MuscleMeat

Bloeden na injecteren

Bezoekers in dit topic

Testosteronbom

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
10 jul 2015
Berichten
1.519
Waardering
749
Goeiemiddag,

Daarnet 2 ml gezet in mijn quad: 1ml test en 1ml tren.

Aspireren ging zonder problemen, injecteren ook.

Na het terugtrekken van de naald begon er meteen bloed uit de injectiespot te gutsen, was redelijk hevig.

Injectiespot stond echt opgezwollen terwijl het bloed er uit kwam. Ik heb direct met alcoholdoekjes druk uitgeoefend maar ze waren direct doorweekt met bloed (het zijn kleine doekjes maar geeft wel aan dat het bloeden vrij hevig was).

Uiteindelijk met nat waslapje druk uitgeoefend en uiteindelijk is het bloeden gestopt.

Damn, ben er toch even niet goed van. Is eerste keer dat me dit overkomt.

Zou ik gewoon door een ader zijn gegaan of is het ook een soort afstootreactie van mijn lichaam op de gear?
 
had dit bij de laatste inject van mn kuur ook gehad,was wel in mn glute, daarvoor nooit last van gehad.
Trok de naald eruit en ineens een straal bloed eruit, is eerste x ff schrikken maar niks aan de hand, bloeden stopte vrij snel daarna. Gewoon door een ader heen geprikt
 
Kan wel eens gebeuren, ook al enkele malen gehad. Je zal wellicht door een bloedvaatje gegaan zijn waardoor bij het uitnemen van de naald er bloed er uit stroomt, gewoon even afdeppen met een doekje

EDIT: Opgezwollen zou toch niet moeten zijn, welke naald gebruik je, wellicht niet erg diep geïnjecteerd
 
Goeiemiddag,

Daarnet 2 ml gezet in mijn quad: 1ml test en 1ml tren.

Aspireren ging zonder problemen, injecteren ook.

Na het terugtrekken van de naald begon er meteen bloed uit de injectiespot te gutsen, was redelijk hevig.

Injectiespot stond echt opgezwollen terwijl het bloed er uit kwam. Ik heb direct met alcoholdoekjes druk uitgeoefend maar ze waren direct doorweekt met bloed (het zijn kleine doekjes maar geeft wel aan dat het bloeden vrij hevig was).

Uiteindelijk met nat waslapje druk uitgeoefend en uiteindelijk is het bloeden gestopt.

Damn, ben er toch even niet goed van. Is eerste keer dat me dit overkomt.

Zou ik gewoon door een ader zijn gegaan of is het ook een soort afstootreactie van mijn lichaam op de gear?
je gaat dood man :-(

kan gebeuren pik wacht maar dat je een spuiter krijgt die zijn fascinerend.. je ging gewoon door een adertje en het is geen afstoot reactie
 
Kan wel eens gebeuren, ook al enkele malen gehad. Je zal wellicht door een bloedvaatje gegaan zijn waardoor bij het uitnemen van de naald er bloed er uit stroomt, gewoon even afdeppen met een doekje

EDIT: Opgezwollen zou toch niet moeten zijn, welke naald gebruik je, wellicht niet erg diep geïnjecteerd

0,6 x 30 mm, naald volledig in.

Ondertussen is de zwelling weg, de zwelling was er zolang het aan het bloeden was.
 
Zou er trouwens werkzame stof verloren zijn gegaan bij het bloeden ?
 
Damn en ik wou in 2016 nog zoveel gains maken.



Gemiste kansen :(


Thx allemaal voor de geruststellende antwoorden, was toch even verschieten. Mijn eerste ervaring met tren is dus niet vlot verlopen, wel nog geen trenhoest :p
als je tren-e hebt zul sowieso niet echt een hoest krijgen.. maar als er wel gear mee zou komen is dat z'n verwaarloosbare hoeveelheid .. trok uit ongeduld zelf net de naald te snel uit me schouder en zag er zo een druppel olie uit lopen lig er iig niet wakker van
 
Zoals al vermeld hier boven, niets aan de hand. Gewoon door een ader geprikt, simple math, gaatje in je ader is nog gevuld als de naald erin zit maar zodra je hem eruit haald gaat het lopen. De 'zwelling' is gewoon bloed wat onderhuids blijft zitten en misschien een licht opgezette ader, zoals je al gemerkt hebt trekt dat gewoon weg.
 
haha wacht inderdaad maar op de spuiter... die gaan zo een meter door de kamer heen.
Die heb ik al eens gehad ja, niet een meter ofzo maar wel letterlijk een straaltje dat op mn hartslag het bloed eruit deed spuiten. Mn bed leek wel een slachtpartij...
Dat heeft me meteen geleerd ALTIJD een keukenrol bij de hand te hebben. En niet met vochtige dingen deppen, door het vocht duurt het alleen maar langer voodat het bloed stolt. Dus gewoon een droog stukje papier en 30 tellen druk erop houden.

En inderdaad wat de andere ook zeggen; niks aan de hand, onderweg gewoon een adertje doorboort. Dat merk je niet met aspireren, pas als je de naald eruit haalt.
 
Daarom altijd in de badkamer injecteren jongens en zorgen dat je geen kleedje op de vloer hebt liggen, scheelt een hoop opruim werk hehe
 
Dat heeft me meteen geleerd ALTIJD een keukenrol bij de hand te hebben. En niet met vochtige dingen deppen, door het vocht duurt het alleen maar langer voodat het bloed stolt. Dus gewoon een droog stukje papier en 30 tellen druk erop houden.

Daarom dat het zo lang bleef bloeden allicht, omdat ik met nat waslapje druk aan het uitoefenen was. Goede tip, volgende keer idd keukenrol naast me :p
 
Laatst bewerkt:
haha wacht inderdaad maar op de spuiter... die gaan zo een meter door de kamer heen.
Die heb ik al eens gehad ja, niet een meter ofzo maar wel letterlijk een straaltje dat op mn hartslag het bloed eruit deed spuiten. Mn bed leek wel een slachtpartij...
Dat heeft me meteen geleerd ALTIJD een keukenrol bij de hand te hebben. En niet met vochtige dingen deppen, door het vocht duurt het alleen maar langer voodat het bloed stolt. Dus gewoon een droog stukje papier en 30 tellen druk erop houden.

En inderdaad wat de andere ook zeggen; niks aan de hand, onderweg gewoon een adertje doorboort. Dat merk je niet met aspireren, pas als je de naald eruit haalt.

Goed dit gelezen te hebben! Zou toch wel ff paniek hebben!
Schrok me al dood toen d'r vorige keer een straaltje langs me been liep
 
Met alcoholdoekjes ga je het bloeden inderdaad niet snel stoppen.
Een droog doekje helpt beter, of er nog een ijsklontje door het doekje zachtjes tegenaan houden.
Er kan op zich wel iets van gear verloren gegaan zijn.. maar je ziet dat echt wel in je bloed als dat zo is.
Ik heb ook wel eens gehad dat olie mijn injectiespot uit kwam lopen na het prikken... gewoon watje er tegenhouden voor een poosje.
 
Gewone compressen 5x5 bij de hand houden.

Tenzij je stollingsproblemen hebt zal het bloeden uit zo een klein gaatje wel ophouden door wat druk uit te oefenen :)
 
Back
Naar boven