Fitness Seller

Bloedonderzoek feedback

Bezoekers in dit topic

.
 

Bijlagen

  • Bloodwork.docx
    14,7 KB · Weergaven: 103
was de nolva underground
 
Al last van gyno voordat je ging kuren? Je kan ook nog raloxifene proberen.

En zoals Hercules27 al aangaf kan het idd bunk nolva zijn.
 
ik haalde altijd van een kennis nolva uit apotheek was niet eens zo duur, sandoz volgens mij
 
ik haalde altijd van een kennis nolva uit apotheek was niet eens zo duur, sandoz volgens mij

Tamoxifen is in feite supergoedkoop spul. Hier in mother Russia koop ik een potje van 30 tabs aan 20mg voor 2,50 euro in de apotheek. Geen grap.
 
Al last van gyno voordat je ging kuren? Je kan ook nog raloxifene proberen.

En zoals Hercules27 al aangaf kan het idd bunk nolva zijn.

Nee geen last van gyno hiervoor.
Kun jij mij vertellen waardoor mijn progesteron zo verhoogd is? Dacht dat dit sides van tren en deca etc waren
 
Nee geen last van gyno hiervoor.
Kun jij mij vertellen waardoor mijn progesteron zo verhoogd is? Dacht dat dit sides van tren en deca etc waren

Nee hoor dat is niet alleen van tren en deca. Verhoogde progesteron is gevolg van verhoogd oestrogeen.

Simpel gezegd: oestrogeen > progesterone > prolactin > lacteren.

Gyno begint al bij verhoogd oestrogeen en wordt erger met progesterone.

Dat is ook de reden waarom je arimidex of aromasin bij de hand moet hebben om gyno voor te zijn tijdens je kuur.

Je kan cabergoline gebruiken om je progesterone te verlagen.
 
Nee hoor dat is niet alleen van tren en deca. Verhoogde progesteron is gevolg van verhoogd oestrogeen.

Simpel gezegd: oestrogeen > progesterone > prolactin > lacteren.

Gyno begint al bij verhoogd oestrogeen en wordt erger met progesterone.

Dat is ook de reden waarom je arimidex of aromasin bij de hand moet hebben om gyno voor te zijn tijdens je kuur.

Je kan cabergoline gebruiken om je progesterone te verlagen.
???
 
Prima bloedwaardes. De referentiewaarde van progesteron die daar staat snap ik niet goed, 1.7 nmol/L is geen afwijkende waarde.

Ik zou wel over een maand oid. nogmaals je TSH laten meten.
 
Correct me if I'm wrong.
Mochten de waarden van progesteron daadwerkelijk enorm verhoogd te zijn praten we hier volgens mij over progesteron gerelateerde gynecomastia.
Dit betekent dat het lichaam in een toestand verkeert dat het zeg maar net is bevallen en hierdoor zullen melkklieren worden aangemaakt/geactiveerd.
Het kan zelfs zover gaan dat het lichaam vocht zal afscheiden, zogezegd melk.

Een klein advies en dit is echt waar: blijf uit de buurt van huilende baby's, dit kan de gyno aanwakkeren.

Nog een interessant stukje leesvoer:

 
Via een internet site.
Kun jij mij vertellen waardoor mijn progesteron zo verhoogd is? Dacht dat dit sides van tren en deca etc waren
ik kuur niet meer en als ik zou kuren zou ik middelen als test nandrolon dboll enz in zeer lage dosering gebruiken dus heb me niet verdiept in deze specifieke vraag van je.

ik merkte bij mezelf dat ik met 300test geen oestrogene bijwerking had what so ever en daarnaast gooide ik er een niet aromatiserend middel bij op deze manier had ik geen nolvadex of arimidex of cabergoline nodig.
 
ik geloof niet in middelen pakken die bijwerkingen geven en dan weer andere middelen pakken om die bijwerkingen tegen te gaan.

beter luisteren naar je lichaam en lager doseren.
 
Correct me if I'm wrong.
Mochten de waarden van progesteron daadwerkelijk enorm verhoogd te zijn praten we hier volgens mij over progesteron gerelateerde gynecomastia.
Dit betekent dat het lichaam in een toestand verkeert dat het zeg maar net is bevallen en hierdoor zullen melkklieren worden aangemaakt/geactiveerd.
Het kan zelfs zover gaan dat het lichaam vocht zal afscheiden, zogezegd melk.

Een klein advies en dit is echt waar: blijf uit de buurt van huilende baby's, dit kan de gyno aanwakkeren.

Nog een interessant stukje leesvoer:

Progesteron veroorzaakt geen gynecomastie. Dat kun je alleen al afleiden uit het feit dat als je mannen een hoge dosering (0,5 mg dagelijks) van een progesteronderivaat (levonorgestrel) geeft voor 6 maanden, zij géén gyno ontwikkelen: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/8636300/

Ik behandel dit wat uitgebreider in de volgende blogpost: https://peterbond.org/post/what-causes-gynecomastia
 
Correct me if I'm wrong.
Mochten de waarden van progesteron daadwerkelijk enorm verhoogd te zijn praten we hier volgens mij over progesteron gerelateerde gynecomastia.
Dit betekent dat het lichaam in een toestand verkeert dat het zeg maar net is bevallen en hierdoor zullen melkklieren worden aangemaakt/geactiveerd.
Het kan zelfs zover gaan dat het lichaam vocht zal afscheiden, zogezegd melk.

Een klein advies en dit is echt waar: blijf uit de buurt van huilende baby's, dit kan de gyno aanwakkeren.

Nog een interessant stukje leesvoer:


Wat? hahaha dat is echt de eerste keer dat ik die hoor. Kan je dit verklaren?
 
Back
Naar boven