Fitness Seller

bloedcontrole,-leverwaarden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Er heeft vast wel iemand ervaring met bloedcontrole tijdens de kuur. ik had al een tijdje last in mijn rechterzij, mijn arts heeft me toen doorgestuurd naar een darm/lever/maag arts, deze liet mij toen bloed af nemen, toen ik van de week terug moest voor de uitslag, was deze dokter verontrust over mijn bloedwaarden en zei dat dit met mijn lever te maken had en dat dit waarschijnlijk het gevolg was van de kuur (lijkt me sterk maar misschien ben ik heel gevoelig)

Allemaal heel toevallig want de plaats waar ik die pijn voelde in mijn rechterzij bleek veel lager te zijn dan waar de lever ligt, waarschijnlijk spastische darm.
Maar mijn vraag concreet is dus of je tijdens een kuur bij bloedcontrole altijd zulke afwijkende waarden hebt, buiten natuurlijk het verhoogde testosteron, en nandrolon gehalte in mijn geval.

wk 1-7 2ml deca
wk 1-5 35mg naposim
wk 4-7 500mg sust om de drie dagen
was van plan om nog door te gaan maar dokter zei dat ik beter kon stoppen., heb dus nu 7 weken gekuurd en ben van 80kg naar 88 kg gegaan.
 
Je moet er gewoon bij zeggen dat je aan BB doet.. dan kunnen waarde verschillen.. kijk eens op bodypage daar staat wat het mag zijn voor een BBer.. en geef dat door aan die sukkel van een dokter
 
ik slik roaccutane waardoor ik mijn lever en nier funkties maandelijks moet laten controleren,en elke maand isie weer oke!

ik zit aan 750test 400boldone 10 weken 50mgstromba ed laatste 6weken.

slik geen mariadistel!
 
:thumbup: weet je u al wat het was??
 
Back
Naar boven