MuscleMeat

Bloedplaatjes zakken door NO sups?

Bezoekers in dit topic

Kenneth00

Novice
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
9 jun 2007
Berichten
25
Waardering
0
Het is 9 maand geleden begonnen ik had no xplode bestelt samen met nitrix van BSN na een paar weken fijne training ging ik eens op check up bij de dokter met bloedtestje.

Nu volgende dag komt ie langs om te vragen voor nog een bloedtest te laten doen omdat aan de waardes iets niet klopte.

Nja ik bel en het was niet goed men bloedplaatjes waren rond de 79.000 en normale mensen hebben iets van een 160.000 ,dus moeste na het ziekenhuis om men milt te controleren omdat dat de oorzaak kon zijn.

Dus checken alles ok ,en de dokter vond niet echt een oorzaak mja dus kdacht kzal is stoppen met die NO sups en effe kijken omdat ik anders ni zou weten van wat.

3 maand later terug gestegen nog een 3 maand kwam ik al op 112.000 dus kdacht hey goede richting 2 maanden later 132.000 .

Dus kdacht hey laten we terug een no supje kopen van een ander merk dus ik kocht white flood van Controlled Labs . nu train ik er 2 weken mee klaat terug bloed nemen zakken ze weer naar 92.000 toeval of niet?

Men vraag was eigenlijk heeft iemand de zelfde verschijnselen of mss een oorzaak.

Dank voor de reacs
 
NO is niet de enige stof die in beide goedjes zit he...
 
Back
Naar boven