AndroidHealthClinic

Bloed resultaten voor eventuele blastbulk met deca

Bezoekers in dit topic

joe gardellah

Cool Novice
Lid geworden
16 jun 2022
Waardering
12
Lengte
1m79
Massa
85kg
Vetpercentage
20%
goedeavond collega’s
Na 4maanden cruise wil ik nu aan een winterbulk beginnen met npp/deca
Dit zijn mijn bloed resultaten die maandag zijn afgenomen
Ik lijd namelijk al heel mijn leven aan hoge cholesterol waarden en vroeg mij af of npp en deca dan ook mogelijk zijn voor iemand zoals ik
Neem ook momenteel een statine eod
Ook heb ik lang gerookt maat dat is fel geminderd tegenover vroeger nu rook ik af en toe om de 2-3 dagen een roltabakje verder niks
Heb mijn anabolen journey lang en uitgebreid uitgelegd laatste keer maar hierop weinig reactie gekregen dus hierbij probeer ik het nog eens
Thread 'Need advice for next phase cycle'
https://forum.bodybuilding.nl/topics/need-advice-for-next-phase-cycle.437898/
Alle info en kritiek is welkom
Mvg
IMG_1734.jpeg

Bijlagen

• IMG_1735.jpeg
    IMG_1735.jpeg
    102,6 KB · Weergaven: 64
  • IMG_1736.jpeg
    IMG_1736.jpeg
    66,2 KB · Weergaven: 62
Je LDL is veel te hoog om überhaupt maar aan meer dan trt te denken.

Neem je je statine niet meer ?

Je LDL is veel te hoog om überhaupt maar aan meer dan trt te denken.
Ok wovano bedankt voor je reply
Enige raad om dit naar beneden te krijgen
Ik cruise namelijk op 160mg
Neem statine EOD
Cruise verlagen?

Laatst bewerkt:
Frikandellen vervangen voor gezonden vetten, cardio, bw/vet% verlagen, stoppen met roken, geen alcohol, supps.

Ok wovano bedankt voor je reply
Enige raad om dit naar beneden te krijgen
Ik cruise namelijk op 160mg
Neem statine EOD
Cruise verlagen?
Neem contact op met android health clinic, zie mijn handtekening.

Frikandellen vervangen voor gezonden vetten, cardio, bw/vet% verlagen, stoppen met roken, geen alcohol, supps.
Ik eet geen fastfood
Let heel goed op mijn voeding het laatste jaar en track alles
Cardio doe ik inderdaad maar af en toe maar fiets wel vaak als het weer het toelaat naar de gym en terug is ongeveer rit van 10min
Drink niet
Roken fel geminders zoals vermeld
Stoppen is beste werk ik ook aan maar af en toe rook ik wel een roltabakje maar absoluut niet meer
vetpercentage is tussen omgeveer 11-12% mss beetje meer…abs en lijnen zijn gewoon nog goed te zien
Rode gist rijst neem ik al een tijdje

Was eod volgens voorschrift ?
zou dan ed gaan nemen en elke dag cardio
Nee zeker niet
Maar bij dagelijkse gebruik had ik last van vermoeidheid wat bij de bijwerkingen hoorde eod had ik er geen last meer van
Ga het terug dagelijks innemen en terug bloed checken binnen 2-3 weken

Ik eet geen fastfood
Let heel goed op mijn voeding het laatste jaar en track alles
Cardio doe ik inderdaad maar af en toe maar fiets wel vaak als het weer het toelaat naar de gym en terug is ongeveer rit van 10min
Drink niet
Roken fel geminders zoals vermeld
Stoppen is beste werk ik ook aan maar af en toe rook ik wel een roltabakje maar absoluut niet meer
vetpercentage is tussen omgeveer 11-12% mss beetje meer…abs en lijnen zijn gewoon nog goed te zien
Rode gist rijst neem ik al een tijdje
Het gaat er niet om wat je nu doet aangezien je waardes nu niet gunstig zijn. Het draait erom dat je iets gaat doen/toevoegen om het te verbeteren.

Het gaat er niet om wat je nu doet aangezien je waardes nu niet gunstig zijn. Het draait erom dat je iets gaat doen/toevoegen om het te verbeteren.
Je hebt gelijk ak ik ga mijn statine dagelijks beginnen innemen en meer cardio doen
Roken doe ik mijn best om volledig te stoppen maar na jarenlang gebruik kan je wel begrijpen dat dit niet ineens lukt maar ben al fel geminderd en wil vroeg of laat van die rotzooi volledig af🙏
Soms heb ik slaapproblemen en na het roken van zo een roltabakje lijk ik meer ontspannen te zijn en lukt het in slaap vallen beter daarmee dat ik het af en toe nog aanraak…

• Like
Waarderingen: ak
Je hebt gelijk ak ik ga mijn statine dagelijks beginnen innemen en meer cardio doen
Roken doe ik mijn best om volledig te stoppen maar na jarenlang gebruik kan je wel begrijpen dat dit niet ineens lukt maar ben al fel geminderd en wil vroeg of laat van die rotzooi volledig af🙏
Soms heb ik slaapproblemen en na het roken van zo een roltabakje lijk ik meer ontspannen te zijn en lukt het in slaap vallen beter daarmee dat ik het af en toe nog aanraak…
Wellicht meer routine in je slaap krijgen. Slaap is wel iets waar je zelf zoveel aan kunt veranderen net wat je wilt/kan. Onderschat slaap/kwaliteit niet.

Wellicht meer routine in je slaap krijgen. Slaap is wel iets waar je zelf zoveel aan kunt veranderen net wat je wilt/kan. Onderschat slaap/kwaliteit niet.
Ja beste
Daar heb ik wel wat vooruitgang op gevonden laatste weken terug goede routine gevonden waarbij ik 6-7uur aan een stuk slaap door elke dag op hetzelfde tijdstip in bed te gaan liggen daar probeer ik mij nu ook aan te houden
Maar loopt hier en daar niet altijd zoals gewenst
Zit in de e commerce wereld en dan zit ik soms langer dan gewenst op mijn laptop nog te werken

• Like
Waarderingen: ak
Nee zeker niet
Maar bij dagelijkse gebruik had ik last van vermoeidheid wat bij de bijwerkingen hoorde eod had ik er geen last meer van
Ga het terug dagelijks innemen en terug bloed checken binnen 2-3 weken
Er zijn zat statines. Misschien gedij je beter bij een andere.

Back
Naar boven