AndroidHealthClinic

Bloed test resultaat mid cycle test 350

Bezoekers in dit topic

joe gardellah

Cool Novice
Lid geworden
16 jun 2022
Berichten
57
Waardering
12
Lengte
1m79
Massa
85kg
Vetpercentage
20%
Hey zoals aangeraden bloed laten checken mid cycle
Graag jullie feedback hierbij of het er goed uitziet
Cholesterol staat idd wat hoog maar dat is altijd zo wat geweest en loopt in de familie
Ben op een eerste cycle van 350mg test only
Voor een totaal van 12weken
Thx ahead
FDFA1CD1-5C69-437C-B154-3C808083E279.jpeg
479AA677-C166-4F32-8E30-ED73A5038C1D.jpeg
7D974789-25ED-499F-AEF7-F533484E1BE2.jpeg
7D974789-25ED-499F-AEF7-F533484E1BE2.jpeg
479AA677-C166-4F32-8E30-ED73A5038C1D.jpeg
 
Dus je bent nu 6 weken in als ik het goed begrijp? Vind het testosteron totaal wel erg aan de lage kant. (1616ng/dl) omgerekend.
 
Dus je bent nu 6 weken in als ik het goed begrijp? Vind het testosteron totaal wel erg aan de lage kant. (1616ng/dl) omgerekend.
7weken totaal nu test was vorige week afrgenomen
 
Het lijkt mij wel ondergedoseerd. Je zou volgens mij meer rond de 2500+ moeten zitten. Vraag blijft, hoe zie jij je progressie? Na 5/6 weken begint het fysieke door te komen. Verder is dit zeer afhankelijk van je voeding. Zou het eerst de komende weken nog bekijken.
 
Het lijkt mij wel ondergedoseerd. Je zou volgens mij meer rond de 2500+ moeten zitten.
Dat ligt er heel erg aan wanneer je het meet.

Bij injecties met 350 mg testosteronenanthaat eenmaal wekelijks zou je het gemiddeld tussen de 54 nmol/L (laagste waarde, vlak voor de volgende injectie) en 108 nmol/L (hoogste waarde, paar uur na injectie) verwachten. Geef het wat speling omdat niet iedereen hetzelfde is en dan lijkt een laagste waarde van 40 nmol/L vlak voor de volgende injectie me redelijk als afkapwaarde waaronder je zou kunnen stellen dat het ondergedoseerd is. De hamvraag is dus vooral wanneer TS zijn bloed heeft laten meten t.o.v. z'n laatste injectie. Als het de dag erna was dan kun je wel stellen dat het ondergedoseerd is ja.
 
Dat ligt er heel erg aan wanneer je het meet.

Bij injecties met 350 mg testosteronenanthaat eenmaal wekelijks zou je het gemiddeld tussen de 54 nmol/L (laagste waarde, vlak voor de volgende injectie) en 108 nmol/L (hoogste waarde, paar uur na injectie) verwachten. Geef het wat speling omdat niet iedereen hetzelfde is en dan lijkt een laagste waarde van 40 nmol/L vlak voor de volgende injectie me redelijk als afkapwaarde waaronder je zou kunnen stellen dat het ondergedoseerd is. De hamvraag is dus vooral wanneer TS zijn bloed heeft laten meten t.o.v. z'n laatste injectie. Als het de dag erna was dan kun je wel stellen dat het ondergedoseerd is ja.
Ik neem mijn injectie meestal woensdag of donderdag
Deze test is op dinsdag genomen dus pakt dat er 4-5 dagen tussen zat
 
Het lijkt mij wel ondergedoseerd. Je zou volgens mij meer rond de 2500+ moeten zitten. Vraag blijft, hoe zie jij je progressie? Na 5/6 weken begint het fysieke door te komen.
Het lijkt mij wel ondergedoseerd. Je zou volgens mij meer rond de 2500+ moeten zitten. Vraag blijft, hoe zie jij je progressie? Na 5/6 weken begint het fysieke door te komen. Verder is dit zeer afhankelijk van je voeding. Zou het eerst de komende weken nog bekijken.
Wat meer massa bovenlichaam en heupen
That’s it kracht is ook wat toegenomen alleen niks buitengewoon
Train 4-5x per week
Upper-lower body sessies met de laatste full body
 
Ik neem mijn injectie meestal woensdag of donderdag
Deze test is op dinsdag genomen dus pakt dat er 4-5 dagen tussen zat
Je kunt het redelijkerwijs uitrekenen. De formule daarvoor is piekconcentratie * 1/(2^(t/h)).

Hierbij is t dan de verstreken tijd (5 dagen in jouw geval) en h de halfwaardetijd (ik ga uit van 7 dagen).

Als je uitgaat van een piekconcentratie van 108 nmol/L, dan kun je na 5 dagen dus een gemiddelde concentratie van ongeveer 66 nmol/L verwachten. Geef het een beetje speling en dan is 56 nmol/L zo gek nog niet.
 
Back
Naar boven