XXL Nutrition

Bloedtest 'frauderen' (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als jullie tweeling zijn misschien?
 
Heb hetzelfde probleem, alleen zijn mijn cholesterol, Alat en Asat en creatinine waardes te hoog.. Iemand hier ook tips voor om deze omlaag te krijgen in een kort tijdbestek?
stoppen met trainen; alle 3 kunnen pieken tot op 12-14 dagen na je laatste workout, dus 2 weken rust nemen zullen ze een HEEELLLL stuk lager zijn
 
95q4gp.jpg


Dit zijn de resultaten van een jaar geleden.. deze had hij erbij gehaald.. hij wil zien of het verbeterd is tegenover dit.. hij had het met name over HDL/LDL balans en leverwaarden.
leverwaardes (alat en asat) zullen dalen als je een week of 2 rust neemt
 
Zou het ook mogelijk zijn dat iemand anders zoals bijvoorbeeld mijn broer zich laat prikken voor mij?
als je huisarts je broer voor jou aanziet en hij eventueel jouw paspoort of poliekaart bij zich heeft is dat inderdaad een prima oplossing.

Los van of je verstandig bezig bent of niet :p is in principe wel illegaal denk ik, maar dat is aan jezelf
 
Laatst bewerkt:
als je huisarts je broer voor jou aanziet en hij eventueel jouw paspoort of poliekaart bij zich heeft is dat inderdaad een prima oplossing.

Los van of je verstandig bezig bent of niet :p

Prikken wordt namelijk ergens in een kleine instelling ergens gedaan, niet door de HA zelf dus..
 
Als jij in de situatie zit dat je via een arts moet aantonen dat je gestopt bent met anabolen dan ben je best wel raar.

Je kunt niet in iemand z'n prive situatie kijken gast.. het is niet zomaar dat ik dit moet doen.. en dan bedoel ik niet vanuit het kwade opzicht naar mij toe. Als het geen serieus probleem was had ik er ook niet zomaar een topic over geopend, want ik wist dat zulke reacties zouden komen ;)
 
Wat als je nu de laatste paar dagen enkel test suspensie pakt, detectietijd is dan maar 48uur. Laat je dan bloedtrekken, dan zal er niets van te zien zijn.
Echter zullen je andere waarden (LH, FSH, ALAT, Cholesterol etc.) nog wel verklappen dat je recent hebt gekuurd.
 
Wat als je nu de laatste paar dagen enkel test suspensie pakt, detectietijd is dan maar 48uur. Laat je dan bloedtrekken, dan zal er niets van te zien zijn.
Echter zullen je andere waarden (LH, FSH, ALAT, Cholesterol etc.) nog wel verklappen dat je recent hebt gekuurd.

Dit zou ik doen
2 dagen voor het prikken stoppen
En kuren met test suspensie en zelfs tren suspensie (denk aan trenoxine ap)
Je kan ook tabs nemen daar hoor ik niemand over
Methyltren bijv?
 
Als ik OP zijn verhaal lees kan ik maar tot 1 conclusie komen: tijd om uit huis te gaan en eens volwassen te worden. Als je op deze manier op de huid wordt gezeten en het thuisfront weet dus kennelijk ook dat je in het verleden hebt gebruikt, en wil dit nu monitoren om te zorgen dat je en niet toch weer gebruikt en/of om je herstel goed in de gaten te houden, dan ben je in de eerste plaats al behoorlijk stom bezig naar mijn mening om dan toch weer te beginnen in deze omstandigheden. Zelfs als dit voor een wedstrijd is (alsof je die wedstrijd moet doen?).

Wie houd je nou voor de gek? Wacht gewoon met die wedstrijdjes doen totdat je uit huis bent. Je schetst nu net een situatie van een kind wat nog thuis woont wat door zijn ouders is betrapt op drugsgebruik (-verslaving?) en waar het kat en muisspel is begonnen. Oh wacht,...

Je ouders proberen er nu alles aan te doen dit in de gaten te houden want dat is wat ouders doen voor hun kinderen. En wat doe jij, jij gaat weer gewoon lekker eigenwijs door. Wordt volwassen en doe dit soort zaken lekker als je op jezelf woont en val anderen er niet op deze manier mee lastig. Je gedraagt je nu gewoon als een puber van 14 met een verslavingsprobleem en die op allerlei manipulatieve wijzen probeert aan z'n kick te komen. Of in jouw geval aandacht/zelfverheerlijking. Als dat allemaal zoveel belangrijker is dan gewoon te zorgen dat je het met het thuisfront op orde hebt, dan ben je wat mij betreft nog niet volwassen genoeg om je met dit soort zaken zo bezig te houden.

Maar succes op je wedstrijdje he tijger.
 
Als ik OP zijn verhaal lees kan ik maar tot 1 conclusie komen: tijd om uit huis te gaan en eens volwassen te worden. Als je op deze manier op de huid wordt gezeten en het thuisfront weet dus kennelijk ook dat je in het verleden hebt gebruikt, en wil dit nu monitoren om te zorgen dat je en niet toch weer gebruikt en/of om je herstel goed in de gaten te houden, dan ben je in de eerste plaats al behoorlijk stom bezig naar mijn mening om dan toch weer te beginnen in deze omstandigheden. Zelfs als dit voor een wedstrijd is (alsof je die wedstrijd moet doen?).

Wie houd je nou voor de gek? Wacht gewoon met die wedstrijdjes doen totdat je uit huis bent. Je schetst nu net een situatie van een kind wat nog thuis woont wat door zijn ouders is betrapt op drugsgebruik (-verslaving?) en waar het kat en muisspel is begonnen. Oh wacht,...

Je ouders proberen er nu alles aan te doen dit in de gaten te houden want dat is wat ouders doen voor hun kinderen. En wat doe jij, jij gaat weer gewoon lekker eigenwijs door. Wordt volwassen en doe dit soort zaken lekker als je op jezelf woont en val anderen er niet op deze manier mee lastig. Je gedraagt je nu gewoon als een puber van 14 met een verslavingsprobleem en die op allerlei manipulatieve wijzen probeert aan z'n kick te komen. Of in jouw geval aandacht/zelfverheerlijking. Als dat allemaal zoveel belangrijker is dan gewoon te zorgen dat je het met het thuisfront op orde hebt, dan ben je wat mij betreft nog niet volwassen genoeg om je met dit soort zaken zo bezig te houden.

Maar succes op je wedstrijdje he tijger.

Ik heb respect voor de manier waarop jij dit bericht schrijft omdat het met volle oprechtheid geschreven is, met inhoud en ook daadwerkelijk ergens op slaat! Ik herken me ook zeker voor een groot gedeelte in je bericht, absoluut.

Echter was de thuis situatie gewoon goed, ik ben gelukkig en thuis ging ook alles goed. Helaas heeft de huisarts met zijn praatjes de situatie helemaal opgeblazen. Zo vertelde hij over het potje T5 dat ik me de afgelopen weken heb vergrepen aan amfetamine en op weg was naar een speedverslaving. Mijn ouders schrokken zich kapot en het maakte alles alleen maar erger. En dan heb ik het nog niet eens over de testosteron waar die over begon.

Als het een arts was geweest met enige kennis en verstand van zaken, of in ieder geval een die niet 101% anti en kortzichtig is, was de situatie heel anders uitgepakt.

Dat mijn manier van levensstijl niet helemaal past in dat van mij ouders is duidelijk, maar daar kunnen we beide onze weg in vinden, dat is tot op heden altijd goed gegaan.

En dat ik op mijn eigen moet, daar ben ik al een tijdje mee bezig. Helaas studeer ik op een plek wat nu eenmaal niet helemaal makkelijk gelegen ligt, maar dat komt wel goed.

Ik heb begrip voor je bericht ;)
 
Ik heb respect voor de manier waarop jij dit bericht schrijft omdat het met volle oprechtheid geschreven is, met inhoud en ook daadwerkelijk ergens op slaat! Ik herken me ook zeker voor een groot gedeelte in je bericht, absoluut.

Echter was de thuis situatie gewoon goed, ik ben gelukkig en thuis ging ook alles goed. Helaas heeft de huisarts met zijn praatjes de situatie helemaal opgeblazen. Zo vertelde hij over het potje T5 dat ik me de afgelopen weken heb vergrepen aan amfetamine en op weg was naar een speedverslaving. Mijn ouders schrokken zich kapot en het maakte alles alleen maar erger. En dan heb ik het nog niet eens over de testosteron waar die over begon.

Als het een arts was geweest met enige kennis en verstand van zaken, of in ieder geval een die niet 101% anti en kortzichtig is, was de situatie heel anders uitgepakt.

Dat mijn manier van levensstijl niet helemaal past in dat van mij ouders is duidelijk, maar daar kunnen we beide onze weg in vinden, dat is tot op heden altijd goed gegaan.

En dat ik op mijn eigen moet, daar ben ik al een tijdje mee bezig. Helaas studeer ik op een plek wat nu eenmaal niet helemaal makkelijk gelegen ligt, maar dat komt wel goed.

Ik heb begrip voor je bericht ;)
Goed te zien dat je het zo oppakt zoals je omschrijft. Rest me alleen je te wijzen op, als je een volwassene bent (en daar ga ik even van uit), dat je dan natuurlijk gewoon gerust een andere huisarts kan zoeken, en zelf het initiatief kan nemen om eens met je ouders het een en ander uit te praten voor zover er nog dingen onbesproken zijn gelaten tot op heden. Ik krijg nu de indruk dat je de schuld een beetje bij de huisarts legt, en eigenlijk helemaal los van of dat terecht is of niet, moet je je realiseren dat je die huisarts helemaal niet als een verplicht nummertje hebt in je leven en dit dus allemaal maar hoeft te pikken, zeker niet als je volwassen bent, want dan hebben ze gewoon geheimhoudingsplicht. En als hij die heeft geschonden, dan zou ik zelfs overwegen het op een heel andere boeg te gooien, want dat soort huisartsen zijn louche figuren, wat hun achterliggende 'goede' bedoelingen ook zijn. Het is namelijk gewoon strafbaar.

Succes verder iig!
 
Ik had zelf ook een oelewapper als huisarts. Hij wist gewoon niet waar hij over praten maar ging wel de discussie met me aan (verloor hij uiteraard :p ). toen ik nog een keer terug kwam nam hij een boek tevoorschijn, anabolen de nuchtere feiten ofzoiets. Hij bracht de discussie wat meer op niveau maar deed wel nog moeilijk over bepaalde bloedonderzoeken die wij als normaal beschouwen. Ieder keer als ik daar kwam merkte ik dat hij het leuk en interessant vond en ik vind het erg goed van hem dat hij zich ook een beetje is gaan verdiepen hierin en de laatste keer dat ik daar was had hij me zelfs op een fout gewezen :p
 
ALAT en cholesterol zijn geen waardes die AS gebruik aantonen. Die waardes kunnen evengoed verhoogd zijn bij iemand die geen AS gebruikt. Het zijn niet die waardes die je gaan verraden maar FSH, LH, testosteron, andere verstoorde hormoonwaardes, eventueel te hoog hematocriet en hemoglobine. 1 tot 2 maanden na je kuur zijn hematocriet, hemoglobine, leverwaardes al lang normaal. Hormoonwaardes kunnen dan ook al redelijk hersteld zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb respect voor de manier waarop jij dit bericht schrijft omdat het met volle oprechtheid geschreven is, met inhoud en ook daadwerkelijk ergens op slaat! Ik herken me ook zeker voor een groot gedeelte in je bericht, absoluut.

Echter was de thuis situatie gewoon goed, ik ben gelukkig en thuis ging ook alles goed. Helaas heeft de huisarts met zijn praatjes de situatie helemaal opgeblazen. Zo vertelde hij over het potje T5 dat ik me de afgelopen weken heb vergrepen aan amfetamine en op weg was naar een speedverslaving. Mijn ouders schrokken zich kapot en het maakte alles alleen maar erger. En dan heb ik het nog niet eens over de testosteron waar die over begon.

Als het een arts was geweest met enige kennis en verstand van zaken, of in ieder geval een die niet 101% anti en kortzichtig is, was de situatie heel anders uitgepakt.

Dat mijn manier van levensstijl niet helemaal past in dat van mij ouders is duidelijk, maar daar kunnen we beide onze weg in vinden, dat is tot op heden altijd goed gegaan.

En dat ik op mijn eigen moet, daar ben ik al een tijdje mee bezig. Helaas studeer ik op een plek wat nu eenmaal niet helemaal makkelijk gelegen ligt, maar dat komt wel goed.

Ik heb begrip voor je bericht ;)
Los van of ik het ermee eens ben hoe je je shit regelt, je bent meerderjarig als het goed is? Heeft jouw huisarts geen geheimhoudingsplicht ofzo dat hij met je ouders bespreekt wat voor troep jij wel en niet neemt? Ik ga ervanuit dat je dat een keer op een consult naar voren hebt laten komen en dat hij dit heeft doorgespeeld aan je ouders? Dat is tenminste wat ik hieruit begrijp
 
Zelf de test uitvoeren is geen optie. Je eigen test zal toch onderdrukt zijn. Dat zal gemeten worden. Ook zal je vrije test gemeten worden. Daar zal altijd iets uit af te lezen zijn.

Ik zou iemand ander sturen als ik jou was. Ze letten hier echt niet op. Zou wel een man sturen. Geen vrouw.

Ik heb meerdere keren bloed geprikt en je krijgt alleen een formulier mee. Ze doen geen ID controle. Het prikken wordt gewoon uitgevoerd door een verpleegkundige, niet door de huisarts zelf. Het is lopende band werk: formulier afgeven, bloed aftappen, samen wordt alles naar het lab gestuurd. Volgende!
 
Back
Naar boven