XXL Nutrition

Bloedname resultaat

Bezoekers in dit topic

Dormin

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
2
Lengte
1m79
Massa
80kg
Vetpercentage
14%
Dag allen,

ik heb laatst een bloedname gedaan om te kijken of mijn HGH gear goed was.
Heb nu de uitslag, echter kom ik er niet geheel wijs uit of dit nu een goede waarde is of niet.
Uiteraard 3u op voorhand 10iu intramusculair ingespoten.

Zouden jullie je kritisch oog erop kunnen laten vallen en me willen helpen? Zie bijlage

Alvast bedankt!

Bijlagen

• Screenshot bloedname.jpg
    Screenshot bloedname.jpg
    56,5 KB · Weergaven: 162
Laatst bewerkt:
Aan de hand van je bloedtest zit er 0.0iu HGH in je vial. Toch wel knap om nog bunk hgh te kopen in 2023

Nou ik hoop het niet.. vraag me af wat ik dan heb..
Nu ja goede source vinden vind ik moeilijk, niet echt connecties..

Kun je vertellen of het hier om HG of UGL hgh gaat? Merk hoef je niet te noemen.

Was UGL, van het Engelse steegje zeg maar

bro you gotta test mainly your igf 1 leves thats what you really want from the HGH to boost your IGF 1 thats where all your gains are coming from, thats why the pros that have money go straight for incrilex. Dont believe in any source of igf 1 lr3 thats all bullshit, the pros are getting the real deal from a french guy but i heard a vial of incrilex its worth 10k wich i believe to be true, still you can get decent HGH for under 200euros just need the right contact

Price increlex is 700 euro , 4 ml /10mg p ml

Yeah you´re wright, i know. Soon i´m gonna test my igf levels. In the mean while i have a legit source which from i had good hgh levels so. But i will test mu igf 1 soon. I´ll even post the result here then if you like

Back
Naar boven