MuscleMeat

Bloedneus

Bezoekers in dit topic

tante

Novice
Lid geworden
9 jan 2022
Berichten
2
Waardering
1
Hallo allemaal, ik ben een bezorgde tante die informatie wilt inwinnen over bloedneus na trainingen met gewichtheffen.
Het gaat om mijn neef van 17 jaar oud. Hij heeft sinds september 2021 spontane bloedneus. Niet tijdens het trainen maar na de trainingen.
Het kan s 'avonds of in de ochtend gebeuren. We zijn al bij de KNO arts om een adertje die in zijn recht neusholte heeft, chemische en elektrisch dicht
te maken maar het wilt niet helpen. De KNO arts heeft hem verteld dat ie voor twee weken zijn trainingen met gewichten te laten zodat de wond in zijn neus
een korstje krijgt want weer een elektrisch dicht te maken kan het botje in zijn neus perforeren en andere dingen. Hij wilt niet stoppen want hij zegt dat het bloedneus niet tijdens zijn trainingen gebeurt. Hij is heel erg geobsedeerd met zijn sport. Hij probeert altijd meer gewichten te heffen. We willen hem helpen en niet dwarsbommen.
Hebben jullie meer informatie hierover? Is er iemand die ook dezelfde heeft mee gemaakt? HELP aub. groet en bedankt alvast Tante.
 
Voor nu even een paar weken dat advies opvolgen, anders is hij straks verder van huis.
 
Hallo Sanca, bedankt voor je reactie. Dat is het juist. Hij wilt niet naar het advies van de kNO arts luisteren. ik zoek ''bewijs'' dat hem kan overtuigen dat het laten van de gewichten wel te maken kan hebben met zijn bloedneus.
 
Hebben ze zijn bloeddruk gecontroleerd? Ik had vroeger een vrij hoge bloeddruk en had ook wekelijks bloedneuzen.
 
Heeft hij gezond gewicht?
Of drastisch aan t afvallen?
Is zijn voeding in orde. Kan ook met tekorten van vitamines en mineralen te maken hebben.
Rust zou wel t beste zijn...
 
Back
Naar boven