XXL Nutrition

Bloeddruk iets verhoogd, reden tot zorg?

Bezoekers in dit topic

Caturday

Novice
Lid geworden
16 nov 2020
Berichten
20
Waardering
4
Lengte
1m92
Massa
105kg
Vetpercentage
13%
Ik zit nu in week 10 van mijn kuur. En merk nu de laatste week dat mijn bloeddruk iets hoger is dan de weken er voor.
De weken hiervoor zat ik tussen de 130/140 en 70/85. Nu merk ik dat mijn onderdruk prima blijft, maar mijn bovendruk gemiddeld 140/145 is en mijn onderdruk rond de 75/85.

Nu denk ik dat ik wel weet waardoor het komt. Ik had namelijk de eerste 7/8 weken HCG welke dus niet Real was. Merkte dat mijn ballen kleiner werden, dus ik ben op zoek gegaan naar andere HCG en deze kunnen bemachtigen.
Deze gebruik ik nu ongeveer 2 weken en ik zit op 1000 iu per week. Dit verdeel ik over 2x per week 500 iu. Merk wel dat ik daardoor nu iets meer vocht vasthoud.

Mijn huidige kuur is het volgende:
1-16 500 test-e
1-14 750 Bold
1-17 HCG 1000 iu
18-21 20mg nolva p/d
22 10mg nolva p/d

Is dit reden tot zorg en zou ik hier nu direct iets mee moeten?
 
Laatst bewerkt:
Je zit aan de hoge kant, maar komt door je gear. je zit absoluut niet in gevarenzone !
Goed dat je het in de gaten houd, blijf dat ook doen. als het te hoog wordt zou ik me kuur wel gaan aanpassen. waarom je 750mg Bold neemt is me onduidelijk btw.
HCG langer doortrekken in je nakuur en zou 1e 10 dagen Nolva op 40mg ED doen, en de rest 20mg.
als je Bold 1x zet per week, heb je langer een hogere dosis in je vanwege de trage ester. Bij veel mensen geeft Bold al lager oestrogeen btw
 
Na het lezen van veel verhalen over het gebruikt van bold. Had ik gekozen voor 750. Want ik las overal dat je dit minstens op 750 moet zetten. Of zeg jij liever lager?

Verder heb ik al ontdekt dat mijn oestrogeen idd wat lager is. Wat automatisch resulteert in het feit dat ik geen last heb van gyno. Wat ik normaal wel heb.

Ik dacht HCG altijd tot en met de eerste week van je nakuur. Klopt dat?

Ik zet bold 2x per week samen met de test.

Ik zal de nakuur aanpassen naar 1e week 40mg en dan de laatste 3 20mg per dag.

Verder bloeddruk meten is iets wat ik elke dag standaard doe en blijf doen uiteraard.
 
Gebruik nu bold in mijn zelf verzonnen HRT. In kuur heb ik bold gebruikt op zowel 600 als 750mg wat geen merkbaar verschil was. 200/400 doet het ook.
De dosis HCG die jij zet is minimaal voor behoud. ikzelf zou liever 500iu eod doen. De spermakwaliteit en zaadvolume heeft er alleen maar baad bij om langer door te trekken. vergeet niet dat je tegen de 40j aanloopt en je herstel echt minder wordt dan toen je 25j was
 
Eens. Herstel is op deze leeftijd anders ja.

Oké ik ga kijken of ik er nog wat hcg bij kan regelen. Maar dan zit je elke oneven dag wel op 1500/2000 IU per week. Is dat niet super veel?

Verder zou jij zeggen beter 500 test en 500 bold doen? Ik zet liever minder als ik hetzelfde kan bereiken zeg maar.
 
Eens. Herstel is op deze leeftijd anders ja.

Oké ik ga kijken of ik er nog wat hcg bij kan regelen. Maar dan zit je elke oneven dag wel op 1500/2000 IU per week. Is dat niet super veel?

Verder zou jij zeggen beter 500 test en 500 bold doen? Ik zet liever minder als ik hetzelfde kan bereiken zeg maar.
Nee, er zijn mensen die langere tijd 1500iu Elke dag nodig hebben. 500iu eod is 1750iu EW

Spambod zit ook op 400mg Bold
 
Back
Naar boven