AndroidHealthClinic

bloedneus (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik_spoor_niet

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
1 jun 2005
Berichten
4
Waardering
0
Sinds 4 dagen geleden heb ik elke dag een bloedneus gehad

Ik eet sinds vorige week bijna 500 gram aan kipfilet of kalkoenfilet op een dag, verder eet ik veel ei eiwitten. Kan dit een oorzaak zijn?
 
Allereerst welkom :hello:
en Stop nu met in je neus te koteren :D
 
Waarschijnlijk een gevoelig adertje in je neus , heb ik ook weleens gehad. Als je er last van blijf houden naar de dokter gaan die kan er wat aan doen.
 
Als je iedere dag 500 gram kip probeert op te snuiven kan je dit soort problemen verwachten, ja!
 
Heb ik ook regelmatig last van. Heb een adertje in 1 neusgat die ik eigenlijk moet laten dichtbranden.. ff langs je huisarts en je bent er van af.
 
Heb ik ook zo'n adertje... is al eens gebrand geweest maar heb er nog last van. Vooral bij verkoudheid of weinig slaap.

Grtz
DiS
 
Yep ik heb er ook last van, altijd al last gehad van bloedneuzen van kleins af aan.
Inderdaad een oplossing is om het te laten dichtbranden, maar bepaalde zalfjes willen ook wel eens helpen.
Het feit dat je dat nu hebt kan te maken hebben met het warme weer, je bloed is dan 'dunner' en dat verhoogt de kans op bloedneus heb ik me laten vertellen.
 
Kan meerdere oorzaken hebben, bijvoorbeeld verhoogde bloeddruk.

als je het niet vertrouwt, ga dan naar een huisarts. Hier kan niemand je helpen.
 
Zma geeft bloedneuzen, nix aan de hand.
 
Thanatos zei:
Heb ik ook regelmatig last van. Heb een adertje in 1 neusgat die ik eigenlijk moet laten dichtbranden.. ff langs je huisarts en je bent er van af.


pff nou dat kan je ook heel goed zelf doen hoor, je leent de soldeerbout van je vader en stopt hem vervolgens in je neus


en klaar is kees, nergens meer last van :cool: ???
 
tswhey zei:
pff nou dat kan je ook heel goed zelf doen hoor, je leent de soldeerbout van je vader en stopt hem vervolgens in je neus


en klaar is kees, nergens meer last van :cool: ???

zo grappig komde ze zelden tegen
 
Niets aan de hand, heb het ook al paar keer voorgehad, en da's dan meestal wel voor lange periodes (1 à 2 maanden!), gewoon af en toe laten dichtbranden door dokter :thumb:
 
Back
Naar boven