MuscleMeat

Bloedonderzoek

Bezoekers in dit topic

krollebol

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
20 jul 2011
Berichten
74
Waardering
17
Lengte
1m75
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
Weet er iemand toevallig een goed adres waar ik een onafhankelijk bloedonderzoek kan laten doen?
Ik wil namelijk niet dat mijn huisarts de resultaten te zien krijgt.
Liefst ergens in de omgeving van Leuven.
 
Weet er iemand toevallig een goed adres waar ik een onafhankelijk bloedonderzoek kan laten doen?
Ik wil namelijk niet dat mijn huisarts de resultaten te zien krijgt.
Liefst ergens in de omgeving van Leuven.
Bloedwaardentest.nl dacht dat ik dat ook in je topic had vermeld.
 
Bloedwaardentest.nl dacht dat ik dat ook in je topic had vermeld.
Ja, klopt.
Maar Holland is me toch net iets te ver.
Ik ben namelijk van België 😁.
 
Ja, klopt.
Maar Holland is me toch net iets te ver.
Ik ben namelijk van België 😁.
Neem maar contact met hen, ze regelen een locale afname afspraak. Denk dat het ook wel in BE kan
 
Via bloedwaardentest.nl worden Belgische klanten doorgestuurd naar http://bloedwaardentest.be/

België: Wij versturen vanuit Nederland is voor bestellingen uit België die in Nederland hun bloed willen laten afnemen. Als u in België zelf voor bloedafname kunt zorgen,

U krijgt een etiket met het postbusnummer in Belgie:

Medische Laboratoria Dr Stein & Collegae
Postbus 31
Rijksweg 390
3630 Maasmechelen.

Deze adressticker kunt u over het Nederlandse adres plakken. U dient deze envelop nog wel zelf te frankeren.

U kunt het bloed ook per expresdienst sturen naar:

  • Labor Monchengladbach Dr.Stein + Kollegen
  • Tomphecke 45
  • 41169 Mönchengladbach
  • Germany
Het beste doet u dan een envelop over de medische envelop van ons waar het antwoordnummer op staat. U dient zelf voor de verzendkosten naar Duitsland zorg te dragen.

Tot nader order is vanwege corona het Belgische lab gesloten voor particulieren. Hopelijk kun je binnenkort weer direct bestellen bij http://bloedwaardentest.be/
 
Weet er iemand toevallig een goed adres waar ik een onafhankelijk bloedonderzoek kan laten doen?
Ik wil namelijk niet dat mijn huisarts de resultaten te zien krijgt.
Liefst ergens in de omgeving van Leuven.
Waarom niet ?
Als je volgende maand langs gaat vanwege steken in de borst, dan ga je ook geen openheid geven?

Ik ben nog naturel, maar doe al wel jaarlijks een bloedtest en bespreek dit met de huisarts. Hij is nu al op de hoogte dat ik, als ik nog wel moet werken als een jonge man op mijn 60ste of 65ste dat ik waarschijnlijk ga ondersteunen. Met of zonder zijn goedkeuring. Maar niet zonder hem te informeren.
 
Waarom niet ?
Als je volgende maand langs gaat vanwege steken in de borst, dan ga je ook geen openheid geven?

Ik ben nog naturel, maar doe al wel jaarlijks een bloedtest en bespreek dit met de huisarts. Hij is nu al op de hoogte dat ik, als ik nog wel moet werken als een jonge man op mijn 60ste of 65ste dat ik waarschijnlijk ga ondersteunen. Met of zonder zijn goedkeuring. Maar niet zonder hem te

Waarom niet ?
Als je volgende maand langs gaat vanwege steken in de borst, dan ga je ook geen openheid geven?

Ik ben nog naturel, maar doe al wel jaarlijks een bloedtest en bespreek dit met de huisarts. Hij is nu al op de hoogte dat ik, als ik nog wel moet werken als een jonge man op mijn 60ste of 65ste dat ik waarschijnlijk ga ondersteunen. Met of zonder zijn goedkeuring. Maar niet zonder hem te informeren.
Dat is natuurlijk een ander verhaal. Als blijkt dat mijn hartenzymen, lever, nier of andere waarden dermate zorgelijk zijn, zal ik natuurlijk wel open kaart spelen.
Voorlopig licht ik mijn arts liever niet in over mijn aas gebruik.
 
Dat is natuurlijk een ander verhaal. Als blijkt dat mijn hartenzymen, lever, nier of andere waarden dermate zorgelijk zijn, zal ik natuurlijk wel open kaart spelen.
Voorlopig licht ik mijn arts liever niet in over mijn aas gebruik.
Heb je wel een beetje een idee welke waardes je 'moet' meten en hoe ze te interpreteren?
 
Ik reed gewoon over de grens. Reed zo’n 30-35min hiervoor.

Anders gewoon bij de huisarts met een lulverhaal. Lukte mij iedere keer. Ook goedkoopste oplossing. Is zo’n 30eu
 
Heb je wel een beetje een idee welke waardes je 'moet' meten en hoe ze te interpreteren?
Ik ben verpleegkundige van opleiding, dus heb wel een aardige basiskennis mbt bloedwaarden
 
Weet er iemand toevallig een goed adres waar ik een onafhankelijk bloedonderzoek kan laten doen?
Ik wil namelijk niet dat mijn huisarts de resultaten te zien krijgt.
Liefst ergens in de omgeving van Leuven.
Waarom niet alles opengooien met je huisarts, snap dat stiekeme gedoe nooit. Heel veel jongens zie ik dit soort vragen stellen want de vrouw mag niets weten! Daarom willen de meeste ook orals gebruiken omdat deze beter te verstoppen zijn. Kom op zeg.
 
Waarom niet alles opengooien met je huisarts, snap dat stiekeme gedoe nooit. Heel veel jongens zie ik dit soort vragen stellen want de vrouw mag niets weten! Daarom willen de meeste ook orals gebruiken omdat deze beter te verstoppen zijn. Kom op zeg.
Ik kan het voor nu wel begrijpen, het is zijn 1e kuur. Voor de rest ben ik het wel met je eens. als je langer of vaker gaat kuren, kun je beter open en eerlijk zijn en als dat niet kan zou ik een andere HA zoeken
 
Ik kan het voor nu wel begrijpen, het is zijn 1e kuur. Voor de rest ben ik het wel met je eens. als je langer of vaker gaat kuren, kun je beter open en eerlijk zijn en als dat niet kan zou ik een andere HA zoeken
Ook als hij er niet mee eens is, mag dat niets uitmaken voor de zorg die hij/zij biedt.
 
Er is voor een huisarts ook niet direct een indicatie om bloedonderzoek te gaan verrichten bij iemand als die aangeeft te gaan kuren (of al aan het kuren is).
 
Back
Naar boven