XXL Nutrition

Bloedresultaten halverwege 1ste Test E/Tren ACE kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hellraiser87

Cool Novice
Lid geworden
12 aug 2022
Berichten
91
Waardering
34
Lengte
1m70
Massa
69kg
Vetpercentage
5%
Hallo iedereen,

Met dat dit mijn eerste kuur is en ondanks ik wel een beetje mijn huiswerk heb gedaan vraag ik het liever hier aan de meer ervaren personen onder jullie. Ik train nu een jaar of 13 bijna en heb besloten om 7 weken geleden mijn eerste kuurtje te beginnen. 600mg Test E/350mg Tren ACE. Hierbij gebruik ik Arimidex 0.25mg om de 4 dagen (moet wel vermelden dat ik de Ari pas vorige week begonnen ben door late bezorging hier van en ik dus de volgende keer wacht om te beginnen tot ik dit achter de hand heb). Dus het ziet er zo uit

Week 1-12: Test E 600mg
Week 1-10: Tren ACE 350mg
Ari: 0.25mg E4d

Ik ben door werkongeval een 17 tal kg verloren (stond toen aan 80kg en ongeveer 10% vet) en na al de jaren me in te houden qua denken aan eerste kuur dacht ik waarom niet let's give it a shot...

Mijn stats nu zijn: 35 jaar,1m71, 69kg, +-5% bf
Het gewicht gaat nu stilletjes aan omhoog (ongeveer 4kg de laatste 2 weken) na mijn macros wat te manipuleren en meer te gaan eten. Heb altijd al meer aanleg gehad om droog te worden dan massa te nemen.


Nu is mijn vraag, ik heb gisteren bloed laten nemen en dus hier de resultaten bijgevoegd maar zou de ervaren personen me kunnen zeggen of er iets verontrustend bij zit qua waardes en of ik me moet druk maken al qua HDL/LDL, leucocyten en andere waardes die verhoogd of verlaagd zijn?


Screenshot_20220812-094124__01__01.jpg

Screenshot_20220812-094118__01__01.jpg


De verhoogde prolactine zal sowieso waarschijnlijk de tren zijn en zal hier caber voor beginnen nemen, wat best qua dosis en frequentie?

Alvast bedankt voor de hulp 💪🏼








 
Laatst bewerkt:
Heb je ook een nulmeting (bloedwaardentest voor aanvang van je kuur) laten doen? Zo nee, waarom niet?
Als je een referentie heb wat het voorheen was, weet je ook of het wel of niet door de gear komt.

Voor HDL/LDL is cardio de beste optie.
 
Heb je ook een nulmeting (bloedwaardentest voor aanvang van je kuur) laten doen? Zo nee, waarom niet?
Als je een referentie heb wat het voorheen was, weet je ook of het wel of niet door de gear komt.

Voor HDL/LDL is cardio de beste optie.
Nee, jammer genoeg niet omdat mijn dokter dan net even in vakantie ging en ik liever geen andere dokter inschakelde hiervoor omdat je op weinig dokters kan vertrouwen hiervoor in België. Dit is zo 1 van de meerdere dingen die ik geleerd heb nu anders aan te pakken als een volgende keer komt. Zal wat meer cardio gaan doen 😁
 
Ik heb ondertussen ontdekt dat het hoogst waarschijnlijk door de arimidex komt. Meerdere mensen melden een ijzer tekort/anemie

Dit artikel praat over auto-imuun hepatitis veroorzaakt door anastrozole en het ander artikel waar de persoon in kwestie zijn klachten van ijzertekort ophielden na het stopzetten van anastrozole dus zou misschien wel een link kunnen zijn.



Ik stop alvast met de ari voor de komende 2 weken en doe nog een bloedtest als ik terug ben van reis en kijk of er verbetering in is tegen dan.
Het is véél aannemelijker dat je een doodgewone ontsteking hebt, mogelijk een infectie. Daar past dat bloedbeeld namelijk bij. Auto-immuun hepatitis is echt wel andere koek, en dan heb je z.s.m. medische behandeling nodig.
 
Laatst bewerkt:
Het is véél aannemelijker dat je een doodgewone ontsteking hebt, mogelijk een infectie. Daar past dat bloedbeeld namelijk bij. Auto-immuun hepatitis is echt wel andere koek, en dan heb je z.s.m. medische behandeling nodig.
Ja lijkt me ook eerder dat want mijn creatine kinase was al abnormaal hoog enkele weken terug.
 
Zou inderdaad wat vroeg zijn maar blijkbaar is arimidex echt wel effectief en ervoor had ik nooit ijzer tekort, ook men laatste test tijdens de kuur voor ik de ari starte. Ik kan niet met zekerheid zeggen maar het lijkt me wel iets om in rekening te houden. Ik dacht inderdaad ook aan verlaging maar zou dit verstandig zijn om de laatste weken te verlagen?
Je Tren kun je sowieso wel verlagen. En ook goed gaan eten natuurlijk ;)
 
Zou ik veel merken als ik de tren gewoon helemaal eruit haal of zou ik gewoon proberen met 150mg/week?
Zou op 200mg ace EW doorgaan en daarna Cruise op 175mg TestE. (qua verlagen) het is je eigen keuze om geheel te stoppen met ACE, Wat prima kan na 7 weken.
 
Back
Naar boven