XXL Nutrition

Bloed testen

Bezoekers in dit topic

GJX

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2010
Berichten
307
Waardering
157
Lengte
1m90
Massa
99kg
Vetpercentage
13%
Goede morgen allemaal,

Ik ben klaar met mijn (2e) kuur (TEST + TREN) en wil mijn bloed eens laten testen.
Hier op het forum https://bloedwaardentest.nl/bodybuildingbloodygoodbody/ tegengekomen.
Als ik dit nou doe, kan ik dan makkelijk uit de uitslag halen of het allemaal wel of niet in orde is?
Dat laatste kon ik helaas nergens vinden.

Ik heb nog nooit zo'n test gedaan, dus weet niet wat ik terug krijg en hoe dat er dan uit zou moeten zien.

Hoop dat jullie mij iets meer kunnen vertellen.
 
Goede morgen allemaal,

Ik ben klaar met mijn (2e) kuur (TEST + TREN) en wil mijn bloed eens laten testen.
Hier op het forum https://bloedwaardentest.nl/bodybuildingbloodygoodbody/ tegengekomen.
Als ik dit nou doe, kan ik dan makkelijk uit de uitslag halen of het allemaal wel of niet in orde is?
Dat laatste kon ik helaas nergens vinden.

Ik heb nog nooit zo'n test gedaan, dus weet niet wat ik terug krijg en hoe dat er dan uit zou moeten zien.

Hoop dat jullie mij iets meer kunnen vertellen.

Je krijgt gewoon de labresultaten toegestuurd via mail doorgaans. Daarin staan de referentiewaarde waarbinnen je behoort te vallen (kun je ook zelf googlen natuurlijk) en de gemeten waarde ten tijde van jouw bloedtest.
 
  • Like
Waarderingen: GJX
Thanks! Dat klinkt goed. En die test meet zo'n beetje alles wat je wilt meten na een kuur ?
 
Wat wil jij zelf weten?
Hoe lang is het sinds jouw laatste injectie?
Gaat het om je gezondheid ansich of wil je weten of je hersteld bent inzake jouw hypofyse?
 
Wat wil jij zelf weten?
Hoe lang is het sinds jouw laatste injectie?
Gaat het om je gezondheid ansich of wil je weten of je hersteld bent inzake jouw hypofyse?

Laatste inject was afgelopen vrijdag.
Het gaat om beide eerlijk gezegd. Ik ga bijna op vakantie, daarna wil ik weten hoe het zit, of ik gezond ben en of ik op korte termijn weer kan beginnen.
 
Als jouw laatste inject afgelopen vrijdag was dan heeft het testen van jouw bloed op dit moment niet zoveel zin. Met welke middelen heb je exact gekuurd? Test-E of Test-P, Tren-E of Tren-A?

Sowieso ga je nog lang niet hersteld zijn, of je gezond bent zal ook een vertekend beeld gaan geven nu als je zo kort op jouw laatste injectie een bloedtest laat doen. Natuurlijk geeft het wel inzicht in hoe je ervoor staat tijdens het kuren, of er vlak na.
 
Als jouw laatste inject afgelopen vrijdag was dan heeft het testen van jouw bloed op dit moment niet zoveel zin. Met welke middelen heb je exact gekuurd? Test-E of Test-P, Tren-E of Tren-A?

Sowieso ga je nog lang niet hersteld zijn, of je gezond bent zal ook een vertekend beeld gaan geven nu als je zo kort op jouw laatste injectie een bloedtest laat doen. Natuurlijk geeft het wel inzicht in hoe je ervoor staat tijdens het kuren, of er vlak na.

Ik ga nu ook nog niet testen, ga volgende week eerst 4 weken op vakantie.
Wil over een week of 8 gaan testen, is dat wel een goed idee denk je?

500mg Test E per week (12 weken) en 300mg Tren E per week (10 weken).
 
4 weken, me jelly :emo:

Over een week of 8 testen kan prima om te zien waar je op dat moment staat. Heb je bloedtest om mee te vergelijken voor je begon met kuren of is dit je allereerste bloedtest ansich zoals in de OP geschreven? Anders weet je nog niet zo heel veel over je herstel en je bloedwaarden ten opzichte van wat het was normaliter gezien.
 
4 weken, me jelly :emo:

Over een week of 8 testen kan prima om te zien waar je op dat moment staat. Heb je bloedtest om mee te vergelijken voor je begon met kuren of is dit je allereerste bloedtest ansich zoals in de OP geschreven? Anders weet je nog niet zo heel veel over je herstel en je bloedwaarden ten opzichte van wat het was normaliter gezien.

Haha 4 weken rondreizen in Zuid Afrika, Botswana, Namibië en Zimbabwe :cool:

Dit is mijn allereerste test.
Als alles er goed voor staat, ga ik over niet al te lang een nieuwe kuur doen en dan direct daarna testen om zo te weten te komen wat er precies tijdens een kuur gebeurd.
Dat is het plan in ieder geval....
 
Okay klinkt goed! Vergeet je malariapillen niet :D
 
  • Like
Waarderingen: GJX
Back
Naar boven