Fitness Seller

Bloedneus tijdens squatten en deadliften (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

quasimodo2001

Cool Novice
Lid geworden
23 mei 2017
Berichten
60
Waardering
16
Lengte
1m91
Massa
91kg
Vetpercentage
15%
Hoi, minimaal 1 x in de 2 weken heb ik last van bloedneus tijdens het squatten of deadliften. Mijn bloeddruk voor iemand van 17 is dan vgm ook aan de hoge kant 144/100 (zit in de familie) maar, mijn hartslag is dan 60 in rust. Is dit gevaarlijk?
 
Wat zegt je huisarts?
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Onderdruk van 100 is veel te hoog. Als die waarde klopt zul je wss medicatie krijgen
 
Ik ga denk ik vragen of propanol een optie is, ik heb namelijk ook last van paniekaanvallen. Heeft iemand hier ervaring mee?
 
Ik denk dat je propranolol bedoelt.
 
Zou eerst eens een 24u meting laten doen als dat nog niet is gedaan. Bètablokkers hebben ook veel nadelen
 
Zult hier niet zomaar wat voor krijgen. Waarschijnlijk zul je eerst op verschillende momenten van de dag thuis metingen moeten verrichten. Dit is vaak een aantal dagen (dagboekje bijhouden) en vanuit daar wordt gekeken hoe verder.
 
Dat je bloeddruk wat hoog is terwijl je ergens anders bent+ wellicht minder op je gemak als dat je thuis bent is meestal niet heel vreemd, inderdaad zou ik wel aanraden een 24 uur meting te laten verrichten. Echter is het maar zeer de vraag of de bloedneus hier van komt...... Het kan iets heel eenvoudigs zijn, wat voor werk doe je bijvoorbeeld? Als je bijvoorbeeld in een zeer stoffige ruimte zou moeten werken kan het eerder voorkomen dat er van binnen iets gaat bloeden. Ik zou bij deze klacht zeer zeker de oorzaak willen laten achterhalen! Laat even weten wat er uit is gekomen?
 
Dat je bloeddruk wat hoog is terwijl je ergens anders bent+ wellicht minder op je gemak als dat je thuis bent is meestal niet heel vreemd, inderdaad zou ik wel aanraden een 24 uur meting te laten verrichten. Echter is het maar zeer de vraag of de bloedneus hier van komt...... Het kan iets heel eenvoudigs zijn, wat voor werk doe je bijvoorbeeld? Als je bijvoorbeeld in een zeer stoffige ruimte zou moeten werken kan het eerder voorkomen dat er van binnen iets gaat bloeden. Ik zou bij deze klacht zeer zeker de oorzaak willen laten achterhalen! Laat even weten wat er uit is gekomen?
Hallo, de afspraak is verzet naar morgenmiddag. Ik zou de uitkomst wel delen in deze topic. Dat ik me vaak niet op men gemak voel kan ik me in vinden (agoraphobie), dus die stress kan dr ook wel voor zorgen dat ik zon hoge bloedruk heb.
 
Back
Naar boven