheers from down under ;-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Geen idee hoe het zit met je waarden, 600mg testo per week is 2370ng/dl(http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11701431) alhoewel is die van jou het dubbele. Maar wat ik me afvraag is hoe je PCT er uit ziet, want dit ziet er uit als een kuur van US boards. hCG?
 
Kan het dubbel zijn door de deca? In ieder geval is het super goed spul, heb dit in het verleden in NL nog niet gehad met UGL.

Woon in Australië, Aromasin en HCG is lastig te krijgen en zoals ik zie HG only voor top dollar. 120 dollar voor 5 pillen Aromasin.....
UGL leveren Caber, Letro, Nolva en Clomid zoveel als je wil voor normale top UGL prijs .
Ben al 4x goed hersteld met Clomid and Nolva. Bloedtesten zijn gratis hier dus ik doe het regelmatig om alles in de gaten te houden.
Ergste geval en alleen als het moet zal ik HCG halen.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Voor zoiets kunnen beter de mannen met wat meer kennis op dat gebied kijken(Galen Cools). Deca verhoogd je test niet, als je het zonder test zet verlaagd het test juist.

Heb je ook eens een bloedonderzoek net na je PCT gedaan? Want dat je maanden later bent hersteld is goed mogelijk, maar je zult waarschijnlijk door de combi letro+clomid+nolva je oestrogeen veel te veel onderdrukken. Oestrogeen heeft ook weer belangrijke functies in je lichaam waardoor je het niet te veel wilt onderdrukken.
 
Geen idee hoe het zit met je waarden, 600mg testo per week is 2370ng/dl(http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11701431) alhoewel is die van jou het dubbele. Maar wat ik me afvraag is hoe je PCT er uit ziet, want dit ziet er uit als een kuur van US boards. hCG?
Hangt ervan af wanneer je bloed genomen wordt. Bij hem is het na 4 weken gebruik en hij spuit elke week. Hij zit dus nog met een opstapeling van testosteron van de drie vorige weken in zijn bloed. Wanneer hebben ze dat bloed genomen in die studie en je moet ook begrijpen dat ze het daar over een gemiddelde waarde hebben.
 
Back
Naar boven