AndroidHealthClinic

Bloedonderzoek advies (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tunux

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
6 mrt 2007
Berichten
4.223
Waardering
366
Lengte
1m85
Goedendag,

Ik heb vorige week een bloedonderzoek laten doen naar een hoop aantal zaken.

nou vroeg ik mij af of jullie nog iets opvalt uit de resultaten, ivm vermoeidheid lusteloos etc etc.

ik heb met opzet geen testosteron & oestrogeen laten testen omdat deze al een maand geleden getest waren en er perfect uit zagen.

Ik vind zelf mn Vit B6 bizar hoog. ruim 4 x de referentie waarden!!!

test1.JPG


test2.JPG
 
Laatst bewerkt:
Waar laten doen? En kosten?
Zie geen gekke dingen
 
Ik heb de lijst snel bekeken en kan niet iets zien dat je vermoeidheid veroorzaakt.

Slik eens magnesium, lusteloosheid en vermoeidheid komt ook vaak door een magnesium tekort.
Neem magnesiumcitraat of magnesium taurate.
 
Ik heb de lijst snel bekeken en kan niet iets zien dat je vermoeidheid veroorzaakt.

Slik eens magnesium, lusteloosheid en vermoeidheid komt ook vaak door een magnesium tekort.
Neem magnesiumcitraat of magnesium taurate.

Allemaal zo overroepen eigenlijk die supplementen. Als je normaal gezond eet heb je ruim voldoende van alles binnen. Magnesium zit zowat in alles...
 
Lastig. Als er niets uit de bloedtesten komt dan is het doorgaans gebruikelijk om je door te verwijzen naar een psycholoog, dus dat zou ik dan een kans geven.
Wat voor (multi)vitamines neem je? Je neemt zo te zien ook een vitamine D-supplement? Dat kun je wel iets minder vaak nemen zoals je ziet :p. Zolang je boven de 80 nmol/L hebt dan zit je helemaal goed, jij zit er wel heel erg overheen. Niet dat daar gezondheidsrisico's aan zitten, maar het lijkt me een nutteloos potentieel risico.
 
Wat ik wel vreemd vind is dat ik ongeveer een maand geleden dus ook een aantal zaken heb laten testen. een van die zaken was mijn lh die zat toen op 11 en nu op 3.9 das dus een daling van 7. is dit niet een beetje onwaarschijnlijk?

Die test van een maand geleden was bij een andere locatie als de laatste test. ik heb die van een maand geleden toen zelf thuis moeten prikken.

Zou het kunnen dat deze test minder betrouwbaar is?
 
Back
Naar boven